Що повинен знати учень 7-го класу з української мови та літератури
- правильно розставляти розділові знаки в простому й складному реченнях відповідно до вивчених правил;
- знаходити у реченні вивчені частини мови; орфограми ;
- визначає належність слова до частини мови;
- виправляти допущені помилки;
- усвідомлювати значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
- конструювати речення з дієсловами в усіх часах і особових формах, зокрема в переносному значенні;
- читати й переказувати тексти з різними видами речень;
- усвідомлювати значення дієприкметника та дієприслівника, їх морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
- відрізняти дієприкметник від прикметника, а також дієприслівник від прислівника;
- знаходити у реченні дієприкметниковий зворот. А також дієприслівниковий зворот, безособові дієслівні форми на -но, -то;
- визначати дієприкметники активного й пасивного стану; засоби їх творення;
- правильно розставляти розділові знаки при дієприкметниковому звороті;
- правильно будувати речення з дієприслівниковими зворотами, інтонує їх.
- усвідомлювати значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;
- визначати його граматичні ознаки;
- утворювати ступені порівняння прислівників;
- знаходити прийменники в реченні;
- відрізняти їх від сполучників і часток;
- знаходити сполучники в реченні;
- відрізняє їх від прийменників і часток;
- правильно писати частки; знаходити і пояснювати орфограми в частках за допомогою правил;
- знаходити вигуки в реченні;
- визначати належність вигуку до відповідної групи за значенням;
- правильно писати вигуки з орфограмами й розставляє розділові знаки при них;
- визначати в реченні всі частини мови, називаючи їх граматичні ознаки;
- правильно писати й пояснювати орфограми;
- виразно і вдумливо читати поезії; аналізувати їх, визначати тему та ідею, провідні мотиви поезії; коментувати художні засоби;
- уміє підтверджувати власну думку цитатами з тексту; визначати улюбленого героя; аналізувати роль художніх засобів, особливості мови;
- проводити паралелі між особистим життям автора і сюжетом твору;
- уміти переказувати й коментувати сюжет повісті чи оповідання,виділяти складові елементи сюжету; пояснювати особливості композиції; характеризувати образи та аналізувати їх;
- оперувати вивченими літературознавчими термінами.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт