Досягнення учнів третіх класів на кінець навчального року з навчальних предметів
Українська мова
- Аналізувати сприймати на слух висловлювання, ставити доцільні запитання.
- Читати усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки.
- Зв’язно висловлювати власні думки щодо прочитаного, усно передавати свої враження, уподобання.
- Переказувати та створювати тексти, брати участь у діалозі.
- Писати розбірливо, дотримуватися граматичних і орфографічних норм, перевіряти і редагувати написане.
Англійська мова
- Сприймати з розумінням іноземну мову на слух.
- Читати з розумінням іноземною мовою.
- Висловлюватися іноземною мовою.
- Записувати слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми іноземною мовою.
Математика
- Читати, записувати, утворювати, порівнювати числа, визначати розрядний склад числа.
- Володіти навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.
- Читати і записувати математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходити їх значення; розв’язувати рівняння, добирати розв’язок нерівності зі змінною.
- Аналізувати текст задачі, створювати за потреби модель, обґрунтовувати спосіб розв’язання; розв’язувати задачу, прогнозувати і перевіряти розв’язок.
- Розпізнавати, будувати геометричні фігури, конструювати об’єкти з геометричних фігур.
- Використовувати для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперувати величинами, користуватися приладами для вимірювання.
Я досліджую світ
- Установлювати взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняти рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.
- Описувати зміни, які відбуваються в природі, установлювати причинно-наслідкові зв’язки між ними.
- Обирати обладнання та досліджувати об’єкт природи за власним планом, робити висновки і презентувати їх.
- Орієнтуватися на місцевості за об’єктами природи і за допомогою компасу.
- Знаходити і показувати на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання.
- Пояснювати залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримуватися цих правил.
- Пояснювати на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджувати історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентувати результати.
- Розповідати про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснювати вплив їх діяльності на життя людей чи збереження довкілля.
- Пояснювати свої права і обов’язки в родині, у школі, громадських місцях; аргументовано визначати перевагу добрих взаємин над конфліктами.
- Розрізняти першочергові та другорядні потреби, пояснювати важливість поміркованості у споживання товарів і послуг, планувати конкретні дії для задоволення власних потреб.
- Пояснювати, від чого залежить безпека в довкіллі; описувати можливі ризики на прикладах.
- Моделювати звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснювати можливі наслідки та свої дії.
- Організовувати робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримуватися безпечних прийомів праці.
- Планувати послідовність виготовлення виробу за технологіями обробки матеріалів, які обирає сам/сама, та виготовляти його.
- Планувати та виконувати трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтувати книжки, пришивати ґудзики, сервірувати стіл.
Інформатика
- Використовувати цифрові пристрої для виконання навчальних завдань.
- Створювати інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах.
- Складати лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримувати очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом .
- Збирати інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовувати онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримуватися безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.
Музичне мистецтво
- Описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати твір з використанням мистецької термінології.
- Співати виразно, відтворювати запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізувати з ритмами.
- Презентувати й оцінювати власні художні образи, творчість, пояснювати, що вдалося.
Образотворче мистецтво
- Описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати твір з використанням мистецької термінології.
- Створювати варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користуватися різними художніми матеріалами.
- Презентувати й оцінювати власні художні образи, творчість, пояснювати, що вдалося.
Фізична культура
- Добирати і виконувати фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснювати самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ.
- Пояснювати значення фізичного навантаження і загартування для організму людини та виховання силі волі.
- Дотримуватися правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживати за результат команди.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт