Кейси 2014
Другий рік поспіль 3-4 червня 2014 р. у школі-ліцеї №6 ім. Н. Яремчука пройшов захист кейсів. У ньому взяли участь учні 5-8-х класів. Кожна паралель працювала над заздалегідь заданою темою. Школярі підготували певний теоретичний матеріал, продемонстрували фотознімки та презентації стосовно тематики, розробили та запропонували власні пропозиції щодо втілення їх на практиці, окрім того, показали що вже практично зроблено ними та їхніми батьками. Діти виступали групками, де презентували свої знання, досягнення та напрацьований досвід. На захисті кейсів були присутні представники адміністрації школи, соціально-психологічної служби закладу, класні керівники, вчителі, достойні учні старших класів, а також батьки учнів, які із задоволенням слухали інформацію та мали можливість задавати питання і адекватно оцінити дітей.
Учні паралелі 5-х класів працювали над темою: «Естетика класної кімнати та школи. Дизайн класу та школи. Виготовлення прикрас для класу та школи». П’ятикласники підготували багато цікавого матеріалу, висунули свої пропозиції щодо дизайну власної класної кімнати та школи загалом. Зокрема, 5-Акл. навіть підготували спільно з батьками композиції з квітів, вирощених власними руками, до кожної з яких підібрали доречну назву. Також діти провели цікаве соціологічне опитування, намалювали газети та виготовили тематичну аплікацію. Учні 5-Бкл. розповіли про те, як вони мріють проводити вільний час у школі і запропонували свій варіант вирішення цього питання. Школярі 5-В кл. особливу увагу звернули на патріотичне виховання, яке також повинно відображатись у дизайні класної кімнати; вони спільно з батьками запросили студентів музичного училища, які виконали патріотичні пісні.
Шестикласники працювали над темою: «Реклама мистецтва». Учні 6-Акл.чітко, лаконічно та із захопленням розповідали про мистецтво. Школярі 6-Бкл. підготували цікавий теоретичний матеріал з історії виникнення різних видів мистецтва, а також про нові види мистецтва: стріт-арт, музичні лазерні фонтани та художня ковка по металу; діти запропонували переглянути фото із зображенням найдорожчих та найвідоміших скульптур та картин. Учні 6-Вкл.запропонували увазі цікаві тематичні презентації з музичним супроводом, власноруч зроблені газети про різні види мистецтва, включаючи бойові. Особливу увагу привернула власноруч зроблена афіша про анонс мистецьких заходів, що відбудуться на протязі найближчих трьох місяців у нашому місті. Вони буквально прорекламували мистецтво.
Учні паралелі 7-х класів працювали над темою: «Чим ми можемо допомогти нашому місту?». Зокрема 7-Акл. провів соціологічне опитування на території, прилеглій до школи, щодо вивчення даного питання серед учнів, батьків, вчителів. Подібне опитування вони провели також на Театральному майдані, де висловлювали свою думку як пересічні тернополяни так і відомі люди міста. Кожен учень класу мав і відстоював свою громадянську позицію. На основі зібраного матеріалу школярі планують звернення до міського голови з питань облаштування міста. Окрім того, діти презентували власну роботу, яку вони вже зробили, а саме:облаштували майданчики своїх будинків із вторинної сировини, надавши старим речам нового вигляду(з використаних шин вирізали різні фігури та розфарбували їх). 7-Бкл. запропонували почати з себе, а саме: звертати увагу на власну культуру поведінки та спілкування. Вони висловили побажання насадити більше фруктових дерев та декоративних квітів у місті. Учні 7-Вкл. показали також хорошу підготовку з даного питання: вступали в полеміку, вміло відстоювали власну позицію; вони запланували створити класний волонтерський загін і прибирати територію школи та допомагати в облаштуванні клумб . Учні 7-Г кл. захист кейсів розпочали із пісні «Приїжджайте у Тернопіль» у виконанні учениць класу Заверухи М. та Скрепецької О. До уваги були запропоновані презентації про визначні місця міста, історію їх виникнення, досягнення та недоліки рідного краю; все це було проілюстровано відповідними фотознімками, зробленими власноруч. Діти запропонували власні ідеї щодо покращення життя у рідному місті.
Учні 8-х класів працювали над темою: «Історія шкіл різних епох: що можна запозичити нам?». 8-Акл. підготували багато цікавого матеріалу, презентацій , котрі ілюстрували різні школи різних епох. Діти обгрунтовано висловили всі свої пропозиції та побажання щодо організації навчально-виховного процесу у школі. Учні 8-Б кл. провели паралель між вітчизняним та зарубіжним досвідом, особливу увагу звернули на правила поведінки у школі та зовнішній вигляд учнів. 8-Вкл. показали хорошу підготовку та запропонували цікавинки шкільного життя учнів різних шкіл, які доречно було б запозичити сучасній школі.
Дякуємо за належну підготовку!!!!!!!!!!!!!!!!!
Автор: соціальний педагог Данилків Тетяна Ярославівна
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт