Комплексно-хвильові уроки в школі-ліцеї
Як викликати інтерес учнів до навчання в школі? Як зацікавити школою?
Комплексно-хвильові уроки – ось вихід, який пропонує один з найерудованіших сучасників Михайло Казінік.
З метою цілісного світосприйняття учнів протягом жовтня у ТНВК «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука» відбулись комплексно-хвильові уроки у 5-х та 8-х класах за темами «Мій дім» та «Здоров’я » відповідно.
Я відвідала комплексно-хвильові уроки з англійської мови у 5-х класах (вчитель Олійник Д.П.) за темою «Мій дім». На уроках Діана Петрівна використала всі види мовленнєвої діяльності учнів, багато демонстраційного матеріалу, що сприяло кращому засвоєнню нового, але основним було створення позитивної атмосфери, за допомогою якої діти набули нового соціального досвіду, взаємодіючи один з одним при виконанні цікавих завдань (ігри для розвитку пам’яті, пісні, скоромовки). Протягом уроку учні розповідали про свій дім та домашніх улюбленців. Яскравим прикладом використання біоадекватних технологій на комплексно-хвильових уроках була презентація власного домашнього улюбленця вчительки – черепахи Енді. Про неї учні почули багато цікавого та кумедного.
Такі уроки проводяться у нашій школі-ліцеї вже не вперше, але завжди це проходить по-особливому, діти з захопленням діляться своїми враженнями.
Враження учнів 8- Б класу про
комплексно – хвильові уроки
,, Люблю свою рідну школу за те, що в ній проводиться багато цікавого не тільки в позаурочний час, але й на самих уроках.
Нещодавно у нашому класі проводились комплексно – хвильові уроки на тему ,,Здоров’я’’. Як цікаво було послухати про здоровий спосіб життя на уроках громадянського виховання, фізкультури, алгебри,української мови та біології.
На мою думку, це дуже цікава ідея, адже саме такі нетрадиційні уроки допомагають краще засвоїти навчальний матеріал, розвивають вміння логічно мислити та робити певні висновки.”
(Івасіків Анастасія)
,,Комплексно – хвильові уроки – не новинка у нашій школі, адже вчителі проводять їх уже 3 роки. Тема цьогорічних уроків – здоров’я. Я не могла собі уявити як на алгебрі можна говорити про здоровий спосіб життя. Учні нашого класу разом з Віталієм Івановичем з’ясовували те, наскільки рівняння відіграють велику роль у медицині, адже саме завдяки їм створюють ліки.
Я вдячна вчителям за такі цікаві уроки і хочу, щоб така форма роботи проводилась частіше.”
(Загурська Дар’я)
,, На мою думку, комплексно – хвильові уроки – це чудовий спосіб засвоєння навчального матеріалу. Наші вчителі – фантазери. Вогонь, вода, здоров’я… І це ще не все. Багато тем попереду. Та як цікаво працювати на таких нетрадиційних уроках.
На українській мові ми також говорили про здоров’я. Наталія Богданівна зробила все для того, щоб наш урок був дійсно цікавий. Ми відгадували загадки, складали прислів’я про здоров’я, переглядали презентації та слайди, виконували цікаві вправи та працювали з тлумачним словником.
А родзинкою уроку були вітаміни, без яких не може існувати людський організм. Соковиті яблука, виноград із власного саду. І все це без ГМО.”
(Дмитерко Максим)
,, Мені дуже подобаються уроки біології, бо людина, тварини, рослини – це все єдине ціле, яке не може існувати одне без одного. Світлана Василівна провела у нашому класі цікавий комплексно – хвильовий урок про здоровий спосіб життя та про те, як тварини впливають на наше здоров’я. Учні працювали в групах, преглядали презентації, з’ясовували чинники, що впливають на здоров’я людини. Як не дивно, здоров’я залежить на 50 відсотків від нашого способу життя.
На уроці ми довідалися, що неповноцінне харчування, знижена рухова активність, нечіткий режим дня погіршують стан нашого здоров’я більше, ніж спадковість, екологія, рівень розвитку медицини разом взяті. Із презентації про паразитів ми зрозуміли, як ці невидимі одноклітинні створіння можуть шкодити нашому організму.”
(Зарудна Дарина)
Насправді охочих поділитись своїми враженнями було набагато більше і вони зможуть зробити це після ще цікавіших комплексно-хвильових уроків, які їх чекають попереду.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт