





































Готуємося до початку нового навчального року. Проводимо поточні ремонти шкільного приміщення. Дякуємо усім школярам за те, що зберегли шкільне приміщення охайним. Зараз ми циклюємо паркет на третьому поверсі( 147 кв.м.), потім полакуємо. Замінили двері у їдальню, пофарбували спортзал, встановили протипожежні люки на горище, зацементували парапети на шкільному подвір’ї і біля бокового входу у школу, замінюємо протипожежні ящики в коридорах школи, замінили два вікна біля спортивної та актової зали, виготовили і встановили оригінальне «сідало» для школярів на другому поверсі, готуємо накриття спортивного майданчика (складно з грошима).
Керуючись ст. 53 Конституції України, ст. 30 та 66 Закону України “Про освіту”, ст.18 Закону України “Про загальну середню освіту”, ст.32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 р. № 684 “Про затвердження Порядку ведення обліку дошкільного, шкільного віку та учнів”, зі змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 р. № 806, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 р. № 367 “Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”, рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 13.02.2020 р. №105 «Про закріплення території обслуговування за закладами дошкільної та загальної середньої освіти на 2020-2021 навчальний рік», на виконання рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 26.02.2020 р. № 179 «Порядок організації та проведення електронного зарахування дітей до першого класу закладів загальної середньої освіти Тернопільської міської ради», з метою забезпечення здобуття повної загальної середньої освіти та підготовки дітей до навчання в школі, згідно поданих батьками заяв та відповідних документів
Каб. №11 – 11-ЛА – Кашуба Н.Б.
Каб. №12 – 9-г, 5-в – ЛисобейЛ.В., Доскоч Г. В.
Каб. №13 – 7-а – Абрамик Л.Б.
Каб. №14 – 7-б, 5-а – Катола А.І., Михайлишин Н.В.
Каб. №16 – 7-в, 5-г – Ступінська Р.С., Горбач Н. Д.
Каб. №21 – 8-в, 5-б – Рачинська Г.С., Моліцька А. Л.
Каб. №22 – 11-ЛФ – Паланиця Л.Г.
Каб. №24 – 8-A, 6-А – Кулешко В.І., МатвіївІ.Й.
Каб. №25 – 6-В – Данилків Н.В
Каб. №26 – 7-г,6-б – Лотоцька О.М., Лотоцька Н.Б
Каб. №27 – 10-ЛІ –Лихачинська І.І.
Каб. №28 – 9-б, 6-в – Когут М.З.
Каб. №41 – 10-ЛФ – Флешар О.Б.
Каб. №42 – 8-б – Лукашова В.В.
Каб. №43 – 9-а – Сиротюк С.В.
Каб. №02 – 9-В – Синюк Л.Й.
Вітаємо вас із здобуттям базової середньої освіти!
Ми отримали ваші Свідоцтва про освіту. В зв’язку із карантинними обмеженнями не можемо урочисто їх вам вручити. Тому всі, хто виявив бажання продовжити навчання у інших освітніх закладах, отримати Свідоцтво можуть у своїх класних керівників за попередньою з ними домовленістю про час.
А хто бажає продовжити навчання у ліцейних класах – чекайте повідомлення про дату складання вступних тестів (після 23 червня).
Не забувайте, що у ліцеї просто «просидіти» два роки НЕ буде можливості, бо потрібно зростати духовно, інтелектуально і фізично!
Будьте здорові і щасливі!
Учениця 3-В класу ТНВК «Школа-ліцей №6 ім. Назарія Яремчука» Анна Кріль посіла ІІІ місце на Міжнародному онлайн конкурсі юних піаністів серед учнів початкових мистецьких закладів «LVIV KAWAI QUARANTINE 2020». Конкурс, організатором якого є Дитяча школа мистецтв №5 м. Львова, відбувався в онлайн формі з 7 по 30 квітня. Учасники у п’яти вікових категорія з різних країн надсилали заявки разом із відеозаписами, де вони виконують конкурсний твір. Відео з кожної категорії з’являлися на Facebook-сторінці конкурсу та Youtube. Міжнародне журі оцінювало учасника у коментарях під відео. Кожен з учасників отримував до 12 оцінок. Читати далі »
Віктор Громовий: Читаю коментарі з нагоди ювілею Тернопільського навчально-виховного комплексу “Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука”.
«Найкраща школа!!! Люблю Вас і пишаюсь тим, що тут навчалась!!!Чудова школа і педагоги!».
Як вам це вдається, адже не секрет, що абсолютна більшість дітей школу відверто не люблять?
Олександр Остапчук:Діти мають полюбити тих, хто там живе, хто своєю позитивною енергією начиняє і стіни, і класи, і сам простір. А там живуть вони і вчителі. І цей тандем якщо буде взаємно доповнюючим, то в школі буде неповторна аура саме їхньої школи. Це відчутно в кожній школі: або є школа (в розумінні гарного життя), або є просто споруда. «Критична маса» добра і творчості накриває певні непорозуміння, і в школі панує довіра через відповідальність, результативність через працьовитість, задоволення через оригінальність і вишуканість. Нам вдалося ліквідувати страх у дітей, який, зазвичай , є через прірву у взаємовідносинах між учителем і учнем, через оцінки(бали), через приниження різні. На різноманітні дійства(у нас заходи-це скінди: сучасні колективно-індивідуальні навчальні дійства) діти ходять добровільно. Інколи, правда, дуже просимо. А значить дійства мають бути пізнавальними і оригінальними. І кожна дитина протягом року прикладається до багатьох дійств, які їй цікаві. Витіснення примітивно-банального зі школи дасть результат: дітям буде добре у школі. А якщо ще й заняття не тільки у формі уроку-то взагалі стане спокусливо ходити в школу. Допускається лише одна причина, чому інколи не хочеться дітям йти до школи- це коли дуже зранку хочеться спати. А практично це виглядає так: із самого порога, зранку, дітям потрібно щось цікавеньке пропонувати. Це вже майстерність кожного педагогічного колективу. Читати далі »
Двічі на тиждень (ср, пт) разом з підписниками RoboCode ми:
– вивчаємо мову програмування Processing;
– вивчаємо робототехніку, працюючи з електронікою у програмі TinkerCad.
Чому ми обрали саме такі теми вебінарів?
1. Це дуже цікаво. Processing – мова програмування, яка зазвичай не входить до навчальних програм за цим напрямом, проте широко використовується для створення графіки у будь-якому вигляді, візуалізації даних (нереально крута річ для презентацій), а також для машинного навчання.
2. Це дуже пізнавально. На уроках робототехніки ми розглядаємо, наприклад, закони фізики, їх дію та сутність. Тобто це шкільний матеріал, поданий у настільки цікавій формі, що після карантину, ваша дитина зможе вести дискусії з викладачами та пояснювати матеріал однокласникам.
Тож давайте разом проведемо цей карантин з користю! Читати далі »