Очікувані результати навчання учнів 5-6 класів на 2019-2020 н.р.

5 клас
Тема 1. Інформаційні процеси та системи
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття інформації та інформаційної системи.
Наводить приклади даних і повідомлень.
Наводить приклади інформаційних процесів.
Називає складові комп’ютера та їх призначення.
Пояснює поняття операційної системи.
Наводить приклади комп’ютерних програм
Діяльнісна складова
Розпізнає різновиди інформаційних процесів.
Розрізняє типи комп’ютерів.
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп’ютерним пристроями.
Уміє виконувати основні операції над файлами та папками
Ціннісна складова
Усвідомлює взаємозв’язок між апаратною та програмною складовими інформаційної системи.
Усвідомлює наслідки впливу комп’ютерних пристроїв на здоров’я.
Має уявлення про роль інформаційних технологій у житті людини та розвитку суспільства
Тема 2. Мережеві технології та Інтернет
Учень/учениця
Знаннєва складова
Розуміє поняття комп’ютерної мережі.
Пояснює відмінність між глобальною та локальною комп’ютерними мережами.
Наводить приклади пошукових систем.
Наводить приклади навчальних веб-ресурсів.
Діяльнісна складова
Використовує мережеві папки для обміну файлами та їх зберігання.
Дотримується правил безпеки під час використання Інтернету.
Шукає, завантажує та зберігає дані, отримані із Всесвітньої мережі.
Ціннісна складова
Усвідомлює необхідність дотримання авторського права.
Критично оцінює відомості, отримані з мережі Інтернет
Тема 3. Опрацювання текстових даних
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття об’єкта та властивостей об’єкта.
Називає основні об’єкти текстового документа.
Називає властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць.
Діяльнісна складова
Уміє редагувати та форматувати об’єкти текстових документів.
Додає зображення з файлів та налаштовує їхні параметри.
Додає таблиці й однорівневі списки, редагує та форматує їх.
Налаштовує параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля).
Готує документ до друку
Ціннісна складова
Усвідомлює роль електронного документообігу у сучасному суспільстві.
Оцінює якість форматування текстового документа.
Тема 4. Алгоритми та програми
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття алгоритму та програми.
Наводить приклади виконавців та команд, які вони виконують.
Пояснює сутність алгоритмічних структур.
Діяльнісна складова
Складає прості алгоритми.
Розрізняє алгоритмічні структури.
Використовує середовище для опису та виконання алгоритмів.
Обирає алгоритмічні структури для розв’язування поставленої задачі.
За необхідності коригує алгоритми.
Виконує алгоритми, подані у формальному вигляді
Ціннісна складова
Усвідомлює значущість алгоритмів у житті.
Робить висновки про відповідність результату виконання алгоритму поставленій задачі
6 клас
Тема 1. Комп’ютерна графіка
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття комп’ютерної графіки.
Порівнює особливості кодування растрових і векторних зображень.
Пояснює призначення растрових і векторних графічних редакторів.
Наводить приклади форматів векторної та растрової графіки.
Пояснює, як змінюються властивості об’єктів після їх групування і розгруповування
Діяльнісна складова
Створює та редагує векторні та растрові зображення.
Змінює формат і налаштовує параметри зображення для його використання з певною метою.
Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує об’єкти на зображенні.
Використовує шари для створення зображень.
Налаштовує інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення
Ціннісна складова
Обґрунтовує вибір способу подання зображення для різних потреб
Тема 2. Комп’ютерні презентації
Учень/учениця
Знаннєва складова
Називає апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій.
Наводить приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів.
Називає етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів.
Знає принципи естетичного оформлення слайдів
Діяльнісна складова
Створює презентацію та налаштовує її показ.
Використовує гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації.
Планує представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією
Ціннісна складова
Обґрунтовує доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті.
Оцінює якість презентації та дотримання вимог до її оформлення
Тема 3. Алгоритми та програми
Учень/учениця
Знаннєва складова
Знає і розуміє поняття об’єкта в програмуванні. Наводить приклади властивостей об’єктів та їх значень.
Пояснює поняття події та наводить приклади подій та їх опрацювання.
Знає і розуміє поняття вкладених алгоритмічних структур, наводить приклади їх застосування
Діяльнісна складова
Розкладає задачу на підзадачі і розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).
Додає об’єкти до програмного проекту.
Уміє змінювати значення властивостей об’єктів, у тому числі програмно.
Уміє перевіряти результат виконання програми на відповідність умові задачі.
Програмує опрацювання подій.
Застосовує вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Ціннісна складова
Усвідомлює доцільність застосування подійного програмування для розв’язання конкретної задачі.
Обґрунтовує необхідність застосування вкладених алгоритмічних структур.
Написати коментар:
FaceBook VK Сайт