Стратегія розвитку школи-ліцею 2016-2020
- Впровадження, контроль та оцінка результатів вибраної стратегії
1.Впровадження.
1.1. Формування завдань кожній методичній комісії.
1.2. Складання програм для кожної виховної стратагеми.
1.3. Побудова на основі виховних стратагем та виховного орієнтиру шкільних традицій системи роботи класних керівників.
1.4. Обговорення з батьківською громадськістю питання вдосконалення та покращення матеріально-технічної бази закладу та основних засад стратегії розвитку.
1.5. Впровадження розумових ігор в едукаційний процес. Проведення щорічних фестивалів розумових ігор.
1.6. Проведення альтернативної професійної оцінки діяльності закладу в 2017 році.
1.7. Коригування предметних навчальних планів в напрямі «Школа поза школою».
1.8. Обговорення варіантів участі школи-ліцею в міжнародних освітніх проектах та підготовка конкурсних проектів.
2.Контроль та оцінка результатів вибраної стратегії.
2.1. Створення психологічною службою тестів для оцінки розвитку та функціонування школи-ліцею.
2.2. Проведення засідань педагогічної ради з питань виконання виховних стратагем та ролі шкільних традицій для розвитку школярів.
2.3. Проведення моніторингу щодо результатів впровадження розумових ігор в практику навчально-пізнавальної діяльності учнів.
2.4. Проведення моніторингу участі закладу та вчителів в міжнародних освітніх проектах та програмах.
2.5. Проведення альтернативної професійної оцінки результатів діяльності закладу в 2020 р.
10.Висновок
Стратегія передбачає створення в школі-ліцеї умов, при яких дитина зможе реалізувати все найкраще, що закладено в ній природою, і разом з тим зрозуміє, що і вона відповідає за свій талант. Стратагеми в різних напрямах діяльності об’єднанні метою формування людини, що любить спілкуватися, захоплюватися сходом і заходом Сонця, розумно ставиться до матеріальних цінностей, мудро планує своє життя, завжди готова допомогти іншим.
Стратегія передбачає високі стандарти здобутої освіти.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт