Передвиборчі програми кандидатів на посаду директора учнівського самоврядування
Привіт! Мене звати Рудакевич Аделіна. Мені 15 років. Я учениця 9-А класу, хочу стати учнівським директором.
Мені дуже подобається навчатися у нашій школі. Я відмінниця, маю усі похвальні листи та дуже цим пишаюся. В людях я поважаю такі риси: толерантність, комунікабельність, витривалість, врівноваженість, щирість, рішучість та чесність. Ставлюся до всіх так, якби хотіла, щоб ставилися до мене. Також я завжди йду до своєї мети, не зупиняючись, долаю перешкоди. Не вдовольняюся меншим, а завжди прагну до більшого. Я хочу бути успішною, бо знаю, що крок за кроком, – і все вдасться. Дію всупереч страху та ціную кожну хвилину свого життя, яке дуже насичине, та мені це подобається, тому що нічого в житті не вдається легко. Все має свою ціну. Люблю читати, і роблю це щоденно. Зазвичай, я обираю розвиваючу або бізнес літературу, яка дуже багато чого мене вже навчила, бо знаю, що у мене велике майбутнє. Я люблю ризикувати, а потім ніколи про це не шкодую. Hа мою думку, найбільший ризик — це прожити життя без ризику.
Невід’ємною частиною мене є організованість, як я вже й згадувала, у мене дуже насиченe життя, багато цілей, тому, я знаю, що без планування важко впоратись, і це допомагає мені завжди все виконувати і добиватися мети.
Я розвиваюся у акторському мистецтві. Отже,мені легко вдається вивчення нового вірша, правильне декламування, організаторські здібності і написання творів. Та я люблю брати участь у різних шкільних активностях, а щоденні розгадки загадок з однокласницями – стали невід’ємною частиною шкільного дня.
Я – чесна, і добре знаю на що здатна.
Тому, якщо ви оберете мене, це точно буде правильним рішенням. Я впевнена!
Пропоную вам ознайомитись з моїм планом дій, який би я хотіла втілити на посаді учнівського директора школи
Квест раз у семестр
Із будь-якого предмета раз у семестр будуть проводитись квести, таким чином цікаво та весело час проведуть і учні, і організатори квесту, повторюючи шкільний матеріал.
Волейбольна площадка
Так, у нашій школі є місце для волейболу, але в нашого класу немає уроку в спортзалі, де можна би було пограти у цю гру.
Особливий день
Це день, коли учні приходять у тематичному одязі або із чимось одинаковим.
Волонтерський день
День, впродовж якого учні нашої школи можуть приносити допомогу потребуючим людям. Пізніше ці речі або донати будуть передані куди потрібно.
Бібліотека
Можна б було зробити місця, де учні змогли почитати чи обрати книжку, або просто відпочити на м’ягких кріслах-пуфиках. А одна з ідей – це обмін книжками, коли можна прийти до бібліотеки і обміняти книжку, яку ти прочитав(ла), на більш потрібну.
День півуроку
Пів уроку проводитиме вчитель, а 2-у половину уроку проведе хтось з охочих учнів.
Опитування
Старшокласники в нашій школі знають, що на гутірці нам дають питання, пов’язані із математикою, за які можна отримати подарунки. А чому не зробити опитування, пов’язані з українською мовою чи з іншими предметами?
Передбачення
Кожен клас готує цікаві передбачення на тиждень для учнів,а при вході стоїть коробочка для учнів із записками,де діти приходять до школи в понеділок і витягують.
Журналіст/фотограф
Можна створити посаду журналіста та фотографа у класах, а і в кінці кожного тижня скидати на сайт цікаві повідомлення.
Привіт! Мене звати Гончаренко Надія. Я учениця 8-А класу, є претендентом на посаду учнівського директора нашої школи. Займаюсь спортом і маю багато хобі. Кілька років поспіль катаюсь на лижах, влітку щодня на велосипеді, захоплююсь повітряними полотнами.
Я вважаю, що можу зайняти посаду учнівського директора, оскільки на це в мене є кілька причин. По-перше, я беру активну участь у життєдіяльності класу, також є лідером та ініціатором класних дійств. По-друге, я цілеспрямована, ніколи не покидаю справу на півшляху. По-третє, я комунікабельна, вмію знайти спільну мову з людьми, не розгублюсь, коли варто буде виступати на публіку.
Коли я стану учнівським директором, то запропоную нашій школі деякі зміни й нововведення,думаю, після моїх пропозицій з‘явиться додаткове бажання навчатись!
День самоврядування. Цього дня учні 8-11кл. проведуть уроки для учнів 5-7кл. за звичайним розкладом.
- Періодично влаштовувати тематичні квести в школі або за її межами. Але розприділяти учнів не по класах,а за іншими критеріями (наприклад, рік народження, колір волосся, знак зодіаку).
- Провести навчальний тренінг із надання першої медичної допомоги, організувати курси самозахисту для бажаючих.
- Організовувати зустрічі учнів з відомими й успішними людьми Тернополя.
- Влаштовувати збори та благодійні акції, відправляти всі кошти на потреби ЗСУ.
- Влаштовувати дні для спільного перегляду фільмів/мультфільмів за вподобаннями.
Привіт! Мене звати Цупер Назар, я учень 9-В класу. Я активний, працьовитий, комунікативний та старанний. До всіх обов’язків та доручень відношуся відповідально. Мій девіз: «Бути сміливим – це зазнаючи поразки раз за разом, вірите у те, що одного разу ти переможеш.»
Я обіцяю бути відповідальним та хорошим учнівським директором.
Мої передвиборчі пункти
▶ Проведення соцопитування серед учителів, щоб дізнатися пропозиції вчителів щодо чогось нового в школі.
▶ Проведення бліц-вікторини серед класів з різних навчальних предметів.
▶ Створення поштової скриньки для пропозицій, які адресовані учнівському директору та самоврядуванню.
▶ У нашій школі вчиться багато прихильників такої професії як – журналіст, тому пропоную ввести шкільні новини, які будуть транслюватися на телевізорах школи, а вестимуть їх учні.
▶ Проведення тренінгів для різних класів про те, як важливо дбати про довкілля та екологію.
▶ Провести тиждень (місяць) хороших оцінок. Учні, які в цей тиждень отримають найбільше оцінок вищого рівня, будуть нагороджені відзнакою на гутірці.
▶ Я пропоную розмістити контейнери в школі 2-ох типів для різного виду сміття: для пластику, для паперу.
▶ Я вважаю, що потрібно оновити дизайн сайту школи на більш сучасний. Я б міг особисто цим зайнятися, мої знання HTML/CSS дозволяють це зробити.
▶ Проведення певних тренінгів по статевому вихованню, гендерній рівності.
▶ Проведення конкурсу малюнків на тему “Якою я бачу свою школу в майбутньому!?”.
▶ Проведення STEM-уроків. Це такі уроки, на яких учні вивчають певний предмет та поєднують вивчення разом із виготовленням певних речей по даній темі.
▶ Проведення тренінгу на тему “Демократична школа. Як будувати середовище навчання на демократичних цінностях та допомагати становленню майбутніх лідерів”.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт