14 |
Тема 1. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ |
Учень повинен знати:
- що таке: синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°;
- основні тотожності для sin α, cos α і tg α;
- що означає «розв’язати трикутник»;
- основні алгоритми розв’язування трикутників;
- теореми косинусів і синусів;
- формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними та інші).
Учень повинен вміти:
- обчислювати синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°;
- зображати та знаходити на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;
- обчислювати довжини відрізків та градусні міри кутів у трикутниках; площі трикутників;
- застосовувати вивчені формули й властивості до розв’язування задач.
|
8 |
Тема 2. Правильні многокутники |
Учень повинен знати:
- що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;
- означення: правильного многокутника; кругового сектора; сегмента;
- теореми: про відношення довжини кола до його діаметра; про площу круга;
- формули для радіусів описаних і вписаних кіл правильних многокутників.
Учень повинен вміти:
знаходити:
- радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника);
- радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника);
- довжину кола і довжину дуги кола;
- площі круга, сектора, сегмента;
- будувати правильний трикутник, чотири кут-ник, шестикутник;
- застосовувати вивчені означення, формули й властивості до розв’язування задач.
|
14 |
Тема 3. Декартові КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ |
Учень повинен знати:
- як можна задати на координатній площині: пряму; коло;
- суть методу координат та етапи його застосування;
- теореми: про відстань між двома точками; про координати середини відрізка;
- формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;
- рівняння кола, прямої.
Учень повинен вміти:
- зображати та знаходити на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;
- будувати систему координат у певному розміщенні відносно заданої фігури;
- обчислювати: координати середини відрізка; відстань між двома точками, заданих своїми координатами;
- застосовувати вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач.
|
12 |
Тема 4. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ |
Учень повинен знати:
● що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур; перетворення подібності; подібність фігур;
·означення: рівних фігур; подібних фігур;
·властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту; перетворення подібності;
· теорему про відношення площ подібних многокутників.
Учень повинен вміти:
- зображати і знаходити на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень та перетворенні подібності;
- обчислювати довжини відрізків у подібних фігурах, площі подібних фігур;
- обґрунтовувати: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень; подібність фігур;
- застосовувати вивчені означення й властивості до розв’язування задач.
|
14 |
Тема 5. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ
|
Учень повинен знати:
- що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;
- як задати вектор;
- як відкласти вектор від заданої точки;
- за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;
- означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;
- дії над векторами;
Учень повинен вміти:
- зображати і знаходити на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число
обчислювати:
- координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;
- скалярний добуток векторів;
- довжину вектора, кут між двома векторами
- рівність, колінеарність, перпендикулярність векторів;
- застосовувати вивчені означення й властивості до розв’язування задач.
|
8 |
Тема 6. Початкові відомості із стереометрії |
Учень повинен знати:
- що вивчає стереометрія;
- взаємне розміщення у просторі двох прямих, прямої і площини, двох площин
- що таке многогранник та які властивості мають
- пряма призма і піраміда
- тіла обертання та властивості циліндра, конуса і кулі.
Учень повинен вміти:
- застосовувати вивчені означення і властивості на практиці та у розв’язуванні задач.
|
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт