Предметні компетентності з інформатики 5 клас
Інформація та пристрої
Учень/учениця
Розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади; виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням; називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, основні характеристики.
Пояснює призначення операційної системи; розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища.
Розуміє поняття локальних мереж та організації доступу до інтернету; наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей; використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, навчання; зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях; обирає ключові слова і методи пошукую.
Комп’ютер як інструмент
Учень/учениця
Демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних; розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язування яких можна застосувати цифрові технології; використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів; створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку; обирає і застосовує засоби для побудови зображення в одному з графічних редакторів, створює мультимедійні презентації.
Алгоритми та програми
Учень/учениця
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язування задач; представляє алгоритм одним чи кількома способами; поєднує базові структури для розв’язування задачі; пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх; наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт