Державні вимоги “Музичне мистецтво” (5-й, 7-й, 8-й клас)
5 клас. Види музичного мистецтва | |
Зміст | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Музика як вид мистецтва Народна музика
|
Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
Професійна музика Взаємодія музики з іншими видами мистецтва |
Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
Наприкінці 5 класу учень виявляє здатність:
- інтерпретувати зміст музичних творів, зокрема у їх взаємозв’язках з іншими видами мистецтва; передавати враження від музики вербальними, художніми засобами, засобами ритмопластики та театралізації;
- виконувати пісні серед однолітків, у родині з рухами та ритмічним акомпанементом;
- розуміти зв’язок музики з іншими видами мистецтва, застосовувати міжпредметні компетентності у
- процесі художньо-творчої діяльності;
- висловлювати власні судження про музику та інші види мистецтва, виявляти естетичне ставлення до них, брати участь у міжособистісному спілкуванні з приводу музики, співпрацювати в малих і великих групах;
- проявляти допитливість у процесі пізнання музики, використовувати різні друковані джерела інформації про музичне мистецтво у навчально-пізнавальній та соціокультурній діяльності.
7 клас. Мистецтво: діалог традицій і новаторства | |
Зміст | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Музичне мистецтво у нашому житті |
Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
Новаторство в музичному мистецтві |
Учень знає і розуміє: · особливості сучасних музичних явищ (джаз, рок, поп, шансон, авторська пісня); · відмінності між рок-оперою, мюзиклом і класичними музично-театральними жанрами; · виражальні засоби електронної музики;
уміє:
застосовує:
|
Наприкінці 7 класу учень виявляє здатність:
- самостійно інтерпретувати музику сучасності, розуміючи взаємозв’язок традицій і новаторства;
- виконувати сучасні вокальні твори, зокрема мовою оригіналу, створювати елементарний музичний супровід до них, здійснювати музично-технічне забезпечення шкільних виховних заходів, застосовувати набуті музичні знання і вміння для самореалізації та у соціокультурній діяльності;
- розуміти зв’язок музики з предметами інших освітніх галузей і застосовувати міжпредметні компетентності у процесі самореалізації та у соціокультурній діяльності;
- висловлювати критичні судження щодо музичних явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію щодо музичних явищ сьогодення під час дискусії, брати участь у різних видах індивідуальної і колективної музичної діяльності;
- проявляти самостійність у процесі пізнання музичних явищ сучасності, прагнення використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні програми з музичного мистецтва у пошуково-дослідній і соціокультурній діяльності
8 клас. Мистецтво в культурі минулого | |
Зміст | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Стилі та напрями мистецтва
|
Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
Наприкінці 8 класу учень виявляє здатність:
- інтерпретувати зміст творів мистецтва різних видів і стилів відповідно до соціокультурного контексту;
- розробляти індивідуальні та колективні проекти з мистецтва різних епох;
- застосовувати зв’язки між різними видами мистецтва у художньо-творчій діяльності;
- висловлювати особистісно-ціннісне ставлення щодо мистецтва різних стилів, виявляти комунікативні вміння в процесі обговорення різних явищ мистецтва в групах, виконувати проекти з мистецтва;
- здійснювати самостійну пошукову діяльність щодо мистецтва різних стилів, використовувати музейні матеріали.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт