Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з метематики (11 клас)
11 клас. Алгебра
№ п/п | Зміст навчального матеріалу | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1. | Похідна та її застосування
|
Учень (учениця): розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; знаходить швидкість змінення величини в точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і най менших значень реальних величин. |
2 | Інтеграл та його застосування
|
Учень (учениця): знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; Знаходить площі криволінійних трапецій. |
3 | Показникова та логарифмічна функції
|
Учень (учениця): розпізнає і будує графіки показникової і логарифмічної функцій; ілюструє властивості показникової і логарифмічної функцій за допомогою графіків; застосовує показникову та логарифмічну функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
4 | Елементи комбінаторики, теорії ймовір ностей і математичної статистики
|
Учень (учениця): обчислює відносну частоту події; обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. |
11 клас. Геометрія
№ п/п | Зміст навчального матеріалу | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
1 | Координати і вектори впросторі.
|
Учень (учениця): користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує дії над векторами, що задані геометрично і координатами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів; [розпізнає рівняння площини, сфери.] |
2 | Геометричні тіла. об’єми та площі поверхонь геометричних тіл
|
Учень (учениця): розпізнає основні геометричні тіла, їхні елементи; будує зображення основних видів геометричних тіл, їх елементів, перерізів; обчислює основні елементи найпростіших геометричних тіл; встановлює властивості геометричних фігур; застосовує геометричні тіла для моделювання геометричних тіл; обчислює з необхідною точністю об’єми та площі поверхонь геометрич них тіл, використовуючи: основні формули; розбиття тіл на найпростіші; вимірювання параметрів реальних тіл та їх фізичних моделей. |
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт