Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Державні вимоги “Музичне мистецтво” (5-й, 7-й, 8-й клас)

Документи

 

5 клас. Види музичного мистецтва
Зміст Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Музика як вид мистецтва

Народна музика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень

знає і розуміє:

  • основні засоби музичної виразності, їх роль у створенні  музичного образу;
  • особливості народних пісень і танців, народних музичних інструментів;
  • значення музики в житті, зокрема в побуті, медіа-просторі;

уміє:

  • дотримуватися правил співу;
  • виразно виконувати народні пісні  елементами театралізації, зокрема обрядові, побутові, історичні та ін.;
  • створювати найпростіший ритмічний супровід до пісні;
  • інтерпретувати зміст прослуханих музичних творів;
  • розрізняти тембри співацьких голосів, звучання українських народних  інструментів;

 застосовує:

  • музичні знання та вміння у власному житті

Професійна музика

Взаємодія музики з іншими видами мистецтва

Учень

знає і розуміє:

  • характерні ознаки програмної та непрограмної, вокальної та інструментальної, хорової та симфонічної музики;
  • зв’язок народної і професійної музики;
  • особливості взаємодії  музики та інших видів мистецтва (образотворче мистецтво, література, театр, цирк, кіно) ;
  • різновиди ансамблів та оркестрів;

уміє:

  • порівнювати твори вокальної  та  інструментальної музики;
  • передавати музичні образи в малюнках, пластичних імпровізаціях;
  • орієнтуватися в поняттях «вокальна», «інструментальна», «хорова», «симфонічна музика»;
  • розрізняти тембри інструментів симфонічного оркестру;
  • характеризувати засоби музичної виразності;
  • інтерпретувати зміст музичних творів і творів інших видів мистецтва;

застосовує:

  • музичні знання та вміння, зокрема форми взаємодії музики з іншими видами мистецтва в процесі комунікації

Наприкінці 5 класу учень виявляє здатність:

  • інтерпретувати зміст музичних творів, зокрема у їх взаємозв’язках з іншими видами мистецтва; передавати враження від музики вербальними, художніми засобами, засобами ритмопластики та театралізації;
  • виконувати пісні  серед однолітків, у родині з рухами та ритмічним акомпанементом;
  • розуміти зв’язок музики з іншими видами мистецтва, застосовувати міжпредметні компетентності у
  • процесі художньо-творчої діяльності;
  • висловлювати власні судження про музику та інші види мистецтва, виявляти естетичне ставлення до них, брати участь у міжособистісному спілкуванні з приводу музики, співпрацювати в малих і великих групах;
  • проявляти допитливість у процесі пізнання музики, використовувати різні друковані джерела інформації про музичне мистецтво у навчально-пізнавальній та соціокультурній діяльності.

 

7 клас.  Мистецтво: діалог традицій і новаторства
Зміст Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Музичне мистецтво

у нашому житті

Учень

знає і розуміє:

  • музичну культуру рідного краю;
  • особливості аранжування народної та академічної музики;
  • специфіку традиційної та сучасної обробки народної музики;
  • особливості відображення етнічних мотивів у класичній і сучасній музиці;

уміє:

  • виразно виконувати пісні, створювати елементарний супровід до них;
  • порівнювати оригінальні музичні твори та їх аранжування;

застосовує:

  • знання та вміння з аранжування народної музики у власній виконавській творчості
 Новаторство в музичному  мистецтві

Учень

знає і розуміє:

·         особливості сучасних музичних явищ (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня);

·         відмінності між рок-оперою, мюзиклом і класичними музично-театральними жанрами;

·         виражальні засоби електронної музики;

 

уміє:

  • розрізняти та виконувати вокальні твори сучасних напрямів (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня);
  • висловлювати емоційно-ціннісне ставлення до творів сучасного музичного мистецтва;
  • створювати власні музичні композиції з використанням комп’ютерних технологій;

застосовує:

  • знання про сучасні музичні напрями у власній творчій діяльності

Наприкінці  7 класу учень виявляє здатність:

  • самостійно інтерпретувати музику сучасності, розуміючи взаємозв’язок традицій і новаторства;
  • виконувати сучасні вокальні твори, зокрема мовою оригіналу, створювати елементарний музичний супровід до них, здійснювати музично-технічне забезпечення шкільних виховних заходів, застосовувати набуті музичні знання і вміння для самореалізації та у соціокультурній діяльності;
  • розуміти  зв’язок музики з предметами інших освітніх галузей і застосовувати міжпредметні компетентності у процесі самореалізації та у соціокультурній діяльності;
  • висловлювати критичні судження щодо музичних явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію щодо музичних явищ сьогодення під час дискусії, брати участь у різних видах індивідуальної і колективної музичної діяльності;
  • проявляти самостійність  у процесі пізнання музичних явищ сучасності, прагнення використовувати  інтернет-ресурси, комп’ютерні програми з музичного мистецтва у пошуково-дослідній і соціокультурній діяльності

 

8 клас. Мистецтво в культурі минулого
Зміст Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Стилі та напрями мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень

знає і розуміє:

  • особливості стилів і напрямів мистецтва (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
  • вітчизняні архітектурні пам’ятки стародавніх епох;

уміє:

  • порівнювати твори різних видів мистецтва певного стилю чи напряму (античний, візантійський, романський, готика, Ренесанс);
  • створювати макети архітектурних споруд і виконувати живописні та графічні композиції у різних стилях;

 застосовує:

  • набуті знання і вміння у художньо-творчій діяльності, при виконанні проектів;
  • спеціальну термінологію під час колективних обговорень явищ мистецтва Стилі та напрями мистецтва (продовження)
 

Учень

знає і розуміє:

  • особливості стилів і напрямів мистецтва (бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм);

уміє:

  • інтерпретувати та порівнювати твори мистецтва різних стилів і напрямів;
  • виконувати ескізи, композиції, театралізації;

застосовує:

  • знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів;
  • спеціальну термінологію в процесі міжособистісного спілкування

 

Наприкінці 8 класу учень виявляє здатність:

  • інтерпретувати зміст творів мистецтва різних видів і стилів відповідно до соціокультурного контексту;
  • розробляти індивідуальні та колективні проекти з мистецтва різних епох;
  • застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
  • висловлювати особистісно-ціннісне ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в процесі обговорення різних явищ мистецтва в групах, виконувати проекти з мистецтва;
  • здійснювати самостійну пошукову діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні матеріали.
Дата: 5 листопада, 2016
Автор: Адміністрація школи
 
 

Чим більше любові ми даруємо тим більше її залишається у нас.

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Сеник Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Лисобей Людмила Василівна - вчитель математики Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Бичок Надія Йосипівна - вчитель початкових класів Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Гандзола Михайло Васильович - керівник гуртка Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицак Мар'яна Ярославівна - вчитель математики Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зозуляк Сергій Володимирович - вчитель історії Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Кавецька Марія Йосипівна - вчитель початкових класів Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Катола Антоніна Іванівна - вчитель англійської мови Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Мотрук Віра Іванівна - вчитель математики Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Роговська Ольга Яківна - вчитель фізичної культури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Туровська Надія Романівна - бібліотекар Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Хомич Галина Василівна - вчитель фізичної культури Чикалова Надія Максимівна - вчитель фізичної культури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.