Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Тести (10 клас)

Тести


1. Який редактор називається текстовим?

a)  програма, призначена для створення та опрацювання графічної інформації;
b) програма, призначена для створення та обробки тексту;
c)  програма, призначена для створення, оброки таблиць;
d) програма, призначена для роботи з даними;

2. Яке розширення мають текстові файли?

a)  PDF, gif, jpeg, dib;
b) mde, dbase, rtf;
c)  rtf,txt,dos;
d) pub, txt,gif, PDF;

3. Сукупність параметрів оформлення тексту називається?

a)  стилем тексту;
b) розширення тексту;
c)  форматом тексту;
d) текстурою;

4. Набір символів визначеного рисунка, який включає в себе всі необхідні розміри та варіанти називається?

a)  написанням тексту;
b) кеглем тексту;
c)  гарнітурою шрифту;
d) параметрами тексту;

5. Що називають колонтитулом?

a)  заголовочні дані документа;
b) дані документа, які розміщуються над текстом;
c)  заголовочні дані документа, які розміщуються поза текстом;
d) дані документа, які містять нумерацію сторінок;

6. Які закладки має підпункт “Шрифт”?

a)  “шрифт”, “інтервал”, “анімація”;
b) “шрифт”, “інтервал”, “анімація”;
c)  “поля”, “розмір паперу”, “джерело паперу”;
d) “формат”, “стиль”;

7. Як називається текст оформлений за допомогою текстового редактора? 

a)  Відредагований текст;
b) Текстовий документ;
c)  Документ;
d) Файл;

8. За допомогою якої комбінації клавіш у текстовому редакторі Word можна копіювати і вставляти інформацію?

a)  Ctrl+C, Ctrl+A;
b) Ctrl+Z, Ctrl+V;
c)  Ctrl+C, Ctrl+V;
d) Ctrl+A, Ctrl+Z;

9. Що виконує комбінація клавіш Alt+BackSpace в текстовому редакторі Word?

a)  Послідовне скасування дій попередніх операцій;
b) Зміну регістра;
c)  Переведення рядка;
d) Переміщення по документу;

10. Властивості елемента тексту (сторінки, абзацу, символу) називаються?

a)  Шаблоном;
b) Макросом;
c)  Режимом;
d) Форматом;

11. Виберіть параметри абзацу?

a)  Тип вирівнювання, абзацні відступи, міжрядковий інтервал, інтервал перед і після абзацу;
b) Тип вирівнювання, відступи, інтервал;
c)  Тип вирівнювання, відступи, інтервал, параметри надписів;
d) Тип вирівнювання, абзацні відступи, параметри надписів, інтервал перед і після абзацу;

12. Розміщення малюнка відносно тексту називається?

a)  Обтіканням;
b) Параметром;
c)  Положенням;
d) Форматом;

13. Скількома способами можна додати таблицю в текстовому редакторі Word?

a)  П’ятьма;
b) Трьома;
c)  Двома;
d) Одним;

14. Засіб WordArt задає?

a)  Художнє оформлення тексту;
b) Оформлення тексту за допомогою не стандартних параметрів;
c)  Графічне оформлення тексту;
d) Оформлення тексту;

15. З чим дозволяє працювати параметр SmartArt?

a)  діаграмами;
b) таблицями;
c)  фігурами;
d) схемами;

16. Що називається макросом?

a)  програмний засіб, призначений для підстановки одних даних замість інших;
b) програмний засіб, призначений для переміщення даних;
c)  програмний засіб, призначений для групування даних;
d) програмний засіб, призначений для архівації даних;

17. Які вкладки має діалог “параметри сторінки” в текстовому редакторі Word?

a)  Поля, розмір паперу, джерело паперу;
b) Поля, зразок, розділ паперу;
c)  Поля, сторінка, абзац;
d) Поля, розділ, інтервал;

18. Які вкладки містить діалог “Границі та заливки”?

a)  границя, заливка, тип;
b) заливка, сторінка, колір;
c)  границя, заливка, сторінка;
d) сторінка, заливка, малюнок;

19. Які види списків є в текстовому редакторі Word?

a)  нумеровані, марковані та багаторівневі;
b) марковані та багаторівневі;
c)  багаторівневі та нумеровані;
d) нумеровані та марковані;

20. Файл, який має всі ознаки форматів, характерні саме для даного типу документів називається?

a)  режимом документа;
b) бланком документа;
c)  шаблоном документа;
d) зразком документа;

СЛУЖБИ ІНТЕРНЕТУ

Вибери одну правильну відповідь.

