





































Віктор Громовий: Читаю коментарі з нагоди ювілею Тернопільського навчально-виховного комплексу “Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука”.
«Найкраща школа!!! Люблю Вас і пишаюсь тим, що тут навчалась!!!Чудова школа і педагоги!».
Як вам це вдається, адже не секрет, що абсолютна більшість дітей школу відверто не люблять?
Олександр Остапчук:Діти мають полюбити тих, хто там живе, хто своєю позитивною енергією начиняє і стіни, і класи, і сам простір. А там живуть вони і вчителі. І цей тандем якщо буде взаємно доповнюючим, то в школі буде неповторна аура саме їхньої школи. Це відчутно в кожній школі: або є школа (в розумінні гарного життя), або є просто споруда. «Критична маса» добра і творчості накриває певні непорозуміння, і в школі панує довіра через відповідальність, результативність через працьовитість, задоволення через оригінальність і вишуканість. Нам вдалося ліквідувати страх у дітей, який, зазвичай , є через прірву у взаємовідносинах між учителем і учнем, через оцінки(бали), через приниження різні. На різноманітні дійства(у нас заходи-це скінди: сучасні колективно-індивідуальні навчальні дійства) діти ходять добровільно. Інколи, правда, дуже просимо. А значить дійства мають бути пізнавальними і оригінальними. І кожна дитина протягом року прикладається до багатьох дійств, які їй цікаві. Витіснення примітивно-банального зі школи дасть результат: дітям буде добре у школі. А якщо ще й заняття не тільки у формі уроку-то взагалі стане спокусливо ходити в школу. Допускається лише одна причина, чому інколи не хочеться дітям йти до школи- це коли дуже зранку хочеться спати. А практично це виглядає так: із самого порога, зранку, дітям потрібно щось цікавеньке пропонувати. Це вже майстерність кожного педагогічного колективу. Читати далі »
Двічі на тиждень (ср, пт) разом з підписниками RoboCode ми:
– вивчаємо мову програмування Processing;
– вивчаємо робототехніку, працюючи з електронікою у програмі TinkerCad.
Чому ми обрали саме такі теми вебінарів?
1. Це дуже цікаво. Processing – мова програмування, яка зазвичай не входить до навчальних програм за цим напрямом, проте широко використовується для створення графіки у будь-якому вигляді, візуалізації даних (нереально крута річ для презентацій), а також для машинного навчання.
2. Це дуже пізнавально. На уроках робототехніки ми розглядаємо, наприклад, закони фізики, їх дію та сутність. Тобто це шкільний матеріал, поданий у настільки цікавій формі, що після карантину, ваша дитина зможе вести дискусії з викладачами та пояснювати матеріал однокласникам.
Тож давайте разом проведемо цей карантин з користю! Читати далі »
Каб. №11 – 11ла –Кашуба Н.Б.
Каб. №12 – 9-г, 5-в – ЛисобейЛ.В.,Купецька О.П.
Каб. №13 – 7-а – Абрамик Л.Б.
Каб. №14 -7-б, 5-а – Катола А.І., Михайлишин Н.В.
Каб. №16 – 7-в, 5-б – Ступінська Р.С.,Гандзола М.С.
Каб. №21 -8-в, 5-г –Рачинська Г.С.,Горбач Н.Д.
Каб. №22 – 11-лф- Паланиця Л.Г.
Каб. №24 – Кулешко В.І., МатвіївІ.Й.
Каб. №25 –9-в – Синюк Л.Й.
Каб. №26 – 7-г,6-б – Лотоцька О.М., Лотоцька Н.Б
Каб. №27 – 10л1 –Лихачинська І.І.
Каб. №28 -9-б, 6-в – Когут М.З.,Данилків Н.В.
Каб. №41 -10л2 – Флешар О.Б.
Каб. №42 – 8-б – Лукашова В.В.
Каб. №43 – 9-а – Сиротюк С.В. Читати далі »
Дистанційне навчання через відсутність можливості відвідувати школу створює певні проблеми для всіх. Учителі прагнуть через різні платформи раціонально подавати навчальний матеріал, щоб не перевантажувати дітей. Якщо виникають певні труднощі в школярів, то інформуйте про це класних керівників або адміністрацію школи-ліцею.
Уклінно Вас просимо в усіх ситуаціях, пов’язаними з навчанням, бути поміркованими. Діти повинні опановувати навчальні предмети під час карантину. Тут проявляється самодисципліна, вміння дітей оцінити самих себе, формується і проявляється батьківський хист до моральної підтримки дітей і створення комфортного домашнього простору. Читати далі »
У ТНВК «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука» з п’ятого по одинадцятий клас працюють клуби різного спрямування. Один із навчальних днів у триместрі ми працюємо лише за тематикою класного клубу. Пропонуємо вам поглянути, як саме провели цей незвичайний день наші школярі.
Як ви думаєте, чи є зв’язок між музикою та математикою або біологією? Здивуєтесь, але безпосередній. У цьому нещодавно змогли переконатися семикласники під час комплексно-хвильових уроків на тему «Музика».
Учні вивчили її вплив на психічний та духовний розвиток підлітків, з’ясували спільні ознаки з математикою, наприклад: ритм, паралелі, варіації, протилежності. Діти заздалегідь виготовили лепбуки, які під час уроків поповняли цікавою інформацію. Захоплення викликала музично-математична гра «Вгадай мелодію». Читати далі »
Цікавий майстер-клас відбувся у 4-Б класі. Його провела мама учениці Ярини Поправи – Оксана Володимирівна. Вона вчила дітей виготовляти подарункові підсвічники з використанням техніки декупаж – французького ремесла, яке полягає у вирізанні певного зображення і вклеюванні його на предмет. Читати далі »
27 грудня 2019 року в нашій школі вкотре відбувся феєричний СКІНД – фестиваль зі спортивної аеробіки. Учні 5-7 класів, що брали участь, довго та наполегливо тренувалися, докладали величезну кількість зусиль та виклалися на повну під час виступу. Однокласники учасників, тренери, вчителі та батьки також активно вболівали за свої команди. Дух свята, щастя та захоплення панував на фестивалі. Читати далі »