Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Архів публікацій

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Конспект уроку з хімії у 10 класі

Тема: «Значення хімії для життя суспільства. Якби я був  хіміком, то синтезував би такі  речовини»

Даний урок проводиться з використанням кейс методу. Цікавим у проведенні цього типу уроку є те,що учні при підготовці матеріалів не спираються  на матеріали  Інтернету чи  довідникового матеріалу ,а тільки  спираються на свою фантазію  і  розуміння  корисності   їх ідеї. Роль вчителя полягає у спрямуванні дискусії за допомогою проблемних запитань, контролю часу роботи над проблемою і залученні всіх учнів  в процес аналізу кейса.

Мета уроку: « Ознайомити учнів із значенням хімії для життя суспільства і націлити їх уяву на необхідність синтезу нових речовин,необхідних у різних галузях нашого життя.»

Дидактична мета: «Поглибити й розширити знання учнів про хімічні речовини і їх властивості. Вчити учнів досліджувати й оцінювати соціальні явища засобами хімії, бачити необхідність планування майбутнього, допомогти  сформулювати особисте ставлення до діяльності, яка виамагає хімічних знань.

Розвиваюча мета: «Розвиток дослідницьких навичок. Розвиток уміння аналізувати, систематизувати отримані результати, формувати вміння виступати перед аудиторією, чітко формулювати і відстоювати свою думку.»

Виховна мета: «Сприяти вихованню вміння працювати в команді, вміння критично ставитися до думки однокласників.»

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації навчального матеріалу.

Обладнання: Кейс тексти, матеріали мережі Інтернет.

На роботу з кейсом відводжу 2 заняття.

1. Ознайомлення з сюжетом кейсу.

Сучасна людина повинна вміти аналізувати різні життєві проблеми,

знаходити способи їх розв’язання. Сьогодні учні часто чують про те, як би змінилося життя людини, якби в її житті були нові речовини: ліки,  побутові хімікати, нові матеріали. Я вам пропоную пофантазувати і придумати нові речовини, дати їм назви і запропонувати застосування

2. Проблематизація – в ході групової дискусії  визначається суть питань  які потрібно вирішити.

3. Формування проблеми і відбір кращих її аспектів для трьох груп учнів:

  • Синтез речовин, які б допомогли вирішити проблему у лікуванні найбільш небезпечних захворювань сучасності (10 учнів)
  • Синтез матеріалів, які б мали високу зносостійкість і можливість   саморегенеруватися в ході  їх експлуатації (10 учнів)
  • Жартівливі рецепти як позбутися поганих оцінок.

4. Список проблемних питань і висування гіпотетичних відповідей на них в межах кожної групи.

На другому занятті відбувається презентація буклетів, виготов-лених кожним учнем групи. Потім слово бере керівник кожної групи і робить висновок.

5. Бліц-опитування  (робить учитель)

  1.   Що спільного  в поданих ідеях щодо синтезу нових речовин?
  2.   Чим відрізняються пропозиції учнів в кожній групі?
  3.  Чи є такі завдання в наших підручниках?
  4.  Чи бачите ви майбутнє у запропонованих вами синтезах нових     речовин?
  5.  Чи варто синтезувати всі запропоновані вами речовини?
  6.  Чи варто присвятити своє життя пошуку шляхів синтезу запропоно-ваних  вами речовин?
  7.  Спробуйте зрозуміти, для чого особисто вам може стати в нагоді сьогоднішнє заняття?

Урок закінчено.

Дата: 22 січня, 2017
Автор: Вишневська Лариса Петрівна, вчитель хімії, вчитель-методист
 
 

Три речі в житті найбільш цінні: здоров’я, доброчинність і любов

Випадкові фото

Історія школи

Тернопільська СШ №6 заснована в 1947 році. Спершу вона не мала власного приміщення, а тому функціонувала в корпусах СШ №1 (зараз тут Українська гімназія імені І. Франка) та політехнічного інституту (зараз ТНТУ ім І. Пулюя). У 1960 році школа одержала нове приміщення по вул. Леніна, 25 (зараз це вул. Руська, 6), в якому знаходиться і тепер. ...
Читати далі...

Міні Відеогалерея

Педагогічний колектив

Абрамик Любов Богданівна - вчитель англійської мови Кічук Марія Іванівна - вчитель математики Сеник Надія Михайлівна - вчитель української мови та літератури Флешар Олександра Богданівна - вчитель української мови та літератури Гайда Галина Володимирівна - вчитель біології Голда Оксана Василівна - керівник гуртка Лоджук Тарас Григорович - вчитель фізичної культури Ненич Олена Зіновіївна - вчитель початкових класів Вишневська Наталія Петрівна - вчитель початкових класів Лисобей Людмила Василівна - вчитель математики Марцинюк Олександра Степанівна - вчитель початкових класів Маланюк Борис Орестович - керівник драматичного гуртка Остапчук Ольга Миколаївна - вчитель математики Гриненко Наталія Володимирівна - практичний психолог Доскоч Галина Володимирівна - вчитель математики Антонюк Наталія Петрівна - вчитель англійської мови Анцібор Наталія Олексіївна - вчитель світової літератури Бабій Наталія Зіновіївна - вчитель початкових класів Белендюк Руслана Степанівна - вчитель музики Бичок Надія Йосипівна - вчитель початкових класів Буртник Тамара Іванівна - вчитель початкових класів Бутова Ольга Вікторівна - вчитель початкових класів Бутрин Ольга Богданівна - вчитль фізики Вишневська Лариса Петрівна - вчитель хімії Вишньовська Наталія Михайлівна - вчитель початкових класів Гандзола Михайло Васильович - керівник гуртка Горбач Наталія Дмитрівна - вчитель образотворчого мистецтва Горин Олег Петрович - вчитель фізичної культури Грицак Мар'яна Ярославівна - вчитель математики Грицина Мар'яна Степанівна - вчитель початкових класів Данилків Тетяна Ярославівна - соціальний педагог Дубчак Марина Віталіївна - вчитель англійської мови Ензельт Олександр Миколайович - вчитель фізики Заверуха Людмила Любомирівна - вчитель початкових класів Зозуляк Сергій Володимирович - вчитель історії Зотько Ольга Василівна - вчитель початкових класів Кіцак Оксана Романівна - вчитель біології Кавецька Марія Йосипівна - вчитель початкових класів Казакова Віра Миколаївна - вчитель української мови і літератури Катола Антоніна Іванівна - вчитель англійської мови Кашуба Наталія Богданівна - вчитель англійської мови Когут Марія Зіновіївна - вчитель географії Кольба Валентина Олексіївна - заступник директора з виховної роботи Кріль Любов Степанівна - вчитель початкових класів Куземко Наталія Дмитрівна - вчитель німецької мови Кулешко Віталій Іванович - вчитель математики Купецька Ольга Петрівна - вчитель англійської мови Сорока Ольга Петрівна - вчитель музики, етики, естетики Лень Марія Василівна - вчитель англійської мови Лихачинська Іванна Іванівна - вчитель історії Лоджук Надія Романівна - вчитель початкових класів Лотоцька Наталія Богданівна - вчитель української мови та літератури Лукашова Валентина Володимирівна - вчитель географії Матвіїв Іван Йосипович - вчитель історії Матвіїшин Світлана Сергіївна - керівник драматичного гуртка Мелимука Анна Олексіївна - вчитель християнської етики Михайлишин Ніна Володимирівна - вчитель української мови та літератури Моліцька Алла Леонідівна - вчитель хімії Мотрук Віра Іванівна - вчитель математики Недошитко Віктор Дмитрович - вчитель трудового навчання Олійник Діана Петрівна - вчитель англійської мови Остапчук Вадим Олександрович - вчитель креслення Пагут Віра Петрівна - учитель інформатики Паланиця Любов Григорівна - керівник військово-патріотичного гуртка, вчитель хімії Рачинська Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури Роговська Ольга Яківна - вчитель фізичної культури Сагайдак Надія Стефанівна - вчитель англійської мови Синюк Людмила Йосипівна - вчитель ОБЖ Сиротюк Світлана Василівна - вчитель біології Соколова Ольга Михайлівна - вчитель інформатики Тарноруда Олег Петрович - вчитель історії Тимочко Надія Іванівна - вчитель початкових класів Тимчак Ірина Андріївна - педагог-організатор Ткачук Оксана Петрівна - вихователь ГПД Туровська Надія Романівна - бібліотекар Холодняк Наталія Василівна - вчитель світової літератури Хомич Галина Василівна - вчитель фізичної культури Чикалова Надія Максимівна - вчитель фізичної культури Яремчук Ганна Семенівна - вчитель трудового навчання
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2024
Всі права захищено.