Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності з фізичної культури для учнів 9-го класу
Учень/учениця:
- дотримується правил безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять;
- характеризує правила самостійних занять фізичними вправами;
- володіє знаннями про рухові вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної участі в захисті держави, збереження власного
життя під час надзвичайних ситуацій.
- Виконує:
- Стройові вправи; організовувальні вправи, поворот кругом в русі; різновиди ходьби, бігу, стрибків; загальнорозвивальні вправи; вправи в русі, в парах, у трійках, із предметами – гімнастичними полицями, скакалками, обручами, м’ячами, гімнастичними лавами, вправи для формування постави;
- вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30–60 м;
прискорення до 30 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом;
- вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4×9 м; спортивні ігри.
- вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1000 м; біг з інтервалом; стрибки через скакалку; спортивні ігри;
- вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі (хл.) та висі лежачи (дівч.), присідання на одній та двох ногах; вправи з додатковою вагою;
- вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею, скакалкою;
- вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; серійні стрибки з поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду;
- Модуль – Баскетбол. Застосовує правила під час навчальної гри;
виконує: чергування різних способів пересувань, ведень м’яча без зорового контролю, передач та кидків м’яча однією рукою з місця, в русі; штрафний кидок; кидок м’яча в корзину після подвійного кроку; взаємодія з партнерами під час навчальної гри.
- Модуль – Волейбол. Виконує: передачі м’яча двома руками зверху через сітку в парах; прийом та передачі м’яча двома руками знизу через сітку в парах; верхню та нижню прямі подачі; прийом м’яча після подачі в задану зону; прямий нападаючий удар з власного підкидання.
- Модуль – Футбол. Виконує різні поєднання прийомів пересування; зупинки м’яча; ведення м’яча; удари правою та лівою ногами різними способами по м’ячу, що котиться й летить; удари на точність і дальність; жонглювання м’ячем.
- Модуль – Легка атлетика. Усвідомлює, що «Легка атлетика» є важливим засобом підвищення соціальної активності людей; виконує: біг 30 м, 60 м; рівномірний біг до 1000 м без врахування часу; стрибки в довжину з місця; метання малого м’яча на дальність з розбігу та кидання набивних
м’ячів з різних вихідних положень.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт