Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Вимоги щодо обсягу знань учнів з географії 7 клас

Документи

 

ВСТУП
називає: джерела географічних знань; методи географічних досліджень; що вивчає “Географія материків і океанів”.

Африка
називає: основні етапи дослідження материка; характерні риси географічного положення та природи Африки;

наводить приклади: форм рельєфу, кліматичних поясів, внутрішніх вод, ґрунтів, рослинного та тваринного світу Африки;

пояснює: особливості географічного положення Африки; головні форми рельєфу і корисні копалини; особливості клімату і розмiщення кліматичних поясів на материку;

порівнює: природні зони;

характеризує: загальні риси населення; особливості розвитку найбільших держав материка; основні екологічні проблеми материка;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Австралія
називає: основні відомості про відкриття та дослідження материка;
особливості географічного положення;

наводить приклади: форм рельєфу, типів клімату, внутрішніх вод, представників рослинності і тваринного світу;

пояснює: особливості географічного положення материка; основні типи клімату Австралії, їх вплив на формування вод суходолу; особливості заселення Австралії.
порівнює: географічне положення Австралії і Африки;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Південна Америка

називає: особливості географічного положення материка;

наводить приклади: форм рельєфу, кліматичних поясів, внутрішніх вод, ґрунтів, рослинності та тваринного світу Південної Америки; взаємозв’язків країн Південної Америки з Україною;

характеризує: історію відкриття та дослідження материка; типи клімату і найбільші річкові системи Південної Америки; риси населення;

виявляє: закономірності поширення основних форм рельєфу та корисних копалин;

пояснює: особливості розподілу температури та опадів;

порівнює: особливості природних умов Південної Америки, Африки, Австралії;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Антарктида
називає: характерні риси природи Антарктиди та Антарктики;
наводить приклади: міжнародного співробітництва у вивченні Антарктиди;

характеризує: основні етапи дослідження Антарктиди;  сучасні дослідження українців Антарктиді;

пояснює: причини утворення суцільного покривного зледеніння; вплив льодовикового покриву на природу материка;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Північна Америка

називає: характерні риси природи Північної Америки;

наводить приклади: форм рельєфу, кліматичних поясів, внутрішніх вод, типів ґрунтів, рослинності і тваринного світу Північної Америки; впливу господарської діяльності людей на природу; зв’язків країн Північної Америки з Україною;

порівнює: рельєф і клімат Північної і Південної Америки;

пояснює: залежність природи материка від особливостей його географічного положення та рельєфу;

характеризує: особливості географічного положення та історію відкриття Північної Америки; основні риси рельєфу материка; типи клімату Північної Америки; особливості річок (за типовим планом); особливості розміщення природних зон материка; населення Північної Америки, його сучасний склад;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

 Євразія
називає: характерні риси природи Євразії як найбільшого материка Землі;
наводить приклади: форм рельєфу, типів клімату, річок та озер, типів ґрунтів, рослинності і тваринного світу;

характеризує: особливості географічного положення та історію дослідження Євразії; основні риси рельєфу та закономірності розміщення корисних копалин;
чинники формування клімату, кліматичні пояси і області материка;
типи річок за їх живленням і режимом; закономірності розміщення природних зон Євразії; населення материка;

порівнює: відмінності клімату в межах помірного поясу Євразії;
пояснює: причини різноманітності природи Євразії;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Тихий океан

називає: етапи дослідження Тихого океану та Океанії; характерні риси природи Тихого океану та Океанії;

наводить приклади: форм рельєфу дна, течій, представників органічного світу;
пояснює: властивості водних мас та морські течії; особливості рельєфу дна та характерні риси клімату Тихого океану;

визначає: своєрідність органічного світу; багатства океану;

виділяє: основні джерела й шляхи забруднення океанічних вод;
порівнює: властивості водних мас різних частин Тихого океану;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Атлантичний океан

називає: характерні риси природи Атлантичного океану;

наводить приклади: форм рельєфу дна, течій, представників органічного світу;

характеризує: географічне положення Атлантичного океану; основні властивості водних мас; особливості будови дна та рельєфу; типи клімату і океанічні течії; різноманітність органічного світу; багатства та проблеми забруднення океану.

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Індійський океан

називає: етапи дослідження океану; особливості природи Індійського океану;
наводить приклади: форм рельєфу дна океану, течій, представників органічного світу;

пояснює: властивості водних мас та переміщення океанічних течій; формування рельєфу дна та клімату Індійського океану; своєрідність органічного світу;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Північний Льодовитий океан

називає: дослідників океану та Арктики; особливості природи Північного Льодовитого океану;

наводить приклади: форм рельєфу дна, представників органічного світу;
пояснює: вплив географічного положення океану на природні умови; основні властивості водних мас та їх переміщення; особливості будови дна та рельєфу, клімату; поширення органічного світу;

Знаходить і показує на карті об’єкти номенклатури.

Дата: 25 січня, 2023
Автор: Адміністрація школи
 
 

Якщо ви хочете знайти золото, то шукати його потрібно там, де воно є.

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Сеник Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Лисобей Людмила Василівна - вчитель математики Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Бичок Надія Йосипівна - вчитель початкових класів Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Гандзола Михайло Васильович - керівник гуртка Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицак Мар'яна Ярославівна - вчитель математики Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зозуляк Сергій Володимирович - вчитель історії Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Кавецька Марія Йосипівна - вчитель початкових класів Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Катола Антоніна Іванівна - вчитель англійської мови Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Мотрук Віра Іванівна - вчитель математики Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Роговська Ольга Яківна - вчитель фізичної культури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Туровська Надія Романівна - бібліотекар Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Хомич Галина Василівна - вчитель фізичної культури Чикалова Надія Максимівна - вчитель фізичної культури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.