ВИМОГИ до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти з математичної освітньої галузі (1-2 клас)
-розпізнає серед ситуацій із свого життя ті, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення [2 МАО 1.1
-аналізує проблемні ситуації свого життя; визначає групу пов’язаних між собою величин для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту [2 МАО 1.2]
-прогнозує результат виконання арифметичних дій [2 МАО 1.3]
-перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схему, таблицю, схематичний рисунок [2 МАО 2.1]
-обирає послідовність дій для розв’язання проблемної ситуації [2 МАО 2.2]
-обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання; визначає дію (дії) для розв’язання проблемної ситуації, виконує її (їх) [2 МАО 2.3]
-визначає достатність даних для розв’язання проблемної ситуації [2 МАО 3.1]
-визначає шляхи розв’язання проблемної ситуації [2 МАО 3.2]
=зіставляє одержаний результат з прогнозованим [2 МАО 3.3]
-зіставляє одержаний результат з прогнозованим [2 МАО 3.3]
-визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу; порівнює, об’єднує у групу і розподіляє на групи за спільною ознакою [2 МАО 4.1] рахує об’єкти, позначає числом результат лічби; порівнює числа в межах сотні та упорядковує їх [2 МАО 4.2]
-обчислює усно зручним для себе способом у навчальних і практичних ситуаціях [2 МАО 4.3]
-орієнтується на площині і в просторі; описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів [2 МАО 4.4]
-розпізнає знайомі геометричні площинні та об’ємні фігури серед об’єктів навколишнього світу, на малюнках [2 МАО 4.5]
-конструює площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу, створює макети реальних та уявних об’єктів [2 МАО 4.6] вимірює величини за допомогою підручних засобів і вимірювальних приладів [2 МАО 4.7]
-встановлює залежність між компонентами і результатом арифметичної дії [2 МАО 4.8]
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт