Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з історії України в 11 класі

Документи

 

Тема 1. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ   ВІЙНИ (1939 1945рр).

― визначає правовий статус громадян на анексованих територіях;

― пояснює причини і наслідки окупації України;

― формулює власні судження щодо ролі і місця українців у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй у роки Другої світової війни; участі українців у визволенні країн Європи;

― визначає основні тенденції культурно-освітнього процесу доби;

― вільно орієнтується в історичній термінології:

 агресор, пакт, радянізація, «бліцкриг», «визвольний похід», «похідні групи», окупаційний режим, евакуація, мобілізація, депортація, «котел», «новий порядок», національно-визвольний рух, «чорносвитники» («сірі піджаки»), остарбайтери, «діти війни», воєнний злочин;

― творчо застосовує набуті знання під час складання характеристики історичних персоналій: А. Мельник, С. Бандера, Тарас Бульба (Боровець), Р.  Шухевич, К. Осьмак, І. Кожедуб, Амет-хан Султан, С. Ковпак, К. Дерев’янко, Є. Патон.

 

Тема 2. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ (1945 початок 1950-хрр).

― аналізує, робить аргументовані висновки щодо відновлення політики радянізації в західних областях; українського визвольного руху в 1944—1950-х рр.;

― висловлює і аргументує власні судження про причини зміцнення тоталітарного режиму;

― визначає роль і наслідки ідеологічних кампаній в УРСР;

― орієнтується в історичній термінології:

репатріанти, екстенсивний шлях розвитку, тоталітарна економіка, модернізація, спецпоселення, національна свідомість, космополіти, «псевдонауки», «лисенківщина», «ждановщина».

― творчо застосовує набуті знання під час складання характеристики історичних персоналій: Й. Сліпий, В.  Кук, О. Палладін, С. Лебедєв, В. Філатов, О. Богомолець.

 

Тема 3. УКРАЇНА В УМОВАХ ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ СУС¬ПІЛЬСТВА (середина 1950-х — середина 1960-х рр.)

— порівнює, аналізує, робить аргументовані висновки щодо науково-технічної революції доби «відлиги»; розвитку мистецтва;

― висловлює і аргументує власні судження щодо «шістдесятництва» в українській культурі; зародження дисидентського руху;

― пояснює причини посилення русифікації;

― орієнтується в історичній термінології:

 волюнтаризм, суб’єктивізм, децентралізація, атеїзм, русифікація, абстракціонізм;

― творчо застосовує набуті знання під час складання характеристики історичних персоналій: В. Глушков, Ліна Костенко, І. Драч, В. Стус, Л. Лук’яненко.

 

Тема 4. УКРАЇНА У ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ (середина 1960-х — середина 1980-х рр.)

― порівнює, аналізує, робить аргументовані висновки щодо економічного становища УРСР у другій половині 1960-х рр. та 1970-ті — на початку 1980-х рр.;

― порівнює і формулює власні судженнящодо дотримання прав людини в радянському суспільстві і положень Конституції УРСР 1978 р.

 пояснює причини і наслідки активізації дисидентського руху в другій поло¬вині 1960-х — на початку 1970-х рр.;

― виявляє суперечливі процеси в розвитку освіти, науки, літератури;

― орієнтується в історичній термінології: «реформи О. Косигіна», доба «застою», «розвинений соціалізм», номенклатура, системна криза, розрядка міжнародної напруженості, Гельсінська угода, дефіцит.

― творчо застосовує набуті знання під час складання характеристики історичних персоналій: М. Брайчевський, І. Дзюба, В. Симоненко, П. Шелест, В. Щербицький, І. Миколайчук.

 

Тема 5.     РОЗПАД РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ Й  ПРОГОЛОШЕННЯ            НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ (1985—1991 рр.)

-висновки щодо стану командної економіки; рівня життя населення України в 1985—1991 рр.;

― визначає основні причини, тенденції та протиріччя політики «перебудови» і «гласності» в УРСР;

пояснює причини і наслідки «революції на граніті»;

― формулює власні судження щодо ролі і місця України в загальносоюзних сус¬пільно-політичних процесах у першій половині 1991 р

– орієнтується в історичній термінології: системна криза, «нове мислення», «перебудова», «гласність, бартерний обмін, альтернатива, «неформальні організації», державний суверенітет, путч, державний переворот;

― творчо застосовує набуті знання під час складання характеристики історичних персоналій: Л. Кравчук, О. Мороз, В.Чорновіл.

 

Тема 6. УКРАЇНА В УМОВАХ НЕЗАЛЕЖНОСТІ (від 1991 р. до сьогодення)

-порівнює, аналізує, робить аргументовані висновки щодо перебігу державотворчих процесів в Україні в 1991—2016 рр.;

― порівнює і визначає основні тенденції та протиріччя процесу соціально-економічного розвитку України в 1991—1998, 1998—2008, 2008—2014 та 2014—2016 рр.;

— визначає причини і наслідки впливу світової економічної кризи на розвиток України;

― висловлює і аргументує власні судження щодо реформування відносин власності; включення населення у ринкові відносини;

― формулює власні судження щодо ролі і місця олігархічної системи в Україні;

― виявляє суперечливі процеси пошуків Україною зовнішньополітичних орієнтирів;

― пояснює причини і наслідки агресії Російської Федерації проти України;

― формулює власні судження щодо розвитку освіти, науки і культури в сучасній Україні;

― орієнтується в історичній термінології:

купоно-карбованець, реструктуризація, тіньова економіка, приватизація, без’ядерний статус, меморандум, євроінтеграція, інвестиції, політичні партії, державотворення, мажоритарна система, конституційний договір, дефолт, депопуляція, прожитковий мінімум, «відплив умів», меценат, спонсор, помаранчева революція, корупція, Революція гідності, «Небесна Сотня», «нормандська четвірка», Мінські угоди;

― творчо застосовує набуті знання під час складання характеристики історичних персоналій: Л. Кучма, В. Ющенко, В. Янукович, П. Порошенко.

Дата: 25 січня, 2023
Автор: Адміністрація школи
 
 

Якщо ви хочете знайти золото, то шукати його потрібно там, де воно є.

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Гончар Оксана Василівна - вчитель початкових класів Панас Марія Володимирівна – вчитель інформатики та математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.