Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Години спілкування для батьків «Як навчити дитину слухати?»

Години спілкування для батьків «Як навчити дитину слухати?»

18 лютого 2016р. у 2А класі (класний керівник Добровольська О.М.) відбулись традиційні години спілкування для батьків «Родинна твердиня» (соціальний педагог Данилків Т.Я.).  На цій зустрічі батьки говорили про те,  як саме навчити дитину слухати. Безперечно, дитина навчається слухати, спостерігаючи за вмінням своїх батьків слухати. Спочатку присутні  практично за допомогою вправи перевірили, наскільки добре вони самі вміють слухати, малюючи малюнок за вказівками. В обговоренні батьки переконалися,  що важливим є не лише слухання, а й перевірка почутого на предмет правильності розуміння.  Батькам були запропоновані декілька способів, які допоможуть дітям набути комунікативних навичок та навичок слухання, зокрема, шість конкретних практичних порад:

  1. Рефлекторне слухання (наголос на другий склад) – батьки зосереджують увагу на дитині, а потім показують, що вони її почули та зрозуміли, дитина ж відчуває, що її цінують. Тут важливі три аспекти: зміст почутого, почуття, якими супроводжується розповідь та питання для уточнення. Коли батьки звертають увагу і на зміст, і на почуття, то це допомагає зміцнити зв’язок в стосунках між дорослими та дитиною.
  2. Навчання в контексті повсякденного життя. Батьки можуть навчати дитину слуханню в контексті певного випадку чи події, пояснивши дитині один раз, а потім попросити передати їм зміст сказаного. Важливим є те, що дорослі повинні звертати увагу на обсяг інформації, яку здатна сприйняти дитина.
  3. Читання дитині не тільки надає практику в слуханні, а й розширює словниковий запас, формує певний світогляд, сприяє розвитку критичного мислення та дає можливість покращити успіхи в школі.
  4. Відкритість до запитань – ми всі прагнемо отримати відповідь на поставлене запитання, діти також. Відкритість батьків до спілкування є надзвичайно важливою, особливо тоді, коли дитина досягає підліткового віку. Необхідно продовжувати розмовляти з дітьми в будь-якому віці і бути готовими до спілкування, коли діти самі ініціюють розмову і не забувати, що звертаючись до батьків, діти сподіваються на їхню пораду або допомогу.
  5. Розмови під час їжі – ідея полягає в тому, щоб налаштувати дитину розповісти батькам те, що їй хочеться сказати, батькам важливо в цей час не згадувати про те, що необхідно змінити чи виправити. Для того, щоб провести хорошу розмову за столом, необхідна наполегливість та терплячість. Дорослим не слід очікувати, що кожна розмова за столом перетвориться на щось надзвичайне, основне – намагатися задавати різні запитання та змінювати теми.
  6. Навчання у дитини полягає в тому, щоб попросити у неї навчити дорослого те, що вона любить робити або робить найкраще. Навчатися у дитини корисно і варто, окрім того, це також  сформує  в ній добрі навички слухання.

Навчаючи дітей навичкам  слухання, доцільно  застосовувати на практиці вище наведені поради в сім’ї.

Дорослим важливо пам’ятати про те, що  вони мають два вуха і один рот, щоб удвічі більше слухати, ніж говорити.

Вже традиційно, в гарному настрої, за горнятком запашної кави та на хвилі позитивних емоцій батьки та класний керівник 2А класу Добровольська О.М. продовжили спілкування на інші актуальні теми класу.

Усім присутнім батькам дякую за  увагу, за участь у роботі та обговореннях. До наступної зустрічі.

Дата: 25 лютого, 2016
Автор: Данилків Тетяна Ярославівна, соціальний педагог
 
 

Всі мудрі люди мають одну спільну рису – вміння слухати.

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Гончар Оксана Василівна - вчитель початкових класів Панас Марія Володимирівна – вчитель інформатики та математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.