










































15 лютого, в день Стрітення, учні 2-Б класу пізнавально та весело провели час. Спочатку класний керівник Тимочко Надія Іванівна ознайомила дітей з народним обрядом Стрітення, особливостями святкування. Завітали до школярів Зима (учениця 6-Б класу Венгринович Христина) і Весна (учениця 6-Б класу Погріщук Софія), які «оживили» дійство.
З Марець Мар’яною Олександрівною, вчителькою англійської мови, виготовили стрітенські свічечки, «ліпили» снігову кулю з весняно-зимових англійських слів. Допомагали один одному і говорили про те, в чому наша сила.
Завершився день рухливими іграми та конкурсами, які допоміг провести вчитель фізкультури Лоджук Тарас Григорович.
Міжнародний день піци відзначається кожного року 9 лютого. Щорічно в цей день поціновувачі відзначають свято італійської страви. У сучасному гастрономічному світі існує надзвичайно багато варіацій приготування піци на будь-який смак. Але сьогодні, у нашому класі, своя особлива піца. 1-Н клас вивчає традиції світової кухні.
Цікаво та пізнавально відбулися комплексно-хвильові уроки у нашій школі, де учні ознайомилися із традиціями нашого народу, а також велику увагу присвятили вивченню і відновленню призабутих традицій.
Діти познайомилися із традиціями випікання хліба в українській печі, навчилися готувати різні смаколики і страви під час проведення майстер-класів.
Обереги для нашого народу відіграють важливу роль, а тому діти вчилися виготовляти Стрітенські свічки, обереги-підкови, створювали орнаменти для української вишиванки і їх розмальовували. Адже відомо, що вишивка є не лише елементом українського національного одягу, а й оберегом. А ще діти вчилися ромальовувати рушнички, віночки і стрічки до них. День минув цікаво, насичено та оригінально.
Наша школа має багато звичаїв. Один з них – комплексно-хвильові уроки. Цього разу на тему: «Традиції». Неймовірно цікавим був урок-квест із англійської мови, на якому ми поглибили свої знання про традиції, що є в інших країнах світу, впізнавали пісні, смакували чаєм, як справжні англійці.
Продовжили дослідження родинних та особистих традицій на уроці української мови. Кожен привідкрив секрет своєї сім’ї, а також склав «рецепт» неймовірних вихідних. Мабуть, у вас є сімейний альбом? У нас – так. Тому на згадку про цей традиційно-нетрадиційний день ми зробили живе фото.
Наше життя наповнене звичаями, сподіваємось, що і ми започаткуємо щось цікаве.
8 лютого, в день комплексно-хвильових уроків на тему «Традиції», учні 9-11 класів взяли участь у квесті, який був присвячений Великій Британії. Завдання до квесту підготували вчителі англійської мови Лужна Л. Я., Купецька О. П. та Кашуба Н. Б. На кожній станції діти виконували завдання, що охоплювали різні аспекти культурного життя країни. Таким чином учні дізналися більше про традиційну британську їжу, частували гарячим чаєм, вгадуючи його смак, були учасниками egg-and-spoon race, переглянули коротке відео про найдивніші британські традиції, прослухали найвідоміші музичні хіти попереднього століття, намагаючись вгадати виконавця та назву пісні та багато іншого. Квест видався доволі насиченим та пізнавальним.
2 лютого в школі відбувся День математики. Учні взяли участь у цікавих конкурсах, на яких показали свої знання, вміння, навички та творчі здібності.
Однією з найважливіших цілей проведення Дня математики є посилення інтересу учнів до предмета, розвиток творчих і математичних здібностей школярів.
Проводили вчителі математики: Остапчук О.М, Доскоч Г.В, Кулешко В.І, Пагут В.П. Участь брали учні 5, 9, 11 класів.
Учні школи-ліцею №6 разом зі всією Україною вшановували пам’ять героїв, що загинули під Крутами. Учні одинадцятих класів провели для школярів історичну гутірку, де розповіли про жертву молодих хлопців, яка стала ще одними кроком у нашій боротьбі за незалежність. Щорічно, 29 січня ми згадуємо тих, хто віддав свої життя для захисту тисяч інших.
Тоді, у 1918 році, сотні юнаків було убито в нерівному бою, 35 взято в полон, 27 здорових – закатовано й розстріляно. Але навіть перед обличчям смерті ці, ще зовсім юні хлопці, не впали на коліна. Звісно, їх охопив страх, а хто ж не боїться смерті? Проте, лише найсміливіші можуть, дивлячись ворогу в обличчя, замучені і знесилені, гордо співати гімн своєї держави, до останнього пострілу.
У суботу, 28 січня, в нашій школі-ліцеї відбувся конкурс моделювання, в якому брали участь учні 5-6 класів. Перед школярами стояло завдання створити охайну і оригінальну модель впродовж двох годин. Діти використовували картонні коробочки, пластилін, соломинки та інші підручні засоби, щоб зробити свій виріб неповторним. У фіналі команди представили наступні роботи: «Черепаха-лайнер», «Пес Патрон», космічна станція «На Марсі», літак «Мрія», макет карти «Все буде Україна!», «Кримський міст», парк розваг «Позитив».
Керівник: Катола Петро Степанович
День Соборності – це нагадування про те, що сила нашої держави в єдності українських земель, необхідна умова їх розвитку та процвітання. Сьогодні, ми, як ніколи, об’єднані, у нас одна мета – перемога над ворогом. Наша нація відважна, незламна, вільна, працелюбна, свідома. Так важливо формувати в дітей вміння пишатися рідною землею, її надбаннями та, звичайно, героями, які наближають нас до здійснення найбажанішої мрії – миру.
В учнів 1-М класу відбувся патріотичний урок до Дня Соборності України – «І дорослий знає й дитина – Україна в нас – єдина!”
Можливо діти ще не все зрозуміють, але спробували в доступній формі показати важливість свята, відобразивши його у своїх малюнках.
Українці ЗУНР та УНР об’єдналися під єдиним прапором. З того часу 22 січня – національне свято. Саме зараз нам, як ніколи, потрібно об’єднатися заради майбутнього, заради незалежної, вільної України.
Ідея Соборності України була і залишається національною цінністю. Сьогодні, коли ворог прагне знищити українську незалежність, соборність є передумовою успіху нашого спротиву зовнішній агресії та перемоги над загарбником.
Щоб ознайомити школярів з основними державотворчими подіями становлення незалежності України, вчителі історії та учні 11-ЛІ класу провели для семикласників квест-гру «Україна – єдина країна!». У грі командам потрібно було показати вміння швидко знаходити необхідну інформацію, працювати в групі, логічно, вільно і послідовно висловлювати власну думку. За результатами квесту найкраще впоралася із завданнями команда 7-В класу.