Едукаційний проєкт ”Презентабельність, книги і грамотна мова – прогресивна суспільна мода”
,,Пам’ятайте: те, що ви собою представляєте,
визначається тим, що ви читаєте”
Джим Рон
- Змістова частина.
Основними складовими для розвитку і формування особистості з активною життєвою позицією, життєутверджуючими цінностями є презентабельність, книги і грамотна мова, що має стати прогресивною суспільною модою.
- Модель об’єкту діяльності.
Установка учнів на високі тенденції в суспільній моді допоможе зростати здоровому морально і фізично поколінню, яке зробить світ кращим.
Презентабельність, книги і грамотна мова – це мода, яка не повинна проходити, а бути завжди актуальною в суспільстві.
Принципи реалізації проєкту:
- самовизначення: учні самостійно обирають форму підготовки і сам скінд
(сучасне колективно-індивідуальне дійство) кожного напряму проєкту;
- інтелектуальність змісту діяльності: будь-яка діяльність учнів при
відсутності інтелектуального змісту швидко їм набридає. Тому в проєкті мають проявлятися внутрішні відчуття і образи мислення школярів;
- різноманітність діяльності в кожному напрямі: це потрібно для широкого
розуміння суті назви ,,суспільна мода” і глибокого ,,занурення” учнів у культурну діяльність;
- ціннісна орієнтація: робота за проєктом впливатиме на формування в
учнів комплексу соціально цінних якостей;
- профорієнтаційність: важливо, щоб до закінчення школи учні обрали
професію до душі. Вивчення і засвоєння трьох важливих суспільно модних аспектів в розвитку особистості допоможе школярам вибрати майбутню професію.
- цілеспрямованість: суспільна мода на формування презентабельності
людини, читання книг і спілкування грамотною мовою сприятимуть розвиткові особистості.
- Технологія виконання проєкту.
В плані виховної роботи кожен клас формує завдання з проведення СКІНДів за трьома напрямами проєкту, які взаємопов’язані: формування презентабельності, читання книг і спілкування грамотною мовою. СКІНДи відбуваються у формі презентативних акцій. За відповідною назвою (темою) кожного напряму клас організовує і проводить 2-3 акції за напрямком класу, всього 8-9 акцій в рік. Щомісяця відбувається один СКІНД кожного з 5-11 класів. Підготовка акцій відбувається на годинах класного керівника та методом самопідготовки в учнівських колективах.
Таким чином відкривається поле для індивідуальної роботи та самовдосконалення учнів, і колективних форм в підготовці акцій. На шкільному сайті формується папка з інформацією про скінди і відеозвіт про їх проведення.
Презентативні акції можуть бути різних форм: відеопрезентації, диспути, кейси, вистави, комплексно-хвильові виступи, і інші.
- Параметри стану об’єкта проєкту.
Едукаційний процес в школі-ліцеї охоплює багато аспектів діяльності класних колективів. Акцентування уваги учнів на складових проєкту принесе в шкільне життя нову хвилю культурних утверджень.
Проєкт допоможе реалізувати встановлену на 2020-2023 р.р. стратегію розвитку нашого навчального закладу – зростання інтелектуальної культури школярів та розвиваток їхнього емоційного інтелекту.
Встановлення параметрів
Презентабельність
|
-розуміння поняття ,,доглянутий вигляд” і його дотримання; -систематичне заняття фізкультурою і спортом; -вміння розуміти власні відчуття і відчуття оточуючих; -вміння впливати на самопочуття; -вміння жити в мирі з навколишнім світом; -розуміння етичних і естетичних рівнів у сприйнятті навколишнього світу; -три речі не можна втрачати: спокій, надію і честь; -три речі визначають людину: праця, чесність і мудрість; -три речі найцінніші: здоров’я, доброчинність і любов. |
Грамотна мова
|
-обізнаність в навчальних предметах; -вміння грамотно висловлювати думки; -вміння слухати; -вміння знаходити спільну мову в дискусіях, диспутах; -обізнаність в спілкуванні з людьми різного віку; -обізнаність в різних сферах людських взаємовідносин; -тактовність; -вміння позитивно мислити; -формування презентабельності особистості. |
Книги
|
-розвиток емоційного інтелекту; -пізнання романтики в навколишньому світі; -вміння приємно проводити дозвілля; -формування інтелектуальної культури; -спілкування грамотною мовою; -формування презентабельності особистості. |
- Учасники проєкту.
Учасниками проєкту є учні, вчителі, родини учнів школи-ліцею. Для реалізації проєкту запрошуються відомі особистості нашого краю та країни.
Матеріально-технічне та фінансове забезпечення проєкту.
Для фінансової підтримки проєкту класні колективи та адміністрація школи-ліцею проводитимуть аукціони, ярмарки, конкурси. Виручені кошти на них підтримуватимуть виконання акцій проєкту.
7.Використання результатів проєкту в освітній діяльності закладу
При підготовці та проведенні акцій проєкту вчителі обов’язково мають враховувати вікові особливості школярів і формувати як понятійні так і практичні складові розуміння проєкту.
- Висновок та очікувані результати.
Підготовка і проведення акцій за проєктом, що занурюватимуть дітей в привабливу діяльність, яка сприятиме формуванню у школярів високої інтелектуальної культури та комунікабельності.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт