Вимоги щодо обсягу знань учнів з образотворчого мистецтва (5-7 клас)
Мета загальної образотворчої освіти в основній школі полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їх емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичній діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
5 клас
Учень розпізнає:
– види образотворчого мистецтва;
– предметне та абстрактне мистецтво.
Уміє:
– використовувати засоби художньої виразності різних видів мистецтва;
– створювати асоціативні образи;
– виявляти свої почуття, естетичні переживання образотворчими засобами;
– виконувати творчі композиції в різних техніках як одноосібно, так і в групах.
Наводить приклади:
– творів реалістичного, декоративного, первісного і сучасного мистецтва.
Виявляє готовність:
– до використання набутих предметних компетентностей у процесі творчої самореалізації.
6 клас
Учень розпізнає:
– форми (реалістичні, декоративні), їх специфіку;
– національний одяг, побут різних країн.
Порівнює і характеризує:
– природне та штучне світло;
– локальний та зумовлений колір;
– особливості характеру людей, їх професій, захоплень, предметного світу тощо.
Уміє:
– використовувати лінійну перспективу та виразні засоби для виявлення форми, її конструкції;
– бачити тональні, кольорові співвідношення;
– створювати образ людини з урахуванням власного бачення;
– використовувати художньо-виразні засоби прикладної графіки.
Наводить приклади:
– творів різних видів та жанрів мистецтва.
Аналізує:
– результати власної роботи, досягнення та недоліки, визначає шляхи вдосконалення
7 клас
Учень розпізнає:
– архітектурні стилі та національні традиції ( в архітектурі, декоративно-прикладному мистецтві, одязі);
– специфіку природно-ландшафтного середовища людини.
Порівнює і характеризує:
– види архітектурних споруд;
– національний побут, особливості архітектурного середовища різних країн.
Уміє:
– зображувати форму в просторі, інтер’єр, архітектурні споруди;
– свідомо користуватися різними художніми техніками та матеріалами для виконання творчих робіт;
– робити ескізи продукції прикладної графіки;
– брати участь у колективній роботі.
Аналізує:
– свої почуття, власне бачення художніх творів;
– результати власної роботи, визначає шляхи вдосконалення.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт