Для учнів 5-8 класів традиційним завершенням навчального року є захист кейсів, який відбувся 29-31 травня. До презентації своєї теми учні готувались впродовж декількох місяців. Саме цей кейс-метод дає можливість наблизити процес навчання до практичної діяльності. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, спілкуватися, аналізувати, здійснювати пошукову діяльність. Читати далі »
22 і 23 березня у 7-х класах були проведені кейс-уроки з геометрії на тему «Трикутник». Учні підготували виступи про: види трикутників, історію виникнення трикутників, їх використання у житті людини, розв’язали цікаві прикладні задачі. Такі уроки дуже цікаві і пізнавальні. І я б хотіла, щоб кейс-уроки проводилися частіше .
Година Коду є глобальним заходом, який залучає десятки мільйонів учнів у більш, як 180 країнах світу. Одногодинний курс доступний більш, як 45 мовами. Без попередніх вимог. Для всіх віком від 4 до 104. За даними ресурсу code.org 520 765 389 учнів у всьому світі взяли участь в годині коду, серед яких є і наші учні 5, 6, 7, 8-х класів.
“Мистецтво навчання є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її”.
А. Франс
Ось і настали довгоочікувані літні канікули – пора відпочинку. Кожен пішов на ці канікули в очікувані чогось незрозумілого: хтось прагну відпочити, відновити сили перед новим навчальним роком, хтось вважає, що це час для пізнання чогось нового, незвіданого. Проте учні 5-8 класів ще не завершили свій навчальний рік. 29-31 травня – це пора презентації кейсів, які вони готували впродовж другого семестру. Читати далі »
Доброю традицією в нашій школі стало проведення батьківських уроків.
Саме такий урок у 1- А класі провів батько учениці Юлії Карнківської, лікар-стоматолог Андрій Ярославович Карнківський. Він розповів, як правильно доглядати за ротовою порожниною, які корисні продукти варто вживати для зміцнення зубів. Читати далі »
Нещодавно у 1-А класі (класний керівник Заверуха Л.Л.) були проведені комплексно-хвильові уроки на тему: «Зима».
Зокрема, на уроці читання, закріплюючи літеру «З», використовували безліч форм і методів розвитку критичного мислення такі як «Асоціативний кущ», гра « Мікрофон», «Закінчи речення», «Чарівний мішечок». Першокласники із задоволенням грали гру у парах «Розсипанки», читали текст із картинками . Весь матеріал уроку присвячений одній порі року –зимі. Завершився урок інсценізацією вірша «Зайчикові вуха». Читати далі »
27 листопада 2016р. у ТНВК «Школа-ліцей №6 ім. Н. Яремчука» відбулась перша Регіональна Лінгвістична олімпіада. Учні мали змогу позмагатися у розв’язуванні нестандартних задач. До вашої уваги умови та розв’язки задач для старших та молодших класів, а також зразки розв’язань та критерії оцінювання.
Результати олімпіади: Читати далі »
Інтеграція сучасних освітніх й інформаційних технологій стає важливою умовою для вдосконалення процесу навчання різних предметів, а особливо математики.
Навчання має розвивати самостійне критичне і творче мислення. З цією метою вчителі математики проводять квести, які сприяють:
20 жовтня 2016 р. учні 2-В класу брали участь у Всеукраїнському тижні «Година коду» (Hour of Code). У цьому їм допомагали спеціалісти з першого в Україні освітньо -технологічного майданчика Kid’IT .
Hour of Code – це глобальний рух, започаткований некомерційною організацією Code.org. Цей захід доводить, що навчитися програмувати може кожен. Просто треба взяти і зробити!
Під час гри діти вчились програмувати, раділи успіхам, а по завершенні отримали сертифікати. Дякуємо їм за участь і бажання вчитися! Читати далі »
25 травня 2016р. відбулось підсумкове засідання батьків учнів 2А класу (класний керівник Добровольська О.М.) в рамках просвітницького тренінгу з питань формування батьківської компетентності «Родинна твердиня» (соціальний педагог Данилків Т.Я.). Такі години спілкування відбувались щомісячно і кожного разу обговорювались різні теми. Протягом навчального року батьки мали змогу дізнатися про стилі батьківства та визначити власний; про найбільшу фізіологічну та психологічну потребу кожної дитини – потребу в любові, як будувати її фундамент і як її практично висловити; про те, як навчити дитину слухати і отримали шість практичних порад як це зробити; про те, як підготувати дитину до дорослого життя та про два основні аспекти цього процесу; про навчання дитини власним прикладом. Читати далі »
З метою підвищення рівня мотивації учнів до вивчення різних наук, 21 квітня 2016р. у нашій школі-ліцеї для учнів 8-х класів відбувся вже традиційний у нашому закладі «Вечір науки – 2016». Восьмикласники взяли участь у наукових експериментах, ознайомилися зі світовими досягненнями в різних галузях наук та продемонстрували свої творчі можливості. Читати далі »