Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів 9-11 класу з предмету «Художня культура»
Підсумкові тести з курсу “Художня культура” 11 клас
Варіант 1
- Культура Далекого Сходу розвивалась під впливом таких релігій:
А) християнство, даосизм, буддизм;
Б) буддизм, даосизм, конфуціанство;
В) буддизм, даосизм, язичництво.
2. Вид образотворчого мистецтва, твори якого мають об’ємну форму і створюються шляхом витісування, виливання, різьблення, ліплення тощо з твердих чи пластичних матеріалів, називається:
А) архітектура;
Б) гончарство;
В) скульптура.
- Мікеладжело Буонаротті створив такі твори:
А) “Аполлон Бельведерський,” “Ніка Самофракійська,” “Вакх,” “П’єта”;
Б) “Битва кентаврів,” “П’єта,” “Давид”;
В) “Битва кентаврів,” “П’єта,” “Дискобол”.
- Шансон – це …
А) різновид народної чи естрадної французької пісні ліричного характеру;
Б) естрадна пісня-танець у повільному темпі;
В) пісня, автором і виконавцем якої є зазвичай та сама людина.
- Жанри американського кінематографа:
А) мюзикл, фільми для індивідуального перегляду, бойовик, фантастика, авангардні фільми, фільми жахів, фільми катастроф;
Б) бойовик, фільм-опера, фільм-вистава, мюзикл, фантастика, фільми жахів, фільми катастроф;
В) мюзикл, бойовик, фантастика, фільми жахів, фільми катастроф, фільми для сімейного перегляду.
- Центральне місце у творчості Д.Веласкеса займав:
А) пейзаж;
Б) портрет;
В) натюрморт;
- Монументальний, станковий, декоративний, мініатюра – це види…
А) живопису;
Б) скульптури;
В) архітектури.
- До історичного жанру належить картина:
А) “Над вічним спокоєм” І.Левітана;
Б) “Царівна-лебідь” М.Врубеля;
В) “Підкорення Сибіру Єрмаком” В.Сурікова.
- Основними жанрами китайського живопису є:
А) пейзаж “гори і води,” живопис квітів і птахів, анімалістичний жанр;
Б) історичний;
В) біблійний.
- Тканина з квітковим малюнком, який створюється за допомогою блискучих атласних ниток на фоні полотна, називається…
А) атлас;
Б) дамаст;
В) парча.
- На території цього комплексу створили величезний прекрасний парк для розваг та прийомів королівського двору. Це …
А) Версаль;
Б) Моцудзі;
В) Дартмур.
- В індійському танці велике значення надається:
А) костюмам;
Б) місцю, де вони виконуються;
В) позам, жестам, позиціям рук.
Варіант 2
- В яких країнах храми і монастирі гармонійно зливалися із садово-парковими ансамблем, розташованим поряд із храмом:
А) у Китаї та Японії;
Б) у європейських країнах;
В) в арабо-мусульманських країнах.
- Видатними майстрами Високого та Пізнього Відродження були:
А) Леонардо да Вінчі, Мирон, Фідій, Пракситель;
Б) Леонардо да Вінчі, Мирон, Фідій, Мікеладжело;
В) Леонардо да Вінчі, Рафаель, Мікеладжело.
- У творчості якого іспанського художника поєднані візантійські та готичні традиції?
А) Ф.Гойя;
Б) Ель Греко;
В) С.Далі.
- До якої з модерністських течій ХХ ст. належать картини С.Далі?
А) абстракціонізм;
Б) кубізм;
В) сюрреалізм.
- В історичному жанрі російського живопису працювали:
А) І.Рєпін, М.Врубель, І.Айвазовський;
Б) І.Рєпін, І.Левітан, В.Сєров;
В) І.Рєпін, В.Суріков, В.Васнєцов.
- Здавна художники Китаю в основному використовують кольори:
А) червоний, чорний, синьо-зелений, білий і жовтий;
Б) всі кольори;
В) рожевий.
- Китайський музичний театр об’єднує…
А) різні жанри музики, співу, балету;
Б) елементи музики, співу, діалогу, балету, акробатики та військових вправ;
В) різні види мистецтва.
- Е.Преслі залишився у пам’яті мільйонів:
А) “королем рок-н-ролу”;
Б) виконавцем у стилі блюз;
В) виконавцем у стилі свінг.
- Важливими особливостями театру Кабукі є:
А) спів;
Б) ритуальний танець і балет;
В) “мова поз” та грим.
- Реформаторами російського балету були:
А) В.Ніжинський;
Б) М.Фокін, О.Горський;
В) Р.Петі, М.Бежар.
- Перші кінострічки з’явились у:
А) Сполучених Штатах;
Б) Італії;
В) Франції.
- Сфумато винайшов:
А) Леонардо да Вінчі;
Б) Мікеладжело Буонарротті;
В) Лоренцо Берніні.
Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів 7 класу з предмету «Образотворче мистецтво»
Зміст |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
«Мистецтво в нашому житті» | Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
«Дизайн» | Учень знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
Наприкінці 7 класу учень виявляє здатність:
- самостійно інтерпретувати художні явища сучасності в єдності традицій і новаторства, розуміти їх зв’язки з природним, соціальним та культурним середовищами;
- виконувати творчі роботи з урахуванням особливостей мистецьких явищ сучасності; здійснювати художнє оформлення шкільних, позашкільних виховних заходів, застосовувати набуті художні знання і вміння для самореалізації та в соціокультурній діяльності;
- розуміти зв’язок образотворчого мистецтва з предметами інших освітніх галузей та застосовувати міжпредметні компетентності в процесі самореалізації та в соціокультурній діяльності;
- висловлювати критичні судження щодо художніх явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію під час дискусії, брати участь у художній і соціокультурній діяльності;
- проявляти самостійність у процесі пізнання художніх явищ сучасності, використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні програми в пошуководослідницькій діяльності.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт