Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Державні вимоги “Математика” (5-й клас) та “Інформатика” (7-й клас)

Документи

5-й клас. Математика


п/п
Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1.

Натуральні числа і дії з ними.

 

Учень формулює:

  •  означення натуральних чисел;
  • правила читання і запису натуральних чисел;
  • властивості арифметичних дій з натуральними числами.

Учень розв’язує вправи, що передбачають:

  • виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами;
  • піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником;
  • порівняння натуральних чисел;
  • ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів;

 Учень розв’язує:

  • рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій;
  • текстові задачі арифметичним і алгебраїчним способам

 

2.

Геометричні фігури та величини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень пояснює що таке:

  • відрізок;
  • пряма;
  • промінь;
  • координатний промінь;
  • кут;
  • трикутник;
  • квадрат;
  • прямокутник;
  • многокутник;
  • рівні многокутники;
  • площина;
  • прямокутний паралелепіпед;
  • куб;
  • піраміда.

Учень записує і пояснює формули:

  • периметра вказаних у змісті геометричних фігур;
  • площі прямокутника,
  • квадрата;
  • об’єму прямокутного паралелепіпеда та куб.

Учень класифікує:

  • кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);
  • трикутники за видом їхніх кутів і кількістю рівних сторін.

Учень зображує та знаходить на малюнках:

  • відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;
  • бісектрису кута за допомогою транспортира;
  • вказані в змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця.

Учень вимірює та обчислює:

  • довжину відрізка;
  • градусну міру кута.

Учень розв’язує вправи, що передбачають:

  • обчислення периметра многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба.

 

3. Звичайні дроби та дії з ними. Учень формулює:

  • означення правильного і неправильного дробів.

Учень пояснює правила:

  • додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;
  • порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів.

Учень розв’язує вправи, що передбачають:

  • знаходження дробу від числа і числа за його дробом;
  • перетворення мішаного числа у неправильний дріб;
  • перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число;
  • порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
4.

Десяткові дроби. Відсотки.

 

Учень формулює:

  • означення десяткового дробу;
  • відсотка;
  • середнього арифметичного.

Учень пояснює правила:

  • порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів.

Учень розвязує вправи, що передбачають:

  • порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого розряду;
  • знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком;
  • знаходження середнього арифметичного кількох чисел.

  

7-й клас. Інформатика

п/п

Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1.

Електронне листування.

 

Учень описує:

  • поняття  електронного листа, електронної скриньки, електронної адреси;
  • алгоритм створення електронної скриньки;
  • послідовність дій під час листування за допомогою веб- інтерфейсу;
  • елементи адреси електронної пошти.

Учень пояснює

  • поняття та призначення електронної пошти.

Учень уміє:

  • реєструвати поштову скриньку на сервері електронної пошти, використовуючи веб-інтерфейс;
  • працювати з електронними повідомленнями: створювати, надсилати, отримувати, вилучати й роздруковувати повідомлення, вказувати тему повідомлення, відповідати на повідомлення й перенаправляти їх;
  • працювати з вмістом папок поштової скриньки;
  • створювати, редагувати й вилучати записи в адресній книзі.
2. Моделювання. Учень описує:

  • поняття  моделі;
  • предметної галузі;
  • типи моделей, їх характеристики;
  • форми подання інформаційних моделей;
  • етапи побудови інформаційної моделі.

Учень пояснює

  • алгоритм побудови інформаційних моделей.

Учень уміє:

  • створювати інформаційні моделі задач для заданої предметної галузі, зокрема при розв’язування задач з інших навчальних предметів.
3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням.  Учень розрізняє:

  • алгоритмічні структури слідування, розгалуження, повторення;
  • правильні (істинні) та неправильні (хибні) висловлювання;

Учень уміє:

  • визначати правильність або неправильність простих висловлювань і умовних висловлювань «Якщо – то»;
  • формально виконувати алгоритми з повторенням та розгалуженням з навчальної діяльності та побуту;
  • складати та виконувати алгоритми з повтореннями та розгалуженням у визначеному навчальному середовищі;
4. Табличний процесор. Учень описує:

  • зміст поняття  електронна таблиця, табличний процесор.
  • призначення табличного процесора;
  • складові середовища табличного процесора;
  • об’єкти електронної таблиці: електронна книгу, аркуші, рядки, стовпці, комірки, діапазон комірок, діаграми;
  • властивості об’єктів електронної таблиці;
  • формати даних в електронних таблицях: числовий, текстовий, формат дати;
  • формати даних в електронних таблицях: числовий, текстовий, формат дати;
  • правила введення формул, види помилок під час введення формул і способи їх усунення;
  • об’єкти діаграми, їх властивості.

Учень пояснює

  • правила запису формул і використання адрес клітинок і діапазонів у формулах.

Учень уміє:

  • відкривати, переглядати і зберігати електронні книжки;
  • вводити дані у комірки та редагувати їх вміст;
  • копіювати, переміщувати й вилучати вміст комірок і діапазонів комірок;
  • будувати діаграми;
  • виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції.

 

Дата: 9 листопада, 2016
Автор: Адміністрація школи
 
 

Три речі визначають людину: праця, чесність і мудрість

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Гончар Оксана Василівна - вчитель початкових класів Панас Марія Володимирівна – вчитель інформатики та математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.