Хвильовий урок
Шістнадцятого жовтня для учнів 9-Б класу у нашій школі проводились хвильові уроки. Суть їх полягає у тому, що одна тема розглядається впродовж дня із різних предметів. Такі уроки перш за все повинні дати поняття батьками та учням про раціональність цілісного уявлення про певні явища, події і т. п.
Отже, учні мали змогу порівняти звичайні буденні уроки із своєрідними та цікавими хвильовими. Темою навчального дня була вода та все, що з нею пов’язано. Загалом, було 5 уроків – біологія, хімія, географія, історія України та художнє мистецтво.
На біології тема води розглядалась із точки зору її ролі та значущості в людському організмі й житті. На хімії, звісно ж, учні вивчали хімічний склад води, її властивості, а також забрудненість водопровідної води у місті Тернополі. Про значення води у господарській діяльності людини і побуті розмовляли на уроці географії. З уроку історії учні пригадали вже відомі їм морські битви України, козацькі морські походи і визначили вплив розташування України біля Чорного та Азовського морів на хід та розвиток її історії. Напевно, найбільш творчим уроком була художня культура. На цьому уроці учні мали змогу пофантазувати та втілити свої думки та емоції у малюнок, у свій власний мореністський шедевр, адже зображали вони саме море.
Загалом, впродовж усього дня панувала дружня, творча та натхненна атмосфера. Вчителі провели чудові, цікаві, пізнавальні уроки. Кожен почерпнув для себе щось нове та корисне. Ідея таких незвичних уроків сподобалась усім.
Сподіваємось, що і надалі в нашій школі будуть проводитись подібні заходи, адже це дуже цікаво та корисно!
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт