Освітні технології на уроках геометрії у 10 класах
Інтеграція сучасних освітніх й інформаційних технологій стає важливою умовою для вдосконалення процесу навчання різних предметів, а особливо математики.
Навчання має розвивати самостійне критичне і творче мислення. З цією метою вчителі математики проводять квести, які сприяють:
- пошуку Інтернет інформації, яку доручає учням вчитель,
- розвитку мислення учнів на стадії аналізу, узагальнення та оцінки інформації,
- розвитку комп’ютерних навичок учнів і підвищенню їх словникового запасу,
- заохоченню учнів навчатися незалежно від вчителя,
- розвитку дослідницьких і творчих здібностей учнів,
- підвищенню особистісної самооцінки.
26 жовтня учні 10-лі, 10-лф класів брали участь у квесті з геометрії «Взаємне розміщення прямих, площин у просторі». Ліцеїсти, працюючи над завданням, збирали, узагальнювали інформацію з даної теми, зробили висновки. Підсумком роботи став захист власних проектів окремих груп, які учні подали у вигляді презентацій, публікацій, буклетів.
План проведення квесту
- Тест для всіх учнів (10 хв.)
- Розв’язати задачі :
І група (а,б)
Два літаки летять на різних висотах:
- один з Києва до Парижа, другий з Осло до Афін;
- один з Києва до Праги, другий з Праги до Києва.
Яке розміщення прямих, за якими прокладено курс літаків?
ІІ група (а,б)
У футбольному матчі суддя призначив пенальті – традиційний удар по воротах з 11 м від воріт. За допомогою прямих накресліть напрямки руху м’яча і воротаря, якщо:
- м’яч потрапив у ворота;
- воротар перехопив м’яч.
Запропонувати кілька варіантів розвитку подій.
3. Застосувати на практиці
Знайдіть відповідність між прямими і площинами, наведеними нижче, та об’єктами навколишнього середовища в нашому місті (школі):
- взаємне розміщення двох прямих у просторі;
- взаємне розміщення прямої і площини;
- взаємне розміщення двох площин.
4.Станція стереометрична
І група
Застосувати на практиці
Біля театрального майдану (площина α) розміщено пам’ятник С. Крушельницької (точка А), прокладено доріжки ( пряма а) і встановлено стовпи з ліхтарями (прямі в), пам’ятник Незалежності (пряма с). У площині α проведіть пряму, яка:
- перетинає прямі а і в;
- перетинає пряму в і паралельна прямій а;
- перетинає прямі а і в та проходить через точку А.
Сформулюйте відповідні практичні задачі.
ІІ група
Застосувати на практиці
У парку Топільче (площина α) розміщено центральний фонтан (точка А), прокладено доріжки ( пряма а) і встановлено стовпи з ліхтарями (прямі в), Надставна церква (пряма с). У площині α проведіть пряму, яка :
- перетинає прямі а і в;
- перетинає пряму в і паралельна прямій а;
- перетинає прямі а і в та проходить через точку А.
Сформулюйте відповідні практичні задачі.
ІІІ група
Застосувати на практиці
На площі Данила Галицького (площина α) розміщено центральний пам’ятник Д.Галицькому (точка А), прокладено доріжки ( пряма а) і встановлено стовпи з ліхтарями (прямі в), Катедра (пряма с). У площині α проведіть пряму, яка :
- перетинає прямі а і в;
- перетинає пряму в і паралельна прямій а;
- перетинає прямі а і в та проходить через точку А.
Сформулюйте відповідні практичні задачі.
ІV група
Застосувати на практиці
На озері (площина α) розміщено фонтан (точка А), на причалі прокладено доріжки ( пряма а) і встановлено стовпи з ліхтарями (прямі в), Тернопільський замок (пряма с). У площині α проведіть пряму, яка :
- перетинає прямі а і в;
- перетинає пряму в і паралельна прямій а;
- перетинає прямі а і в та проходить через точку А.
Сформулюйте відповідні практичні
5. Розвязати задачі №552,№553
6. Захист робіт
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт