Очікувальні результати навчально-пізнавальної діяльності з фізичної культури для учнів 11-их класів
Учень/учениця:
- характеризує: здоровий спосіб життя; вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії;
- пояснює: роль фізичної культури у сім’ї; значення фізичної підготовки для успішного захисту держави та збереження життя під час надзвичайних ситуацій; вплив занять фізичними вправами на гармонійний розвиток майбутньої матері;
- володіє методикою виконання фізичних вправ та рухливих ігор з дітьми молодшого шкільного віку;
- виконує:
- організуючі вправи, ходьбу, біг, стрибки; загально-розвивальні вправи (в русі, в парах, у трійках, із предметами: м’ячами, обручами, скакалками, гімнастичними палицями); вправи для формування та корекції постави;
- вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30–100 м;
прискорення до 40 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; «дріботливий біг» із максимальною можливою кількості кроків за одиницю часу; спортивні ігри;
- вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг
4×9 м;
- вправи для розвитку координації: комбіновані вправи, що складаються із стрибків, бігу, кидків та ведення м’яча на максимальній швидкості; різноманітні вправи на точність попадання в ціль, спортивні ігри;
- вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500 м; біг у перемінному темпі; повільний біг до 9- 12 хв.; стрибки зі скакалкою; спортивні ігри;
- вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; присідання на одній та двох ногах; вправи для
розвитку сили мязів спини, живота, тулуба;
- вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою; елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки;
- вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: біг з максимальною швидкістю після підстрибування, після бігу на місці, стрибки з місця в довжину; вистрибуванням угору; метання м’яча.
- Модуль – Баскетбол. Виконує: стійки, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисті; ведення, передачі, кидки м’яча; індивідуальні, групові й командні тактичні дії у нападі і захисті.
- Модуль – Волейбол. Виконує: різновиди подач м’яча у межах майданчика, прийоми та передачі м’яча , нападаючий удар, одиночне та групове блокування, взаємодія з гравцями, контроль за суперником.
- Модуль – Футбол . Виконує: пересування, удари по м’ячу, зупинки, ведення, відбирання м’яча, відволікальні дії (фінти), жанглювання; індивідуальні, групові та командні дії у нападі та захисті.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт