«День математичних вимірів»
Наука починається там, де починаються вимірювання
Д.І.Мендєлєєв
Щоб зацікавити учнів навчанням, треба розвивати в них потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає, що в самому процесі навчання діти повинні знаходити привабливі риси, щоб сама робота містила позитивні заряди зацікавленості. Шлях до цього пролягає через різноманітну самостійну роботу учнів і створення ігрових нестандартних ситуацій. Тому 16 листопада у школі-ліцеї пройшов «День математичних вимірів»:
- виставка вимірювальних приладів, де учні могли ознайомитися з різноманітними приладами;
- учні 5-11 класів побували на «Інтелектуально-математичному ярмарку»;
- в актовій залі учні 7-11 класів в цікавій формі звітували про проведення вимірювань в прикладних задачах (обчислювали максимальну кількість учнів, які одночасно можуть виконувати фізичні вправи на спортивному майданчику; вирахували витрати на заміну підлоги у актовій залі; обчислили масу «Філософського каменю», що встановлений на території школи; обчислили площу дверних віконечок у кожному класі; зняли міні-фільм про «Стілець- велетень» і обчислили зріст людини, яка б змогла комфортно на ньому відпочити );
- у рамках проекту «Healthy Schools: заради здорових і щасливих школярів» для учнів 5-6 класів пройшла математично-спортивна естафета та ярмарок математичних смаколиків;
- «Чи знаєш ти, що…?» – учні ознайомилися з прикладами старовинних мір і їх співвідношенням із сучасними мірами.
У дітей був веселий настрій. Захоплені грою вони пізнавали, запам’ятали нове, розвивали творчу уяву. Такий день об’єднує навчання і гру, працю і відпочинок.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт