Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів 9-11 класу з предмету «Художня культура»

Завдання вчителя художньої культури навчити кожного учня умінню самостійно задовольняти власні естетичні потреби, цінувати прекрасне, використовувати його для формування себе як особистості, розвинути здатність розуміти задум митця, формувати свою думку й аргументувати її.

У 9 класі відбувається узагальнення мистецьких знань учнів, набутих у 1 – 8 класах, і втілюється ідея пропедевтики культурологічної освіти, що є базовою у старшій профільній школі. Таким чином, забезпечується послідовність і наступність змісту художньо-естетичної освіти. Матеріал 9 класу систематизований відповідно до видової, жанрової та стильової специфіки мистецтва, що є ядром художньої культури.

У старшій школі матеріал структурований за вертикально-горизонтальними координатами: у 10 класі опановується українська художня культура, а в 11класі – зарубіжна художня культура.

Змістове наповнення тем передбачає формування в учнів ціннісно –смислових, загальнокультурних, навчально-пізнавальних та інформаційних компетентностей, що досягається вивченням кращих зразків мистецтва різних епох і народів.

Орієнтовні практичні завдання до тем спрямовані на формування потреби у вивченні  творів мистецтва, розвиток творчих здібностей учнів та розширення їхнього внутрішнього досвіду, наповненого особистісним смислом. Орієнтовними практичними завданнями можуть бути: розробка і виконання тестових завдань, створення плакатів, кросвордів, колажів, порівняння архітектурних пам’яток світу, музичних і живописних творів різних художніх напрямів, аналіз мистецьких передач радіо і телебачення , написання критичних відгуків, створення творчих проектів, здійснення віртуальних подорожей у провідні музеї, театри тощо.

9 КЛАС

ТЕМА: Узагальнення за темою: «Мистецтво в просторі культури» .  Тестування.

МЕТА: узагальнити знання учнів за темою: «Мистецтво в просторі культури», за допомогою тестів виявити знання учнів за даною темою

І варіант

  1. Подані художні засоби

композиція, архітектоніка, масштаб, пропорції, ритм, симетрія, пластика об’ємів, фактура і колір матеріалів, синтез мистецтв характеризують такий вид мистецтва:

А) живопис;
Б) музику;
В) архітектуру;
Г)  кіномистецтво;
Д) театр.

 

  1. Розташуйте в таблиці:

музика, живопис, архітектура, скульптура, театр, декоративно-ужиткове мистецтво, графіка, література, кіномистецтво.

Просторові Часові Просторово-часові (синтетичні), видовищні
     
  1. Живопис розподіляється на види:

А) станковий;
Б) тиражний;
В) український;
Г) об’ємний;
Д) монументальний.

  1. Вид мистецтва, який грецькою мовою означає «місце для видовищ»-, або «саме видовище» — це:

А) музика;
Б) живопис;
В) театр;
Г)  кіно;
Д) архітектура.

  1. Кіно розподіляється на види:

А) художнє;
Б) німе;
В) документальне;
Г) звукове;
Д) анімаційне.

  1. Про який вид мистецтва можуть сказати «мистецтво чорно-білого»?

А) Музика;
Б) декоративно-ужиткове мистецтво;
В) графіка;
Ґ) скульптура;
Д) живопис.

  1. Такі поняття як «портал», «фронтон», «каріатиди», «капітелі», «атланти» характеризують взаємозв’язок мистецтв:

А) скульптури та архітектури;
Б) музики та скульптури;
В) живопису та архітектури;
Г)  декоративно-ужиткового мистецтва та архітектури;
Д) архітектури та музики.

  1. Власне висловлювання

Підтримайте або спростуйте думку: «Мистецтво — основа художньої куль­тури».

Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливих аргументи, які найкраще підтвердять ваші міркування. Проілюструйте ваші думки прикладами з творів художньої культури (зазначте назву твору, автора, художній образ тощо), істо­ричними фактами або прикладами з життя. Сформулюйте висновки.

II варіант

  1. Подані художні засоби

мелодія, темп, ритм, лад, ансамбль, звук, динаміка, висота, інтонація характеризують такий вид мистецтва:

А) живопис;
Б) музику;
В) архітектуру;
Г)  кіномистецтво;
Д) театр.

  1. Розташуйте в таблиці:

Музика, живопис, архітектура, скульптура, театр, декоративно-ужиткове мистецтво, графіка, література, кіномистецтво.

Просторові Часові Просторово-часові (синтетичні), видовищні
     
  1. Музика розподіляється на види:

А) станкова;
Б) тиражна;
В) вокальна;
Г)  об’ємна;
Д) інструментальна.

  1. Вид мистецтва, який пішов від грецької мови «рух + пишу»:

А) музика;
Б) живопис;
В) театр;
Г)  кіномистецтво;
Д) архітектура.

  1. Скульптура розподіляється на такі види:

А) кругла;
Б) квадратна;
В) монументальна;
Г)  подовжена;
Д) станкова.

  1. Про який вид мистецтва можуть сказати «мистецтво лінії та фарби»?

А) Музика;
Б) декоративно-ужиткове мистецтво;
В) графіка;
Г)  скульптура;
Д) живопис.

  1. Поняття «арія», «танець», «монолог», «речитатив», «музика» характерні для:

А) балету;
Б) опери;
В) симфонії;
Г)  оперети;
Д) драматичного спектаклю.

  1. Власне висловлювання

Підтримайте або спростуйте думку: «Мистецтво — основа художньої культури».

Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливих аргументи, які найкраще підтвердять ваші міркування. Проілюструйте ваші думки прикладами з творів художньої культури (зазначте назву твору, автора, художній образ тощо), істо­ричними фактами або прикладами з життя. Сформулюйте висновки.

Дата: 22 січня, 2017
Автор: Горбач Наталія Дмитрівна, вчитель образотворчого мистецтва
 
 

Всі мудрі люди мають одну спільну рису – вміння слухати.

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Сеник Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Лисобей Людмила Василівна - вчитель математики Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Бичок Надія Йосипівна - вчитель початкових класів Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Гандзола Михайло Васильович - керівник гуртка Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицак Мар'яна Ярославівна - вчитель математики Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зозуляк Сергій Володимирович - вчитель історії Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Кавецька Марія Йосипівна - вчитель початкових класів Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Катола Антоніна Іванівна - вчитель англійської мови Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Мотрук Віра Іванівна - вчитель математики Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Роговська Ольга Яківна - вчитель фізичної культури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Туровська Надія Романівна - бібліотекар Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Хомич Галина Василівна - вчитель фізичної культури Чикалова Надія Максимівна - вчитель фізичної культури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.