Тернопільський навчально-виховний комплекс
"Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука"

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з метематики (11 клас)

Документи

11 клас. Алгебра

№ п/п Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1. Похідна та її застосування

  • Границя функції в точці. Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст.
  • Правила диференціювання.
  • Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. Екстремуми функції.
  • Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. Найбільше і найменше значення функції на проміжку.

 

Учень (учениця):

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;

знаходить швидкість змінення величини в точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції;

знаходить найбільше і найменше значення функції;

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і най­ менших значень реальних величин.

2 Інтеграл та його застосування

  • Первісна та її властивості.
  • Визначений інтеграл, його геометричний зміст.
  • Обчислення площ плоских фігур, інші застосування інтеграла.

Учень (учениця):

знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови;

обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

Знаходить площі криволінійних трапецій.

3 Показникова та логарифмічна функції

  • Повторення відомостей про функції.
  • Степінь із довільним дійсним показником.
  • Властивості та графіки показникової функції.
  • Логарифми та їх властивості. Властивості та графік логариф мічної функції.
  • Показникові та логарифмічні рівняння і нерівності.

Учень (учениця):

розпізнає і будує графіки показникової і логарифмічної функцій;

ілюструє властивості показникової і логарифмічної функцій за допомогою графіків;

застосовує показникову та логарифмічну функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності.

4 Елементи комбінаторики, теорії ймовір ностей і математичної статистики

  • Випадкова подія. Відносна частота події.
  • Ймовірність події.
  • Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. [Перестановки, розміщення, комбінації.]
  • Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана,
  • Середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку.

Учень (учениця):

обчислює відносну частоту події;

обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;

пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;

знаходить числові характеристики вибірки даних.

 

11 клас. Геометрія

№ п/п Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1 Координати і вектори впросторі.

  • Прямокутні координати в просторі.
  • Вектори у просторі. Дії над векторами. Розкладання вектора на складові.
  • Дії над векторами, що задані координатами. Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами, відстані між двома точками. [Рівняння площини, сфери.]

Учень (учениця):

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує дії над векторами, що задані геометрично і координатами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів;

[розпізнає рівняння площини, сфери.]

2 Геометричні тіла. об’єми та площі поверхонь геометричних тіл

  • Циліндри і призми. Конуси і піраміди. Многогранники. Правильні многогранники.
  • Куля і сфера. Площина, дотична до сфери. Тіла обертання.
  • Комбінації геометричних тіл.
  • Площа поверхні призми, піраміди, многогранника, циліндра, конуса, сфери.
  • Об’єм призми та циліндра. Об’єм тіла обертання. Об’єм кулі, піраміди та конуса.

Учень (учениця):

розпізнає основні геометричні тіла, їхні елементи; будує зображення основних видів геометричних тіл, їх елементів, перерізів;

обчислює основні елементи найпростіших геометричних тіл; встановлює властивості геометричних фігур;

застосовує геометричні тіла для моделювання геометричних тіл;

обчислює з необхідною точністю об’єми та площі поверхонь геометрич­ них тіл, використовуючи: основні формули; розбиття тіл на найпростіші; вимірювання параметрів реальних тіл та їх фізичних моделей.

 

Дата: 10 листопада, 2016
Автор: Адміністрація школи
 
 
© ТНВК "Школа-Ліцей №6 ім. Н.Яремчука", 2013 - 2025
Всі права захищено.