Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Вимоги з української мови та літератури для учня 8-го класу

Документи

Учень повинен знати:

  • предмет вивчення синтаксису й пунктуації;
  • різницю між словосполученням і реченням; реченням простим і складним; повним й неповним; ускладненим та неускладненим;
  • члени речення, способи вираження їх; види їх;
  • різницю між поширеними та непоширеними означеннями; однорідними та неоднорідними означеннями;
  • види односкладних речень;
  • визначення звертань та вставних слів;

Учень повинен навчитися:

  • визначати головні та другорядні члени речення;
  • розрізняти речення двоскладні, односкладні; повні, неповні;
  • ставити розділові знаки в простому двоскладному реченні та в неповному реченні;
  • визначати види присудків, обставин у реченнях, прикладку як різновид означення, способи вираження підмета, присудка, означень, додатків та обставин;
  • записувати прикладки відповідно до орфографічних норм;
  • аналізувати будову простого двоскладного речення та односкладних речень кожного з типів;
  • визначати види односкладних речень;
  • знаходити в тексті речення, ускладнене однорідними членами (непоширеними й поширеними); розрізняти однорідні й неоднорідні означення;
  • наводити приклади речень, ускладнених звертаннями, вставними словами (словосполученнями), відокремленими (також уточнювальними) членами речення; ставити розділові знаки в таких реченнях.
  • знаходити і виправляти орфографічні та пунктуаційні помилки на вивчені правила;
  • переказувати та створювати тексти різних стилів з поєднанням різних типів мовлення.

 

Вимоги з української літератури для учня 8-го класу

  • розкривати багатозначність художнього образу; розрізняти різні типи образів;
  • визначати тематику, пояснювати роль засобів художньої виразності в пісні;
  • називати основні факти з біографії Т. Шевченка, Лесі Українки, інших письменників, твори, яких вивчаються;
  • коментувати зміст виучуваних творів, розглядати їх у контексті біографії митця; визначати основні проблеми та головну думку;
  • характеризувати образи, порівнювати їх; аналізувати сюжет; композиційні особливості творів; пояснювати різницю між сюжетом у композицією;
  • знати літературознавчі поняття (художній твір, історичні пісні, думи, вільний вірш, комедія, трагікомедія, філософська лірика, громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика, художній образ).
Дата: 28 січня, 2023
Автор: Адміністрація школи
 
 
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2025
Всі права захищено.