Досягнення учнів других класів на кінець навчального року з навчальних предметів
На кінець навчального року учні 2 класу повинні знати і вміти
З української мови:
- виявляти розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитувати про незрозуміле;
- читати вголос цілими словами, усвідомлено;
- відповідати на запитання за змістом прочитаного, усно передавати свої враження, вподобання;
- будувати речення, переказувати, брати участь у короткому діалозі;
- писати розбірливо, перевіряти написане, виправляти помилки.
З англійської мови:
- сприймати з розумінням іноземну мову на слух;
- читати з розумінням іноземною мовою;
- висловлюватись іноземною мовою ;
- записувати слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.
З математики:
- читати, записувати, утворювати, порівнювати числа в межах 100, визначати склад числа;
- володіти навичками додавання і віднімання чисел;
- читати і записувати математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходити їх значення;
- аналізувати текст задачі, створювати за потреби модель, обґрунтовувати спосіб розв’язання, розв’язувати задачу, перевіряти розв’язок;
- розпізнавати, конструювати з підручного матеріалу і зображувати геометричні фігури;
- використовувати для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперувати величинами.
З курсу «Я досліджую світ»:
- розпізнавати природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлювати взаємозв’язки між ними;
- називати і описувати явища, які відбуваються в природі;
- досліджувати за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описувати з допомогою вчителя отриманий результат;
- орієнтуватися на місцевості за об’єктами природи;
- знаходити об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря);
- називати умови необхідні для життя організмів; наводити приклади природоохоронних заходів;
- називати свою адресу, країну, її столицю; розповідати/розпізнавати про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова);
- називати відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю;
- розповідати свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводити приклади; діяти з повагою до прав інших;
- розпізнавати першочергові та другорядні потреби людини; визначати способи їх задоволення з урахуванням культури споживання;
– визначати, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я;
– наводити приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називати номери телефонів цих служб;
– організовувати робоче місце за визначеною умовою, дотримуватися безпечних прийомів праці;
– виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій; – – виконувати трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтувати іграшки, книжки, доглядати за рослинами .
З образотворчого мистецтва:
- описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати їх;
- відтворювати художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користуватися різними художніми матеріалами;
- презентувати створені художні образи, описувати, чи вдалося втілити творчий задум;
З інформатики:
- називати та добирати цифровий пристрій відповідно до мети завдання;
- створювати зображення за допомогою інструментів графічного редактора;
- реалізувати дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму;
- знаходити інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримуватися безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.
З музичного мистецтва:
- описувати враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризувати їх;
- виявляти старанність у співі, відтворювати за зразком запропоновані ритми;
- презентувати створені художні образи, описувати, чи вдалося втілити творчий задум.
З фізичної культури:
- виконувати фізичні вправи за зразком;
- пояснювати значення фізичних вправ для здоров’я людини;
- дотримуватися правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності;
- виконувати різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболівати за результат команди.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт