Компексно-хвильові уроки у 1А класі
Нещодавно у 1-А класі (класний керівник Заверуха Л.Л.) були проведені комплексно-хвильові уроки на тему: «Зима».
Зокрема, на уроці читання, закріплюючи літеру «З», використовували безліч форм і методів розвитку критичного мислення такі як «Асоціативний кущ», гра « Мікрофон», «Закінчи речення», «Чарівний мішечок». Першокласники із задоволенням грали гру у парах «Розсипанки», читали текст із картинками . Весь матеріал уроку присвячений одній порі року –зимі. Завершився урок інсценізацією вірша «Зайчикові вуха».
Під час проведення уроку письма використовували мультимедійну презентацію, за допомогою якої діти краще засвоїли елементи літер для розвитку каліграфічного письма. Ілюстрації зимових пейзажів сприяли розвитку зв’язного мовлення учнів. Діти вправно виводили літери, склади, слова, речення не тільки у прописах, а й на дошці.
Комплексно-хвильовий урок з математики був надзвичайно цікавим. Діти прикрашали ялинку новорічними іграшками, повторюючи склад чисел, а ще – провели змагання «Швидкий рахунок» між командами Зайчика, Снігуроньки та Сніговика.
На уроці образотворчого мистецтва вчилися зображати за допомогою фарб гілочку ялини з новорічними прикрасами.
Комплексно-хвильові уроки сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу і завжди дуже подобаються учням. На них діти активізують свій словниковий запас і закріплюють набуті знання. Саме такі теми та уроки виховують любов до природи, сприяють бажанню допомагати тваринам взимку.
Окрім того, батьки учнів 1- А класу активно долучилися до створення Новорічної композиції. І дорослі, і діти отримали велику естетичну насолоду.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт