Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів 9-11 класу з предмету «Художня культура»

Підсумкові тести з курсу “Художня культура” 11 клас

Варіант 1

  1. Культура Далекого Сходу розвивалась під впливом таких релігій:

А) християнство, даосизм, буддизм;
Б) буддизм, даосизм, конфуціанство;
В) буддизм, даосизм, язичництво.

2. Вид образотворчого мистецтва, твори якого мають об’ємну форму і створюються шляхом витісування, виливання, різьблення, ліплення тощо з твердих чи пластичних матеріалів, називається:

А) архітектура;
Б) гончарство;
В) скульптура.

  1. Мікеладжело Буонаротті створив такі твори:

А) “Аполлон Бельведерський,” “Ніка Самофракійська,” “Вакх,” “П’єта”;
Б) “Битва кентаврів,” “П’єта,” “Давид”;
В) “Битва кентаврів,” “П’єта,” “Дискобол”.

  1. Шансон – це …

А) різновид народної чи естрадної французької пісні ліричного характеру;
Б) естрадна пісня-танець у повільному темпі;
В) пісня, автором і виконавцем якої є зазвичай та сама людина.

  1. Жанри американського кінематографа:

А) мюзикл, фільми для індивідуального перегляду, бойовик, фантастика, авангардні фільми, фільми жахів, фільми катастроф;
Б) бойовик, фільм-опера, фільм-вистава, мюзикл, фантастика, фільми жахів, фільми катастроф;
В) мюзикл, бойовик, фантастика, фільми жахів, фільми катастроф, фільми для сімейного перегляду.

  1. Центральне місце у творчості Д.Веласкеса займав:

А) пейзаж;
Б) портрет;
В) натюрморт;

  1. Монументальний, станковий, декоративний, мініатюра – це види…

А) живопису;
Б) скульптури;
В) архітектури.

  1. До історичного жанру належить картина:

А) “Над вічним спокоєм” І.Левітана;
Б) “Царівна-лебідь” М.Врубеля;
В) “Підкорення Сибіру Єрмаком” В.Сурікова.

  1. Основними жанрами китайського живопису є:

А) пейзаж “гори і води,” живопис квітів і птахів, анімалістичний жанр;
Б) історичний;
В) біблійний.

  1. Тканина з квітковим малюнком, який створюється за допомогою блискучих атласних ниток на фоні полотна, називається…

А) атлас;
Б) дамаст;
В) парча.

  1. На території цього комплексу створили величезний прекрасний парк для розваг та прийомів королівського двору. Це …

А) Версаль;
Б) Моцудзі;
В) Дартмур.

  1. В індійському танці велике значення надається:

А) костюмам;
Б) місцю, де вони виконуються;
В) позам, жестам, позиціям рук.

Варіант 2

  1. В яких країнах храми і монастирі гармонійно зливалися із садово-парковими ансамблем, розташованим поряд із храмом:

А) у Китаї та Японії;
Б) у європейських країнах;
В) в арабо-мусульманських країнах.

  1. Видатними майстрами Високого та Пізнього Відродження були:

А) Леонардо да Вінчі, Мирон, Фідій, Пракситель;
Б) Леонардо да Вінчі, Мирон, Фідій, Мікеладжело;
В) Леонардо да Вінчі, Рафаель, Мікеладжело.

  1. У творчості якого іспанського художника поєднані візантійські та готичні традиції?

А) Ф.Гойя;
Б) Ель Греко;
В) С.Далі.

  1. До якої з модерністських течій ХХ ст. належать картини С.Далі?

А) абстракціонізм;
Б) кубізм;
В) сюрреалізм.

  1. В історичному жанрі російського живопису працювали:

А) І.Рєпін, М.Врубель, І.Айвазовський;
Б) І.Рєпін, І.Левітан, В.Сєров;
В) І.Рєпін, В.Суріков, В.Васнєцов.

  1. Здавна художники Китаю в основному використовують кольори:

А) червоний, чорний, синьо-зелений, білий і жовтий;
Б) всі кольори;
В) рожевий.

  1. Китайський музичний театр об’єднує…

А) різні жанри музики, співу, балету;
Б) елементи музики, співу, діалогу, балету, акробатики та військових вправ;
В) різні види мистецтва.

  1. Е.Преслі залишився у пам’яті мільйонів:

А) “королем рок-н-ролу”;
Б) виконавцем у стилі блюз;
В) виконавцем у стилі свінг.

  1. Важливими особливостями театру Кабукі є:

А) спів;
Б) ритуальний танець і балет;
В) “мова поз” та грим.

  1. Реформаторами російського балету були:

А) В.Ніжинський;
Б) М.Фокін, О.Горський;
В) Р.Петі, М.Бежар.

  1. Перші кінострічки з’явились у:

А) Сполучених Штатах;
Б) Італії;
В) Франції.

  1. Сфумато винайшов:

А) Леонардо да Вінчі;
Б) Мікеладжело Буонарротті;
В) Лоренцо Берніні.

Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки  учнів 7 класу з предмету «Образотворче мистецтво»

Зміст

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

«Мистецтво в нашому житті» Учень  знає і розуміє: 

  • види архітектури;
  • особливості побудови інтер’єру та екстер’єру; 
  • архітектурні пам’ятки рідного краю, України;
  • види      декоративно-прикладного      мистецтва         (розпис, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка тощо);
  • значення оберегової символіки в народному мистецтві;

уміє:  

  • зображувати  архітектурні споруди, різного призначення (по пам’яті, за уявою); 
  • створювати ескізи архітектурних проектів, інтер’єрів;
  • розробляти ескізи вишивки з урахуванням традиційної орнаментики та символіки кольорів; 
  • виконувати творчі роботи в техніці «Витинанка»;

застосовує: 

  • елементи декоративного розпису для оформлення виробів; різноманітні техніки та прийоми в процесі виготовлення писанки
«Дизайн» Учень  знає і розуміє: 

  • види дизайну (графічний, промисловий,  ландшафтний, арт-дизайн);
  • особливості засобів виразності видів дизайну;

уміє:

  • розробляти ескіз дизайну середовища;   
  • проектувати і моделювати транспортні засоби та побутові вироби, зокрема на основі природних
  • аналогів;
  • озробляти ескізи одягу  з урахуванням традицій і сучасної моди;
  • розробляти              ескізи   для        різних видів     поліграфічної продукції;

застосовує:  

  • засоби арт-дизайну у власному житті 

 

 Наприкінці 7 класу учень виявляє здатність:

  • самостійно інтерпретувати художні явища сучасності в єдності традицій і новаторства, розуміти їх зв’язки з природним, соціальним та культурним середовищами;
  • виконувати творчі роботи з урахуванням особливостей мистецьких явищ сучасності; здійснювати художнє оформлення шкільних, позашкільних виховних заходів, застосовувати набуті художні знання і вміння для самореалізації та в соціокультурній діяльності;
  • розуміти зв’язок  образотворчого мистецтва з предметами інших освітніх галузей та застосовувати міжпредметні компетентності  в процесі самореалізації  та в соціокультурній діяльності;
  • висловлювати критичні судження щодо художніх явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію під час дискусії, брати участь у художній  і соціокультурній діяльності;
  • проявляти самостійність у процесі пізнання художніх явищ сучасності, використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні програми в пошуководослідницькій діяльності.
Дата: 22 січня, 2017
Автор: Горбач Наталія Дмитрівна, вчитель образотворчого мистецтва
 
 

Три речі визначають людину: праця, чесність і мудрість

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Error type: "Forbidden". Error message: "The request cannot be completed because you have exceeded your quota." Domain: "youtube.quota". Reason: "quotaExceeded".

Did you added your own Google API key? Look at the help.

Check in YouTube if the id PLg88qhVS4UJ4KSGfWky1H__54kNoY_c6A belongs to a playlist. Check the FAQ of the plugin or send error messages to support.

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Сеник Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Лисобей Людмила Василівна - вчитель математики Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Бичок Надія Йосипівна - вчитель початкових класів Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Гандзола Михайло Васильович - керівник гуртка Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицак Мар'яна Ярославівна - вчитель математики Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зозуляк Сергій Володимирович - вчитель історії Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Кавецька Марія Йосипівна - вчитель початкових класів Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Катола Антоніна Іванівна - вчитель англійської мови Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Мотрук Віра Іванівна - вчитель математики Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Роговська Ольга Яківна - вчитель фізичної культури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Туровська Надія Романівна - бібліотекар Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Хомич Галина Василівна - вчитель фізичної культури Чикалова Надія Максимівна - вчитель фізичної культури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.