Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Англійська мова (1-11ті класи)

Документи



Після вивчення   курсу англійської мови  учні 1-го  класу:

  • розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази;
  • сприймають на слух і виконують прості інструкції;
  • розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані
  • малюнками, жестами тощо в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і в запису (обсяг прослуханого у запису тексту – від 1 до 2 хвилин);
  • представляють себе, членів родини, друзів;
  • називають предмети;
  • рахують до 10;
  • відтворюють римовані твори дитячого фольклору;
  • називають і описують предмети / тварин відповідно до навчальної ситуації в межах тематики програми (обсяг висловлювання 2-3 речення);
  • підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру;
  • ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання однокласників / учителя; висловлюють подяку;
  • розпізнають літери алфавіту та графічний образ найчастіше вживаних та вивчених слів, словосполучень і коротких фраз;
  • відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту.

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 2-го  класу:

  • реагують невербально та вербально на запитання, які вимагають простих відповідей;
  • демонструють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 до 2 хвилин);
  • представляють себе, своїх друзів, батьків;
  • описують предмет, іграшку, тварину,погоду ;
  • повідомляють про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами;
  • відтворюють римовані твори дитячого фольклору (обсяг висловлювання 3-4 речення);
  • підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру;
  • ставлять загальні та нескладні спеціальні питання;
  • реагують на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя/вчительки і однокласників/однокласниць; (обсяг висловлювання кожного не менше 3-х речень)
  • знають букви алфавіту;
  • читають мовчки та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні( обсяг – 100-150 друкованих знаків);
  • за зразком відтворюють графічний образ слів, словосполучень, речень;
  • самостійно пишуть своє ім’я;
  • за зразком описують себе, іграшку, тварину, предмет (обсяг письмового повідомлення 2-3 речення).

 Після вивчення   курсу англійської мови  учні 3-го  класу:

  • розуміють прості інструкції та діалогічне мовлення в повільному темпі;
  • реагують на  прості запитання , дають прості короткі відповіді;
  • розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані малюнками, жестами в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і в запису; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 2 до 3 хв.)
  • вміють описати помешкання, свято, людину, сім’ю, предмети щоденного вжитку, іграшки, тварин, використовуючи прості речення;
  • роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; коментують свої дії та дії інших людей; (обсяг висловлювання – 4- 5 речень)
  • підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру;
  • ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовленні і відповідають на них; (висловлення кожного співрозмовника – не менше 4 реплік)
  • читають вголос та мовчки з повним розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; (обсяг 150 -200 друкованих знаків)
  • пишуть слова, словосполучення, короткі речення;
  • пишуть адресу;
  • за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС
  • за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів, тварин, дії. (обсяг письмового повідомлення 4-5 речень)

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 4-го  класу:

  • розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
  • розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі (обсяг прослуханого у запису тексту – від 2 до 3 хвилин)
  • роблять короткі повідомлення та переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
  • описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин, види транспорту;
  • коментують зображене на малюнку або фото;
  • висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій; (обсяг висловлювання – 5- 6 речень)
  • ініціюють і закінчують діалог,розігрують короткі сценки виступаючи у певних ролях; (висловлення кожного – не менше 5 реплік)
  • читають вголос та мовчки з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
  • розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із повсякденним життям; (обсяг – 200-250 друкованих знаків)
  • пишуть слова, словосполучення, речення;
  • оформлюють листівку-вітання;
  • описують себе, свою сім’ю, друзів, кімнату, ігри, забави, свято, людей, погоду, природу (тварин) та висловлюють своє ставлення до них. (обсяг письмового повідомлення 5-6 речень)

Після вивчення курсу англійської мови учні 5-го класу НУШ:

  • визначають мовленнєву ситуацію, зміст короткої простої розмови;
  • розпізнають елементарні інструкції щодо часу/дат/номерів/виконання повсякденних завдань, важливі моменти розповіді й слідкують за сюжетом;
  • визначають основний зміст простих електронних повідомлень;
  • знаходять конкретну передбачувану інформацію і виокремлюють необхідні деталі у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі;
  • розпізнають повсякденні знаки/оголошення у громадських місцях та інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах;
  • визначають етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото;
  • використовують прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання, техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову;
  • пропонують, запрошують, просять вибачення;
  • розповідають про своє самопочуття/ про те, що вміють робити добре/ не дуже добре;
  • запитують просту інформацію щодо подорожі, користування громадським транспортом; запитують й пояснюють, як пройти до певного місця; купують квитки;
  • повідомляють, яку покупку хочуть зробити і в якій кількості, запитують про ціну, замовляють їжу;
  • запитують та розповідають на базовому рівні про подію;
  • сигналізують про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах;
  • описують простими мовними засобами себе/свою родину/житлові умови/освіту, людей/місця /особисті речі, свої плани на вихідні/канікули;
  • відповідають на прості уточнювальні запитання, можуть попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей;
  • пишуть короткі листи-подяки/листи-вибачення/вітальні листівки, твори про себе/свою родину/житлові умови/освіту/людей і місця, використовуючи прості слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії (6-8 речень).

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 6-го  класу:

  • вміють описати зовнішність та риси характеру людини, описують види транспорту, розповідають про подорож, улюблені предмети;
  • розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру та короткі повідомлення;
  • логічно будують висловлювання за змістом почутого, побаченого, прочитаного;
  • описують події, явища, об’єкти, людей, тварин;
  • висловлюють своє ставлення, дають оцінку;
  • роблять зв’язні повідомлення про свою/чиюсь діяльність (обсяг висловлювання у межах  10 речень)
  • спілкуються, беруть участь у діалозі,висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій (висловлення кожного у межах 8 реплік)
  • читають короткі, прості тексти та знаходять основну інформацію, розуміють зміст листів, листівок особистого характеру (обсяг у межах 500 друкованих знаків)
  • підтримують писемне спілкування із реальним та уявним другом по листуванню; описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (обсяг висловлювання у межах 10 речень)

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 7-го  класу:

  • вміють розповідати про сімейні традиції, приготування їжі, відвідування лікаря, театру, кінотеатру, спортивні змагання;
  • розуміють та сприймають інформацію під час безпосереднього спілкування та у звукозапису;
  • передають зміст з прочитаного або почутого у формі розповіді, опису та дають оцінку прочитаному та почутому;
  • роблять підготовлене повідомлення використовуючи додатковий матеріал ( обсяг висловлювання у межах  12 речень)
  • спілкуються, беруть участь у діалозі, обмінюються інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого,висловлюючи свою думку (висловлення кожного у межах 9 реплік)
  • читають (з повним розумінням) тексти, знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (обсяг у межах 600 друкованих знаків)
  • письмово передають інформацію, описують предмет, особу, події, явища, об’єкти ( обсяг письмового повідомлення у межах 12 речень)

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 8-го  класу:

  • вміють розповідати про улюблену книгу та письменника, музику, композитора,відвідування концерту, порівнюють школи в Україні та за кордоном;
  • розуміють інформацію як під час  безпосереднього спілкування,  так і  у звукозапису;
  • розповідають історії, сюжет книжки/фільму (обсяг висловлювання – не менше 16 речень);
  • беруть участь у діалогах різних типів, висловлюючи свою думку, враження (висловлення кожного – не менше 10 реплік);
  • читають та знаходять необхідну інформацію у текстах різного характеру (обсяг – не менше 700 друкованих знаків);
  • письмово передають інформацію про зміст почутого, прочитаного, побаченого;
  • описують предмет, особу, події, явища (в межах 16 речень).

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 9-го  класу:

  • вміють розповідати про навколишнє середовище, улюблену телепередачу, молодіжні організації, клуби, досягнення науки та технічний прогрес, вибір майбутньої професії;
  • розуміють основний зміст текстів;
  • розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє ( обсяг висловлювання – не менше 18 речень);
  • ведуть бесіду з однією чи кількома особами, адекватно поводяться у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови   (висловлювання кожного – не менше 10 реплік);
  • читають та знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (обсяг – не менше 800 друкованих знаків);
  • заповнюють анкету, пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення, записку, лист (обсяг – не менше 16 речень).

Після вивчення   курсу англійської мови  учні 10-го  класу:

  • вміють розповідати про стосунки в родині, з однолітками, описати характер людини, про свій вільний час, екологічні проблеми, науку і технічний прогрес, вибір професії тощо;
  • розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого, наданого у нормальному темпі аудіо запису(до 4% незнайомих слів та порізнених граматичних явищ);
  • вміють своїми словами передавати зміст почутого або прочитаного у формі опису, розповіді та дають оцінку;
  • вміють стисло розповідати про події та висловлювати свою думку;
  • самостійно добирати додатковий мовний матеріал (обсяг висловлень 18-20 речень);
  • вміють без попередньої підготовки брати участь в діалозі, вступати в бесіду на відому тему та підтримують бесіду або дискусію, аргументують (висловлення кожного — не менше 10 реплік);
  • вміють читати про себе з повним розумінням текстів розмовною  мовою;
  • розуміють та знаходять необхідну інформацію під час читання адекватно до його цілей (обсяг –1600 друкованих знаків);
  • вміють написати короткий твір з теми;
  • вміють написати есе, особисті та офіційні листи, доповіді;
  • вміють стисло в письмовій формі передати зміст прочитаного чи почутого (обсяг не менше 18 речень).

 Після вивчення   курсу англійської мови  учні 11-го  класу:

  • вміють розповідати про себе, родину, друзів, здоровий спосіб життя в родині, гендерні стосунки, улюблені розваги молоді в Україні та в англомовному світі, мистецтво, митців, видатних науковців, міжнародні освітні програми, плани на майбутнє тощо;
  • вміють вилучати основну інформацію з аудіо уривків на передбачувані побутові сюжети;
  • беруть участь  в обговорюваннях./диспутах та дискусіях;
  • розуміють послідовність подій при аудіюванні (час звучання 3-4 хвилини);
  • вміють зробити стислі пояснення до ідеї / плану;
  • вміють висловити свої переконання , думки, згоду або незгоду у відповідь на отриману інформацію та зацікавлено обговорювати запропоновані теми (обсяг висловлення -20 фраз);
  • вміють знайти та передати пряму/фактичну інформацію та отримати додаткову
  • вміють досить легко спілкуватися у конструктивних ситуаціях та коротких бесідах ;
  • обмінюються думками та інформацією на знайомі теми у повсякденних ситуаціях
  • підтримують бесіду, висловлюючи та захищаючи свою власну точку зору;
  • читають та розуміють тексти на сучасні теми про життя підлітків, газетні статті про події в світі та в нашій країні;
  • розуміють висловлення побажань та почуттів в особистих листах;
  • вміють знаходити та вилучати потрібну інформацію з описом подій в газетних/журнальних статтях та брошурах;
  • вміють письмово обґрунтувати або спростувати певну думку;
  • вміють висловити особисте ставлення до подій, людей, речей,місць;
  • вміють письмово передавати інформацію адекватно цілям, завданням спілкування;
  • вміють правильно оформляти письмове повідомлення .
Дата: 9 листопада, 2016
Автор: Адміністрація школи
 
 

Три речі в житті найбільш цінні: здоров’я, доброчинність і любов

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Гончар Оксана Василівна - вчитель початкових класів Панас Марія Володимирівна – вчитель інформатики та математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.