Що повинен знати учень з математики (8-й, 10-й клас)
8-й клас. Алгебра
№
п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. |
Раціональні вирази
|
Учень формулює:
- основну властивість дробу, властивості степеня з цілим показником;
- правила:додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення до степеня;
- умову рівності дробу нулю;
- означення: степеня з нульовим показником, степеня з цілим від’ємним показником, стандартного вигляду числа.
Учень розв’язуєвправи, що передбачають:
- скорочення дробів; зведення дробів до нового знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів;виконання дій над степенями з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудова і читання графіка функції Y=K/X
|
2. |
Квадратні корені та дійсні числа |
Учень формулює:
- означення: квадратного кореня з числа; арифметичного квадратного кореня з числа;
- властивості арифметичного квадратного кореня.
Учень розв’язує вправи, що передбачають:
- застосування поняття арифметичного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів,розв’язування рівнянь,порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення та внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу.
|
3. |
Квадратні рівняння
|
Учень формулює:
- означення: квадратного рівняння; кореня квадратного тричлена;
- теоремуВієтаі обернену до неї теорему
Учень розв’язує вправи, що передбачають:
- знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; застосування теоремиВієтаі оберненої до неї теореми; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до них як математичних моделей текстових задач
|
8-й клас. Геометрія
№
п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. |
Чотирикутники та їх властивості
|
Учень зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів ті їх елементи.
Учень формулює:
- означення і властивості чотирикутників, середньої лінії трикутника і трапеції;
- ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; теорему Фалеса.
Учень доводить:
- властивості і ознаки паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата, суми кутів чотирикутника, середньої лінії трикутника і трапеції, теорему Фалеса.
Учень застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач. |
2. |
Подібність трикутників |
Учень розпізнаєна малюнках подібні трикутники.
Учень формулює:
- узагальнену теорему Фалеса;
- означення подібних трикутників;
- ознаки подібності трикутників.
Учень доводить:
- ознаки подібності трикутників, теореми про середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.
Учень застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач. |
3. |
Розв’язуванняпрямокутних трикутників |
Учень формулює:
- властивості перпендикуляра і похилої;
- означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника;
- теорему Піфагора;
- співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.
Учень знаходить значення синуса, косинуса і тангенса для кутів 30°,45°,60°.
Учень доводить:
Учень застосовує алгоритм розв’язуванняпрямокутнихтрикутниківдо розв’язуванняпростіших прикладнихзадач. |
4. |
Многокутники. Площі многокутників
|
Учень зображує та знаходить на малюнках многокутник і його елементи, многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола.
Учень формулює:
- означення: многокутника, вписаного в коло, многокутника, описаного навколо кола;
- теореми про суму кутів опуклого многокутника; про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції.
Учень доводить теореми про площі відомих многокутників
Учень застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач. |
10-й клас. Алгебра
№
п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. |
Функції, їхні властивості та графіки
|
Учень обчислює за формулами значення величин, використовуючи різні системи одиниць вимірювання;
- виконує відсоткові розрахунки;
- встановлює за графіком функції її найважливіші властивості;
- досліджує властивості функцій;
- розпізнає та зображує графіки степеневих функцій.
|
2. |
Тригонометричні функції |
Учень вміє переходити від радіанної міри кута до градусної і навпаки;;
- обчислює значення тригонометричних виразів за допомогоютотожних перетворень;
- встановлює відповідність між дійсними числами і точками на тригонометричному колі;
- розпізнаєта будує графіки тригонометричних функцій і на них ілюструє властивості функцій;
- перетворює тригонометричні вирази;
- розв’язує тригонометричні рівняння.
|
10-й клас. Геометрія
№
п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. |
Паралельність прямих і площин у просторі
|
Учень класифікуєвзаємне розміщення прямих, прямих і площин,площину просторіза кількістю їх спільних точок;
- встановлює у просторі взаємне розміщення прямих і площин, зокремапаралельність прямих, прямої таплощини, двох площин, мимобіжних прямих;
- будує зображення фігур і на них виконує нескладні побудови;
- застосовує відношення паралельності між об’єктами фізичного простору.
|
2. |
Перпендикулярність прямих іплощину просторі |
Учень встановлює перпендикулярність прямої та площини, двох площин;
- обчислює відстані та кути у просторі;
- застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, вимірювання відстаней і кутів у просторі для опису об’єктів фізичного простору.
|
Дата:
21 жовтня, 2016
Автор:
Адміністрація школи
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт