Державні вимоги “Математика” (5-й клас) та “Інформатика” (7-й клас)
5-й клас. Математика
№
п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. |
Натуральні числа і дії з ними.
|
Учень формулює:
- означення натуральних чисел;
- правила читання і запису натуральних чисел;
- властивості арифметичних дій з натуральними числами.
Учень розв’язує вправи, що передбачають:
- виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами;
- піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником;
- порівняння натуральних чисел;
- ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів;
Учень розв’язує:
- рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій;
- текстові задачі арифметичним і алгебраїчним способам
|
2. |
Геометричні фігури та величини.
|
Учень пояснює що таке:
- відрізок;
- пряма;
- промінь;
- координатний промінь;
- кут;
- трикутник;
- квадрат;
- прямокутник;
- многокутник;
- рівні многокутники;
- площина;
- прямокутний паралелепіпед;
- куб;
- піраміда.
Учень записує і пояснює формули:
- периметра вказаних у змісті геометричних фігур;
- площі прямокутника,
- квадрата;
- об’єму прямокутного паралелепіпеда та куб.
Учень класифікує:
- кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);
- трикутники за видом їхніх кутів і кількістю рівних сторін.
Учень зображує та знаходить на малюнках:
- відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;
- бісектрису кута за допомогою транспортира;
- вказані в змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця.
Учень вимірює та обчислює:
- довжину відрізка;
- градусну міру кута.
Учень розв’язує вправи, що передбачають:
- обчислення периметра многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба.
|
3. |
Звичайні дроби та дії з ними. |
Учень формулює:
- означення правильного і неправильного дробів.
Учень пояснює правила:
- додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;
- порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів.
Учень розв’язує вправи, що передбачають:
- знаходження дробу від числа і числа за його дробом;
- перетворення мішаного числа у неправильний дріб;
- перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число;
- порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
4. |
Десяткові дроби. Відсотки.
|
Учень формулює:
- означення десяткового дробу;
- відсотка;
- середнього арифметичного.
Учень пояснює правила:
- порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів.
Учень розв’язує вправи, що передбачають:
- порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого розряду;
- знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком;
- знаходження середнього арифметичного кількох чисел.
|
7-й клас. Інформатика
№
п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. |
Електронне листування.
|
Учень описує:
- поняття електронного листа, електронної скриньки, електронної адреси;
- алгоритм створення електронної скриньки;
- послідовність дій під час листування за допомогою веб- інтерфейсу;
- елементи адреси електронної пошти.
Учень пояснює
- поняття та призначення електронної пошти.
Учень уміє:
- реєструвати поштову скриньку на сервері електронної пошти, використовуючи веб-інтерфейс;
- працювати з електронними повідомленнями: створювати, надсилати, отримувати, вилучати й роздруковувати повідомлення, вказувати тему повідомлення, відповідати на повідомлення й перенаправляти їх;
- працювати з вмістом папок поштової скриньки;
- створювати, редагувати й вилучати записи в адресній книзі.
|
2. |
Моделювання. |
Учень описує:
- поняття моделі;
- предметної галузі;
- типи моделей, їх характеристики;
- форми подання інформаційних моделей;
- етапи побудови інформаційної моделі.
Учень пояснює
- алгоритм побудови інформаційних моделей.
Учень уміє:
- створювати інформаційні моделі задач для заданої предметної галузі, зокрема при розв’язування задач з інших навчальних предметів.
|
3. |
Алгоритми з повторенням і розгалуженням. |
Учень розрізняє:
- алгоритмічні структури слідування, розгалуження, повторення;
- правильні (істинні) та неправильні (хибні) висловлювання;
Учень уміє:
- визначати правильність або неправильність простих висловлювань і умовних висловлювань «Якщо – то»;
- формально виконувати алгоритми з повторенням та розгалуженням з навчальної діяльності та побуту;
- складати та виконувати алгоритми з повтореннями та розгалуженням у визначеному навчальному середовищі;
|
4. |
Табличний процесор. |
Учень описує:
- зміст поняття електронна таблиця, табличний процесор.
- призначення табличного процесора;
- складові середовища табличного процесора;
- об’єкти електронної таблиці: електронна книгу, аркуші, рядки, стовпці, комірки, діапазон комірок, діаграми;
- властивості об’єктів електронної таблиці;
- формати даних в електронних таблицях: числовий, текстовий, формат дати;
- формати даних в електронних таблицях: числовий, текстовий, формат дати;
- правила введення формул, види помилок під час введення формул і способи їх усунення;
- об’єкти діаграми, їх властивості.
Учень пояснює
- правила запису формул і використання адрес клітинок і діапазонів у формулах.
Учень уміє:
- відкривати, переглядати і зберігати електронні книжки;
- вводити дані у комірки та редагувати їх вміст;
- копіювати, переміщувати й вилучати вміст комірок і діапазонів комірок;
- будувати діаграми;
- виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції.
|
Дата:
9 листопада, 2016
Автор:
Адміністрація школи
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт