Знання, вміння і навички, якими діти повинні володіти на кінець 1-го класу з навчання грамоти.
- Визначатикількістьслів у реченні (на слух під час читання);
- Впізнаватиірозрізняти слова назви предметів, ознак, дій; уміти поставити до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять?;
- Розрізнятиголосніі приголосні звуки; тверді і м’які звуки; поділяти на склади слова; визначати наголос у дво – трискладових словах; будувати звукові моделі слів;
- Розповідати,прощо йдеться у тексті, відповідати на запитання по змісту прослуханого; переказувати текст букварного типу;
- Списуватидрукованийі рукописний текст (15-20 слів), дотримуючись каліграфічних вимог; виконувати мовні завдання фонетико – графічного, лексичного, граматичного характеру
- Писатипіддиктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням, зв’язний текст, у якому написання слів відповідає вимові;
- Слухати,розумітиусне висловлювання; висловлювати співпереживання з діючими особами у процесі слухання тексту;
- Читатинапам’ятьдо 5 віршів;
- Відтворюватизазразком інтонацію речень різних за метою висловлювання; відтворювати в особах прослуханий діалог; формулювати запитання за змістом прослуханого тексту; самостійно будувати зв’язне висловлювання за поданим початком (ілюстрацією, серією малюнків); на основі прослуханого тексту або випадку життя;
- Правильнозаписуватислова, вимова і написання яких не розходяться;
- Правильнопозначатина письмі м’якість приголосних звуків;
- Читати на кінець року мінімум 30 слів за хвилину, дотримуючись якостей читання.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт