Вимоги з української мови та літератури для учня 8-го класу
Учень повинен знати:
- предмет вивчення синтаксису й пунктуації;
- різницю між словосполученням і реченням; реченням простим і складним; повним й неповним; ускладненим та неускладненим;
- члени речення, способи вираження їх; види їх;
- різницю між поширеними та непоширеними означеннями; однорідними та неоднорідними означеннями;
- види односкладних речень;
- визначення звертань та вставних слів;
Учень повинен навчитися:
- визначати головні та другорядні члени речення;
- розрізняти речення двоскладні, односкладні; повні, неповні;
- ставити розділові знаки в простому двоскладному реченні та в неповному реченні;
- визначати види присудків, обставин у реченнях, прикладку як різновид означення, способи вираження підмета, присудка, означень, додатків та обставин;
- записувати прикладки відповідно до орфографічних норм;
- аналізувати будову простого двоскладного речення та односкладних речень кожного з типів;
- визначати види односкладних речень;
- знаходити в тексті речення, ускладнене однорідними членами (непоширеними й поширеними); розрізняти однорідні й неоднорідні означення;
- наводити приклади речень, ускладнених звертаннями, вставними словами (словосполученнями), відокремленими (також уточнювальними) членами речення; ставити розділові знаки в таких реченнях.
- знаходити і виправляти орфографічні та пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- переказувати та створювати тексти різних стилів з поєднанням різних типів мовлення.
Вимоги з української літератури для учня 8-го класу
- розкривати багатозначність художнього образу; розрізняти різні типи образів;
- визначати тематику, пояснювати роль засобів художньої виразності в пісні;
- називати основні факти з біографії Т. Шевченка, Лесі Українки, інших письменників, твори, яких вивчаються;
- коментувати зміст виучуваних творів, розглядати їх у контексті біографії митця; визначати основні проблеми та головну думку;
- характеризувати образи, порівнювати їх; аналізувати сюжет; композиційні особливості творів; пояснювати різницю між сюжетом у композицією;
- знати літературознавчі поняття (художній твір, історичні пісні, думи, вільний вірш, комедія, трагікомедія, філософська лірика, громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика, художній образ).
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт