Англійська мова (1-11ті класи)
Після вивчення курсу англійської мови учні 1-го класу:
- розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази;
- сприймають на слух і виконують прості інструкції;
- розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані
- малюнками, жестами тощо в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і в запису (обсяг прослуханого у запису тексту – від 1 до 2 хвилин);
- представляють себе, членів родини, друзів;
- називають предмети;
- рахують до 10;
- відтворюють римовані твори дитячого фольклору;
- називають і описують предмети / тварин відповідно до навчальної ситуації в межах тематики програми (обсяг висловлювання 2-3 речення);
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру;
- ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання однокласників / учителя; висловлюють подяку;
- розпізнають літери алфавіту та графічний образ найчастіше вживаних та вивчених слів, словосполучень і коротких фраз;
- відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту.
Після вивчення курсу англійської мови учні 2-го класу:
- реагують невербально та вербально на запитання, які вимагають простих відповідей;
- демонструють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 до 2 хвилин);
- представляють себе, своїх друзів, батьків;
- описують предмет, іграшку, тварину,погоду ;
- повідомляють про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами;
- відтворюють римовані твори дитячого фольклору (обсяг висловлювання 3-4 речення);
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру;
- ставлять загальні та нескладні спеціальні питання;
- реагують на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя/вчительки і однокласників/однокласниць; (обсяг висловлювання кожного не менше 3-х речень)
- знають букви алфавіту;
- читають мовчки та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні( обсяг – 100-150 друкованих знаків);
- за зразком відтворюють графічний образ слів, словосполучень, речень;
- самостійно пишуть своє ім’я;
- за зразком описують себе, іграшку, тварину, предмет (обсяг письмового повідомлення 2-3 речення).
Після вивчення курсу англійської мови учні 3-го класу:
- розуміють прості інструкції та діалогічне мовлення в повільному темпі;
- реагують на прості запитання , дають прості короткі відповіді;
- розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані малюнками, жестами в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і в запису; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 2 до 3 хв.)
- вміють описати помешкання, свято, людину, сім’ю, предмети щоденного вжитку, іграшки, тварин, використовуючи прості речення;
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал; коментують свої дії та дії інших людей; (обсяг висловлювання – 4- 5 речень)
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру;
- ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовленні і відповідають на них; (висловлення кожного співрозмовника – не менше 4 реплік)
- читають вголос та мовчки з повним розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; (обсяг 150 -200 друкованих знаків)
- пишуть слова, словосполучення, короткі речення;
- пишуть адресу;
- за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС
- за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів, тварин, дії. (обсяг письмового повідомлення 4-5 речень)
Після вивчення курсу англійської мови учні 4-го класу:
- розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі (обсяг прослуханого у запису тексту – від 2 до 3 хвилин)
- роблять короткі повідомлення та переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
- описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин, види транспорту;
- коментують зображене на малюнку або фото;
- висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій; (обсяг висловлювання – 5- 6 речень)
- ініціюють і закінчують діалог,розігрують короткі сценки виступаючи у певних ролях; (висловлення кожного – не менше 5 реплік)
- читають вголос та мовчки з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
- розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із повсякденним життям; (обсяг – 200-250 друкованих знаків)
- пишуть слова, словосполучення, речення;
- оформлюють листівку-вітання;
- описують себе, свою сім’ю, друзів, кімнату, ігри, забави, свято, людей, погоду, природу (тварин) та висловлюють своє ставлення до них. (обсяг письмового повідомлення 5-6 речень)
Після вивчення курсу англійської мови учні 5-го класу НУШ:
- визначають мовленнєву ситуацію, зміст короткої простої розмови;
- розпізнають елементарні інструкції щодо часу/дат/номерів/виконання повсякденних завдань, важливі моменти розповіді й слідкують за сюжетом;
- визначають основний зміст простих електронних повідомлень;
- знаходять конкретну передбачувану інформацію і виокремлюють необхідні деталі у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі;
- розпізнають повсякденні знаки/оголошення у громадських місцях та інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах;
- визначають етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото;
- використовують прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання, техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову;
- пропонують, запрошують, просять вибачення;
- розповідають про своє самопочуття/ про те, що вміють робити добре/ не дуже добре;
- запитують просту інформацію щодо подорожі, користування громадським транспортом; запитують й пояснюють, як пройти до певного місця; купують квитки;
- повідомляють, яку покупку хочуть зробити і в якій кількості, запитують про ціну, замовляють їжу;
- запитують та розповідають на базовому рівні про подію;
- сигналізують про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах;
- описують простими мовними засобами себе/свою родину/житлові умови/освіту, людей/місця /особисті речі, свої плани на вихідні/канікули;
- відповідають на прості уточнювальні запитання, можуть попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей;
- пишуть короткі листи-подяки/листи-вибачення/вітальні листівки, твори про себе/свою родину/житлові умови/освіту/людей і місця, використовуючи прості слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії (6-8 речень).
Після вивчення курсу англійської мови учні 6-го класу:
- вміють описати зовнішність та риси характеру людини, описують види транспорту, розповідають про подорож, улюблені предмети;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру та короткі повідомлення;
- логічно будують висловлювання за змістом почутого, побаченого, прочитаного;
- описують події, явища, об’єкти, людей, тварин;
- висловлюють своє ставлення, дають оцінку;
- роблять зв’язні повідомлення про свою/чиюсь діяльність (обсяг висловлювання у межах 10 речень)
- спілкуються, беруть участь у діалозі,висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій (висловлення кожного у межах 8 реплік)
- читають короткі, прості тексти та знаходять основну інформацію, розуміють зміст листів, листівок особистого характеру (обсяг у межах 500 друкованих знаків)
- підтримують писемне спілкування із реальним та уявним другом по листуванню; описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (обсяг висловлювання у межах 10 речень)
Після вивчення курсу англійської мови учні 7-го класу:
- вміють розповідати про сімейні традиції, приготування їжі, відвідування лікаря, театру, кінотеатру, спортивні змагання;
- розуміють та сприймають інформацію під час безпосереднього спілкування та у звукозапису;
- передають зміст з прочитаного або почутого у формі розповіді, опису та дають оцінку прочитаному та почутому;
- роблять підготовлене повідомлення використовуючи додатковий матеріал ( обсяг висловлювання у межах 12 речень)
- спілкуються, беруть участь у діалозі, обмінюються інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого,висловлюючи свою думку (висловлення кожного у межах 9 реплік)
- читають (з повним розумінням) тексти, знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (обсяг у межах 600 друкованих знаків)
- письмово передають інформацію, описують предмет, особу, події, явища, об’єкти ( обсяг письмового повідомлення у межах 12 речень)
Після вивчення курсу англійської мови учні 8-го класу:
- вміють розповідати про улюблену книгу та письменника, музику, композитора,відвідування концерту, порівнюють школи в Україні та за кордоном;
- розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування, так і у звукозапису;
- розповідають історії, сюжет книжки/фільму (обсяг висловлювання – не менше 16 речень);
- беруть участь у діалогах різних типів, висловлюючи свою думку, враження (висловлення кожного – не менше 10 реплік);
- читають та знаходять необхідну інформацію у текстах різного характеру (обсяг – не менше 700 друкованих знаків);
- письмово передають інформацію про зміст почутого, прочитаного, побаченого;
- описують предмет, особу, події, явища (в межах 16 речень).
Після вивчення курсу англійської мови учні 9-го класу:
- вміють розповідати про навколишнє середовище, улюблену телепередачу, молодіжні організації, клуби, досягнення науки та технічний прогрес, вибір майбутньої професії;
- розуміють основний зміст текстів;
- розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє ( обсяг висловлювання – не менше 18 речень);
- ведуть бесіду з однією чи кількома особами, адекватно поводяться у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови (висловлювання кожного – не менше 10 реплік);
- читають та знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (обсяг – не менше 800 друкованих знаків);
- заповнюють анкету, пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення, записку, лист (обсяг – не менше 16 речень).
Після вивчення курсу англійської мови учні 10-го класу:
- вміють розповідати про стосунки в родині, з однолітками, описати характер людини, про свій вільний час, екологічні проблеми, науку і технічний прогрес, вибір професії тощо;
- розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого, наданого у нормальному темпі аудіо запису(до 4% незнайомих слів та порізнених граматичних явищ);
- вміють своїми словами передавати зміст почутого або прочитаного у формі опису, розповіді та дають оцінку;
- вміють стисло розповідати про події та висловлювати свою думку;
- самостійно добирати додатковий мовний матеріал (обсяг висловлень 18-20 речень);
- вміють без попередньої підготовки брати участь в діалозі, вступати в бесіду на відому тему та підтримують бесіду або дискусію, аргументують (висловлення кожного — не менше 10 реплік);
- вміють читати про себе з повним розумінням текстів розмовною мовою;
- розуміють та знаходять необхідну інформацію під час читання адекватно до його цілей (обсяг –1600 друкованих знаків);
- вміють написати короткий твір з теми;
- вміють написати есе, особисті та офіційні листи, доповіді;
- вміють стисло в письмовій формі передати зміст прочитаного чи почутого (обсяг не менше 18 речень).
Після вивчення курсу англійської мови учні 11-го класу:
- вміють розповідати про себе, родину, друзів, здоровий спосіб життя в родині, гендерні стосунки, улюблені розваги молоді в Україні та в англомовному світі, мистецтво, митців, видатних науковців, міжнародні освітні програми, плани на майбутнє тощо;
- вміють вилучати основну інформацію з аудіо уривків на передбачувані побутові сюжети;
- беруть участь в обговорюваннях./диспутах та дискусіях;
- розуміють послідовність подій при аудіюванні (час звучання 3-4 хвилини);
- вміють зробити стислі пояснення до ідеї / плану;
- вміють висловити свої переконання , думки, згоду або незгоду у відповідь на отриману інформацію та зацікавлено обговорювати запропоновані теми (обсяг висловлення -20 фраз);
- вміють знайти та передати пряму/фактичну інформацію та отримати додаткову
- вміють досить легко спілкуватися у конструктивних ситуаціях та коротких бесідах ;
- обмінюються думками та інформацією на знайомі теми у повсякденних ситуаціях
- підтримують бесіду, висловлюючи та захищаючи свою власну точку зору;
- читають та розуміють тексти на сучасні теми про життя підлітків, газетні статті про події в світі та в нашій країні;
- розуміють висловлення побажань та почуттів в особистих листах;
- вміють знаходити та вилучати потрібну інформацію з описом подій в газетних/журнальних статтях та брошурах;
- вміють письмово обґрунтувати або спростувати певну думку;
- вміють висловити особисте ставлення до подій, людей, речей,місць;
- вміють письмово передавати інформацію адекватно цілям, завданням спілкування;
- вміють правильно оформляти письмове повідомлення .
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт