Досягнення учнів перших класів на кінець навчального року з навчальних предметів
На кінець навчального року учні 1 класу повинні знати і вміти
З української мови
*Головне – створити фундамент для мовного спілкування (усного та письмового).
Для цього необхідно:
- знання звуків і букв і їх розрізнення;
- вміння складати речення для вираження думок;
- знання найпростіших правил.
*Письмо:
- чітке, без спотворень;
- написання малих і великих літер;
- правильне словосполучення;
- списування слів рукописного і друкованого шрифтів.
*Читання
Першокласник повинен володіти:
- технікою складового плавного читання з переходом на цілі слова;
- мінімальна норма – 20-30 слів за хвилину;
- умінням розуміти прочитане, уважно слухати і чути інших
*Навички читання:
1 семестр – плавне складове читання слів, коротких текстів з вивченими звуками і позначення їх буквами.
2 семестр – правильне плавне складове читання з елементами читання цілими словами невеликих текстів з усіма літерами алфавіту. Дотримання пауз, що відокремлюють одну пропозицію від іншої.
З англійської мови:
- сприймати з розумінням іноземну мову на слух;
- читати з розумінням іноземною мовою;
- записувати слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.
З математики:
- розуміти, що навколишні предмети мають певні ознаки (колір, розмір, форму, призначення, розміщення тощо), визначати ці ознаки в предметах;
- групувати предмети за даною ознакою;
- розуміти поняття: більший, менший, однакові за розміром; довший, коротший, однакові за довжиною;
- ширший, вужчий, однакові за шириною; товщий, тонший, однакові за товщиною; вищий, нижчий, однакові за висотою;
- важчий, легший, однакові за масою;
- володіти різними способами порівняння;
- розуміти поняття: швидко, повільно, глибоко, мілко; рано, пізно; близько, далеко; дешево, дорого;
- розуміти значення слів: над, під, на, за, поруч, зверху, знизу, між, зліва, справа, поза, усередині, навколо;
- вміти переміщувати предмети у зазначених напрямках;
- розуміти поняття: кожний, всі, решта, один з, будь – який, стільки само, порівну;
- розуміти значення слів один і багато;
- розуміти сутність кількісної і порядкової лічби;
- називати числа від 1 по 20 в прямому і зворотному порядку, від будь-якого числа до вказаного;
- розрізняти число і цифру;
- знати, о кожне наступне число більше попереднього на 1 і навпаки;
- знати «сусідів» числа в ряду чисел;
- користуватися знаками =, ‹ , › , +, – ;
- знати склад числа у межах 10 з двох чисел;
- володіти культурою запису у зошитах;
- утворювати двоцифрові числа з десятків і одиниць;
- визначати кількість десятків і одиниць;
- розрізняти двоцифрові і одноцифрові числа;
- порівнювати числа у межах 20;
- знати назви компонентів та результату дії додавання та віднімання;
- складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання;
- знати і використовувати переставну властивість додавання;
- знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу чисел, на основі знання взаємозв’язку між додаванням і відніманням;
- знати напам’ять таблиці додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 10;
- виконувати додавання і віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20;
- обчислювати приклади на 2 дії;
- розуміти сутність поняття числовий вираз;
- читати числові вирази, що містять одну дію, з використанням термінів: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти різницю, знайти суму;
- мати уявлення про рівність і нерівність, складати їх за малюнками;
- розуміти поняття задача; знати структуру задачі;
- складати та розв’язувати прості задачі; знати типи задач;
- знати одиниці довжини, маси, місткості, часу; виконувати порівняння та дії над величинами;
- вимірювати відрізки за допомогою лінійки;
- креслити відрізок заданої величини;
- розпізнавати на називати плоскі та геометричні фігури.
З курсу «Я досліджую світ»:
- розпізнавати природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлювати взаємозв’язки між ними;
- називати і описувати явища, які відбуваються в природі;
- орієнтуватися на місцевості за об’єктами природи;
- називати умови необхідні для життя організмів; наводити приклади природоохоронних заходів;
- називати свою адресу, країну, її столицю; розповідати/розпізнавати про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова);
- розповідати свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводити приклади; діяти з повагою до прав інших;
– визначати, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я;
– наводити приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називати номери телефонів цих служб;
– організовувати робоче місце за визначеною умовою, дотримуватися безпечних прийомів праці;
– виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій; – – виконувати трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтувати іграшки, книжки, доглядати за рослинами .
З образотворчого мистецтва:
- відтворювати художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користуватися різними художніми матеріалами;
- презентувати створені художні образи, описувати, чи вдалося втілити творчий задум;
З музичного мистецтва:
- описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати їх;
- виявляти старанність у співі, відтворювати за зразком запропоновані ритми;
- презентувати створені художні образи, описувати, чи вдалося втілити творчий задум.
З фізичної культури:
- виконувати фізичні вправи за зразком;
- пояснювати значення фізичних вправ для здоров’я людини;
- дотримуватися правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності;
- виконувати різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболівати за результат команди.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт