Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Едукаційний проєкт ”Презентабельність, книги і грамотна мова – прогресивна суспільна мода”

Документи

 

,,Пам’ятайте: те, що ви собою представляєте,

                           визначається тим, що ви читаєте”

Джим Рон

  1. Змістова частина.

Основними складовими для розвитку і формування особистості з активною життєвою позицією, життєутверджуючими цінностями є  презентабельність, книги і грамотна мова, що має стати прогресивною суспільною модою.

  1. Модель обєкту діяльності.

Установка учнів на високі тенденції в суспільній моді допоможе зростати здоровому морально і фізично поколінню, яке зробить світ кращим.

   Презентабельність, книги і грамотна мова – це мода, яка не повинна проходити, а бути завжди актуальною в суспільстві.

Принципи реалізації проєкту:

  • самовизначення: учні самостійно обирають форму підготовки і сам скінд

(сучасне колективно-індивідуальне дійство) кожного напряму проєкту;

  • інтелектуальність змісту діяльності: будь-яка діяльність учнів при

відсутності інтелектуального змісту швидко їм набридає. Тому в проєкті мають проявлятися внутрішні відчуття і образи мислення школярів;

  • різноманітність діяльності в кожному напрямі: це потрібно для широкого

розуміння суті назви ,,суспільна мода” і глибокого ,,занурення” учнів у культурну діяльність;

  • ціннісна орієнтація: робота за проєктом впливатиме на формування в

учнів комплексу соціально цінних якостей;

  • профорієнтаційність: важливо, щоб до закінчення школи учні обрали

професію до душі. Вивчення і засвоєння трьох важливих суспільно модних аспектів в розвитку особистості допоможе школярам вибрати майбутню професію.

  • цілеспрямованість: суспільна мода на формування презентабельності

людини, читання книг і спілкування грамотною мовою сприятимуть розвиткові особистості.

  1. Технологія виконання проєкту.

    В плані виховної роботи кожен клас формує завдання з проведення СКІНДів за трьома напрямами проєкту, які взаємопов’язані: формування презентабельності, читання книг і спілкування грамотною мовою. СКІНДи відбуваються у формі презентативних акцій. За відповідною назвою (темою) кожного напряму клас організовує і проводить 2-3 акції за напрямком класу, всього 8-9 акцій в рік. Щомісяця відбувається один СКІНД кожного з 5-11 класів. Підготовка акцій відбувається на годинах класного керівника та методом самопідготовки в учнівських колективах.

      Таким чином відкривається поле для індивідуальної роботи та самовдосконалення учнів, і колективних форм в підготовці акцій. На шкільному сайті формується папка з інформацією про скінди і відеозвіт про їх проведення.

       Презентативні акції можуть бути різних форм: відеопрезентації, диспути, кейси, вистави, комплексно-хвильові виступи, і інші.

  1. Параметри стану обєкта проєкту.

    Едукаційний процес в школі-ліцеї охоплює багато аспектів діяльності класних колективів. Акцентування уваги учнів на складових проєкту принесе в шкільне життя нову хвилю культурних утверджень.

Проєкт допоможе реалізувати встановлену на 2020-2023 р.р. стратегію розвитку нашого навчального закладу – зростання інтелектуальної культури школярів та розвиваток їхнього емоційного інтелекту.

Встановлення параметрів

 

 

 

 

 

 

 

Презентабельність

 

 

-розуміння поняття ,,доглянутий вигляд” і його дотримання;

-систематичне заняття фізкультурою і спортом;

-вміння розуміти власні відчуття і відчуття оточуючих;

-вміння впливати на самопочуття;

-вміння жити в мирі з навколишнім світом;

-розуміння етичних і естетичних рівнів у сприйнятті навколишнього  світу;

-три речі не можна втрачати: спокій, надію і честь;

-три речі визначають людину: праця, чесність і мудрість;

-три речі найцінніші: здоров’я, доброчинність і любов. 

 

 

 

 

 

 

Грамотна мова

 

 

-обізнаність в навчальних предметах;

-вміння грамотно висловлювати думки;

-вміння слухати;

-вміння знаходити спільну мову в дискусіях, диспутах;

-обізнаність в спілкуванні з людьми різного віку;

-обізнаність в різних сферах людських взаємовідносин;

-тактовність;

-вміння позитивно мислити;

-формування презентабельності особистості.

 

 

 

 

Книги

 

 

-розвиток емоційного інтелекту;

-пізнання романтики в навколишньому світі;

-вміння приємно проводити дозвілля;

-формування інтелектуальної культури;

-спілкування грамотною мовою;

-формування презентабельності особистості.

  1. Учасники проєкту.

    Учасниками проєкту є учні, вчителі, родини учнів школи-ліцею. Для реалізації проєкту запрошуються відомі особистості нашого краю та країни.

  Матеріально-технічне та фінансове забезпечення проєкту.

    Для фінансової підтримки проєкту класні колективи та адміністрація школи-ліцею проводитимуть аукціони, ярмарки, конкурси. Виручені кошти на них підтримуватимуть виконання акцій проєкту.

 7.Використання результатів проєкту в освітній діяльності закладу 

  При підготовці та проведенні акцій проєкту вчителі обов’язково мають враховувати вікові особливості школярів і формувати як понятійні так і практичні складові розуміння проєкту.

  1. Висновок та очікувані результати.

   Підготовка і проведення акцій за проєктом, що занурюватимуть дітей в привабливу діяльність, яка сприятиме формуванню у школярів високої інтелектуальної культури та комунікабельності.

Дата: 4 лютого, 2023
Автор: Адміністрація школи
 
 

Три речі визначають людину: праця, чесність і мудрість

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Сеник Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Лисобей Людмила Василівна - вчитель математики Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Бичок Надія Йосипівна - вчитель початкових класів Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Гандзола Михайло Васильович - керівник гуртка Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицак Мар'яна Ярославівна - вчитель математики Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зозуляк Сергій Володимирович - вчитель історії Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Кавецька Марія Йосипівна - вчитель початкових класів Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Катола Антоніна Іванівна - вчитель англійської мови Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Мотрук Віра Іванівна - вчитель математики Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Роговська Ольга Яківна - вчитель фізичної культури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Туровська Надія Романівна - бібліотекар Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Хомич Галина Василівна - вчитель фізичної культури Чикалова Надія Максимівна - вчитель фізичної культури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.