1. Інформаційний простір ресурсів Інтернету називають

А) веб-простором
Б) освітнім простором для навчання
В) ресурсним простором
Г) віртуальним простором

2. Всесвітнє павутиння — це сукупність

А) пов’язаних між собою електронних документів, що містяться на комп’ютерах; розміщених у всьому світі
Б) користувачів соціальних мереж
В) пов’язаних між собою комп’ютерів глобальної мережі Інтернет

3. Фрагмент документа (команда, текст, заголовок, зображення, примітка), що посилається на інший елемент у самому документі або на інший об’єкт, який розміщено на окремому комп’ютері чи в комп’ютерній мережі, — це

А) навігація                     В) веб-сторінка
Б) гіперпосилання         Г) ключове слово

4. Веб-сторінка — це електронний документ, який може містити

А) текст, зображення, гіперпосилання, звук, відео, анімацію
Б) лише текст і зображення
В) лише текст І відео

5. Веб-сайт — це

А) група веб-сторінок, що пов’язані гіперпосиланнями, мають спільну тематику і належать певному власнику
Б) веб-сторінка, що містить текст, зображення, гіперпосилання, звук, відео, анімацію
В) група веб-сторінок, що не пов’язані гіперпосиланнями, але мають спільну тематику

6. Електронна пошта — це сервіс, який

А) призначений для передавання листів з електронної поштової скриньки відправника до поштової скриньки адресата
Б) використовується для швидкого обміну файлами
В) дає змогу обмінюватися електронними повідомленнями між користувача­ми Інтернету в режимі реального часу

7. Служби інтерактивного спілкування — це

А) програми, призначені для миттєвого передавання текстових, звукових, відеоповідомлень між користувачами Інтернету
Б) програми для обговорення подій, що відбулися у світі
В) сервіс для секретного обговорення з демонстрацією

Виберіть декілька правильних відповідей:

8. До основних послуг Інтернету належать:

А) пошукові
Б) соціальні
В) інформаційні
Г) технічні

КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

                                                                                                  Варіант 1

 

Вибери одну правильну відповідь:

1. Комп’ютерні презентації переважно складаються з

  1. текстових сторінок
  2. слайдів
  3. документів

2. У режимі Показ слайдів можна

  1. демонструвати презентацію
  2. переглядати ескізи слайдів
  3. змінювати об’єкти на слайдах
  4. змінювати послідовність розташування слайдів

3. Зразок для створення презентацій – це

  1. слайд
  2. план
  3. шаблон
  4. опис

4. Місце розташування текстового напису на слайді

  1. вказуються за допомогою миші
  2. визначається автоматично – в області заголовку слайда
  3. визначається автоматично – по центру слайда

5. При плануванні презентації відбувається

  1. визначення мети, сценарію та структури презентації
  2. створення слайдів на комп’ютері
  3. перевірка та редагування готової презентації
  4. демонстрація готової презентації

6. Кількість зображень на одному слайді має бути

  1. лише одне
  2. від 1 до 4
  3. 5 і більше

7. Для переходу до наступного слайду в режимі демонстрації не можна використовувати клавіші:

  1. Enter
  2. Page Up
  3. Page Down
  4. Пропуск
  5. Стрілка вниз

8. На слайдах не можна розміщувати такі об’єкти:

  1. зображення
  2. звук
  3. відео
  4. документи
  5. іграшки
  6. анімацію
  7. текст

9. При створенні фотоальбому не виконують такі дії:

  1. послідовно вставляють потрібні малюнки чи зображення
  2. впорядковують зображення
  3. підписують зображення
  4. додають схему фотоальбому

10. При зміні розмітки альбому не можна змінити значення таких властивостей:

  1. кількість малюнків на слайді
  2. форму рамки
  3. шаблон оформлення слайда – тему
  4. заголовок титульного слайда

Варіант 2

Вибери одну правильну відповідь:

1. До слова комп’ютерна презентація найбільше підходить пояснення

  1. читання на комп’ютері
  2. малювання у спеціальній програмі
  3. представлення за допомогою комп’ютера

2. У режимі Сортувальника слайдів можна

  1. демонструвати презентацію
  2. переглядати ескізи слайдів
  3. змінювати об’єкти на слайдах
  4. змінювати послідовність розташування слайдів

3. Зміна значень властивостей об’єкта, які характеризують його зовнішній вигляд, це

  1. форматування
  2. зафарбовування
  3. змінення
  4. редагування

4. Інструмент “Текстове поле” використовують, щоб

  1. додати новий текстовий напис до слайда
  2. внести зміни до існуючого текстового напису
  3. змінити властивості символів у текстовому написі

5. Етап репетиції презентації передбачає

  1. визначення мети, сценарію та структури презентації
  2. створення слайдів на комп’ютері
  3. перевірка та редагування готової презентації

6. Кожен слайд має відображати

  1. одну думку
  2. дві думки
  3. В кілька різних думок

7. Для переходу до попереднього слайду в режимі демонстрації не можна використовувати клавіші:

  1. Enter
  2. BackSpase
  3. PageUp
  4. Стрілка вгору
  5. Стрілка вліво

8. Фотоальбом – це презентація, що не містить:

  1. зображення
  2. текстові заголовки
  3. текстовий документ
  4. підписи зображень

9. При редагуванні вмісту фотоальбому не можна:

  1. видаляти зайві зображення
  2. додавати нові зображення
  3. змінювати нові зображення

10. Не можна змінити значення таких властивостей текстових написів:

  1. зміст тексту
  2. розмір символів
  3. колір символів
  4. накреслення символів
  5. місце розташування
  6. розміри текстового поля

ОБ’ЄКТИ МУЛЬТИМЕДІА

Вибери одну правильну відповідь.

1. Мультимедіа — це

А) поєднання різних способів подання повідомлень
Б) набір пристроїв, необхідних для перегляду відео
В) набір програм, необхідних для опрацювання аудіо- та відеооб’єктів

2. Мультимедійні програвачі, або медіа-плеєри, — це програми для

А) відтворювання мультимедійних даних
Б) створення мультимедійних об’єктів
В) редагування та форматування мультимедійних об’єктів

3. Для виконання операцій над вмістом флеш-карт використовують

А) кардрідер              В) веб-камеру
Б) мікрофон               Г) медіа-плеєр

4. Відео- та веб-камери, фотоапарати, мікрофони, музичні синтезатори, графічні планшети тощо — це

А) програми для роботи з мультимедіа
Б) пристрої для роботи з мультимедіа
В) дані, що містять об’єкти мультимедіа

Вибери декілька правильних відповідей.

5. Для перенесення на комп’ютер зображень до USB-порту можна під’єднати:

А) цифровий фотоапарат
Б) кардрідер
В) мультимедійний проектор

6. Опрацювання об’єктів мультимедіа передбачає їх:

А) створення                                  В) форматування
Б) редагування                              Г) перегляд

7. Файли, що містять мультимедійні дані, можуть мати розширення:

A) wma                       В)mp3               Д)mp4
Б )аиі                           Г) wav               Е) ехе

8. Для введення мультимедійних даних використовують пристрої:

А) відео- та веб-камери                                 Д) музичні синтезатори
Б) програвачі (плеєри)                                   Е) графічні планшети
В) фотоапарати                                                Є) смартфони
Г) мікрофони                                                    Ж) звукові колонки

9. Для виведення мультимедійних даних використовують пристрої:

А) веб-камери                                                     Е) графічні планшети
Б) мультимедійні проектори                           Є) смартфони
В) програвачі (плеєри)                                     Ж) монітори різних розмірів
Г) телевізори                                                      3) цифрові фоторамки
Д) музичні синтезатори                                    і) звукові колонки

10. Для збереження мультимедійних даних використовують пристрої:

А) фотоапарати                       Д) смартфони
Б) оптичні диски                     Е) цифрові фоторамки
В)мікрофони                            Є) телевізор
Г)    накопичувачі на жорстких  магнітних
Ж) флеш-карти

Дата: 9 листопада, 2016
Автор: Доскоч Галина Володимирівна
 
 

Три речі не можна втрачати: спокій, надію і честь

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Гончар Оксана Василівна - вчитель початкових класів Панас Марія Володимирівна – вчитель інформатики та математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.